Gå til innhold

Rareste en random har sagt til deg


linsina

Anbefalte innlegg

Stod i heisen på sykehuset og det var to andre der også. Så sier plutselig mannen til meg (var en mann og en dame): "Hun er min søster altså!" også gikk de ut av heisen.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jule-bølle".

Etter at jeg tok parkeringsplassen som han sto og ventet på fra andre siden i forhold til meg, men som jeg hadde ventet enda lenger på.

Ble enda mer fornøyd med å ha fått den da han føyk ut av bilen og løp etter meg til parkometeret for å skrike og kjefte, hvorpå jeg smilte litt overbærende og svarte at jeg dreit tynt i hva han mente han eventuelt hadde rett til og gjerne for meg måtte stå og dumme seg ut foran hele kjøpesenteret. Så gikk jeg mens han sto og hoppet opp og ned og det så ut som det røde trynet hans skulle eksplodere av sinne :fnise:

Endret av Flair
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på videregående og hadde klemt meg inn på en stappfull skolebuss. Hadde funnet meg et sete til og med. Så kom det på en eldre dame, og jeg reiste meg høflig og ga henne plassen min.

Damen var fornøyd hun, og skrøt av ungdommen som ga en gammel dame plass. Jeg smilte bare til svar.

Så kom det:

Hun: Men dere må gjøre noe med alle rovdyrene.

Jeg: :klo:

Hun: Ja, jeg tør jo nesten ikke å gå i skogen og plukke bær lenger.

Jeg: ......

Holdt på å si at jeg ikke ønsket å utrydde rovdyrene, men fant det like godt å ti stille. Tror ikke jeg hadde nådd frem der i gården med det. I tillegg så hun ut som om hun ikke burde legge ut på skogsturer så skral til bens som hun var, men det sa jeg så klart ikke noe om heller ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svett og stressa meg til fots i en ukjent småby i Spania, på leting etter et kontor der jeg skulle hente noe (og som stengte snart). Var på god vei til å gå meg skikkelig bort.

Så kommer det en gammel, nesten tannløs dame med stokk og kroket rygg i snegletempo mot meg, lyser opp og peker på beina mine mens hun snakker fort på Spansk. Jeg ser ned og så på dama med spørsmålstegn klistret ut over hele ansiktet. Fikk til slutt med meg at hun sa "Så flotte bein du har!"

(Bare så det er sagt så lider jeg av korte bein med fotball-legger)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og ventet på bussen og ser noe eldre, ustelt mann i rullestol kjøre rundt og stoppet foran meg på spør om noe.

Det var så lavt, og tenkte med en gang at han ville spørre om hjelp, så jeg reiste meg høflig opp, bøyde meg nærme han og spurte om han kunne gjenta det han sa.

Og det lød slik: "Vil du bli med meg og kose litt?"

Det satt mange rundt der, ble så forskrekket at jeg bare fikk frem at nei, det kunne jeg ikke, hadde kjæreste. Burde såklart ha satt han på plass, men han må jo ha vært tilbakestående...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på butikken da en ung gutt kommer bort til meg og sier: "Berit?" Dette gjentar han noen ganger og jeg ser bare dumt på han og lurer på hvem han er ... Det viser seg at jeg har en "tvilling" her i byen som visstnok ser prikk lik ut som meg. Han er ikke den første som tar feil av oss. Lurer på når jeg får møte henne jeg. :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt på venterommet inn hos legen da en mann som satt ved siden av meg plutselig dulket borti armen min og sa: se nå!

Jeg skvatt til og så på han med et forundret blikk i kanskje 5-10 laange sekunder der han bare sitter og ser i luften, og plutselig sier han: Hva er det du ser sånn på?! :sur:

....Bahahah, jeg gadd ikke å spørre engang! Jeg bare gikk og lo for megselv hele dagen etter dette.. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

sagt av en fyr:

"Når du er her, hvem er hjemme og vanner artisjokkene dine?"

En creepy fyr i rullestol stoppet for å hilse på bikkja for noen uker siden og strøk henne på ryggen og bak mot halen, av ren refleks flytter bikkja seg for hun liker ikke at folk tar på halen hennes. Jeg sier at halen hennes er privat og at hun ikke liker at folk tar på den. Han svarer: "Privat ja, hu har vel noe annet som er privat også! høhøhøhø!"

En narkoman/alkoholiker kom bort og spurte om jeg visste veien til vinmonopolet. Jeg peker mot høyre og han begynner å vandre til venstre...

Hadde på meg en t-skjorte med en dødningshode på, og da kom en av de lokale narkomanene bort og skriker i trynet på meg at jeg er en pirat før han uler på hiv'o hoi sangen fra Kaptein Sabeltann

Endret av HeleneBK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt og ventet på bussen og ser noe eldre, ustelt mann i rullestol kjøre rundt og stoppet foran meg på spør om noe.

Det var så lavt, og tenkte med en gang at han ville spørre om hjelp, så jeg reiste meg høflig opp, bøyde meg nærme han og spurte om han kunne gjenta det han sa.

Og det lød slik: "Vil du bli med meg og kose litt?"

Det satt mange rundt der, ble så forskrekket at jeg bare fikk frem at nei, det kunne jeg ikke, hadde kjæreste. Burde såklart ha satt han på plass, men han må jo ha vært tilbakestående...

:omg::sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg bor ved et bilverksted og her en kveld da jeg kom tuslende inn fra kveldstur med hunden kom det en mann bort til meg og lurte på om jeg bodde i nærheten og sa at han skulle levere bilen på verkstedet. "Javel". "Har parkert den utenfor der borte, kan du ta nøklene?" Jeg bare "Bare legg de i boksen du, så tar de den i morgen tidlig :)" men da ble han irritert og nektet å gå før jeg lovte å ta vare på nøklene og bilen. Jeg sa til slutt ja, men la bare nøklene i boksen etter at han hadde dratt.

Bilen var borte neste ettermiddag, så det gikk vel greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rareste wtf kommentaren/samtalen noensinne:

Ble stoppet av noen nonner..Dro meg bak et forheng inne i en byggning der de så meg. "TROR DU PÅ GUD? HVA HETER DIN FAR?" Jeg sa nei og at min far heter Henning...De tok fram holywater å spruta på hodet mitt. "ER GUD DIN NYE FAR NÅ? ER DU KLAR FOR Å GI GLIPP PÅ HENNING DIN GAMLE FAR?!" bare jatta med å sa jaaaada, gud er min nye far.. Ble glade som hadde frelst meg og jeg fikk gå min vei, med bløt pannelugg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hahaha lattis!

Han sa også "Jeg har sett på deg en stund fra bordet og det var først nå jeg turte å gå bort" hahahahahahahahahahhaa (jeg sto i Baren)

Endret av NonJuan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"HEI SEXY!!!" å faen du er mann

Min (vedkommende var ikke veldig full):

Heisann, du har ikke en søster vel?

NEI, HVA FAEN??!

Endret av Herandjetzt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min (vedkommende var ikke veldig full):

Heisann, du har ikke en søster vel?

NEI, HVA FAEN??!

Hahahahaha Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kom bort til meg i en bar og sa: "Du har sykt digg kropp!". Jeg bare: "Ja vel, takk?" :roll: Seff glad for komplimentet da, men det var bare en så merkelig ting å si...

Endret av Iben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...