humalla Skrevet 28. november 2012 #121 Skrevet 28. november 2012 Dette er ikke det rareste en random har sagt til meg, men Uff, det var en gang jeg dreit meg skikkelig ut! Jeg var på butikken en tur da ei dame titta på meg. Vi sto ca 5 meter unna hverandre. Hu: "Hei" Jeg: "Hei?" Hu: "Hello?" Jeg: Hei?" Hu: "Hellooo??" Jeg: "HEEI!!" Hu: "uff.. Hello?" Jeg: "Herregud, HEI" Bak meg: "Åh, hei Lise, jeg så ikke det var deg med en gang".. så begynte de å prate. Lite flaut å svare når det ikke var meg hu prata til. Senere møtte jeg hu på buss stoppet, da sa hu dama "jeg kunne prata med deg og på butikken, hvis du er ensom?" Herregud 42
Avogadro Skrevet 29. november 2012 #122 Skrevet 29. november 2012 Dette er ikke det rareste en random har sagt til meg, men Uff, det var en gang jeg dreit meg skikkelig ut! Jeg var på butikken en tur da ei dame titta på meg. Vi sto ca 5 meter unna hverandre. Hu: "Hei" Jeg: "Hei?" Hu: "Hello?" Jeg: Hei?" Hu: "Hellooo??" Jeg: "HEEI!!" Hu: "uff.. Hello?" Jeg: "Herregud, HEI" Bak meg: "Åh, hei Lise, jeg så ikke det var deg med en gang".. så begynte de å prate. Lite flaut å svare når det ikke var meg hu prata til. Senere møtte jeg hu på buss stoppet, da sa hu dama "jeg kunne prata med deg og på butikken, hvis du er ensom?" Herregud Haha! Oh my.
Fanta Exotic Skrevet 29. november 2012 #123 Skrevet 29. november 2012 "Du var nydelig! Så nydelig som en dokke!" "...Har du sett deg i speilet i dag?" "Jeg ble helt trollbundet av øynene dine!"
Gjest Caroline55 Skrevet 29. november 2012 #124 Skrevet 29. november 2012 (endret) - Endret 9. november 2013 av Caroline55 2
Miren Skrevet 29. november 2012 #125 Skrevet 29. november 2012 (endret) Var på vei hjem fra skolen ad jeg var 17 år gammel. Så møter jeg på en mann i 30-årene (fra Thailand?) Som begynner snakke med meg på engelsk. Han: "Are you from Norwaahy?" "Yes I am." Var klar til å bare valse videre men han var ganske gira på å snakke med noen. "You are very good in engelish.(for jeg sa jo så veldig mye sant?) Are that you're school uniform?" Han sikter til ei Bergans regnjakke. Og jeg må forklare han, at nei, det er ikke en skoleuniform, og at nei, Bergans(berjgansa som han uttalte det) heller ikke var navnet mitt, Noe han hadde litt problemer med å skjønne. Videre ville han være med meg hjem for å hilse på foreldrene mine å spør dem om han kunne få telefonnummeret mitt. Jeg sa at jeg måtte gjøre lekser, og han gikk videre. Når mamma kom heim sa ho at ho hadde sett en asiatisk mann i rød kjeladress gå å glise oppi veien. Gjorde jeg han veldig glad eller? .. Eg en annen der jeg var 11 år? Kom en beruset mann bort til meg å tok meg i hånda og sa at vi kunne gifta oss, men da måtte jeg bli eldre, ellers ville han bli sett på som en gris. Og om noen kom å var slemme meg meg måtte jeg ringe I-F-A for der jobba han, og der var det mange politier som ordna opp.. Tror nok det var F-B-I han sikta til, og tvila på han jobba der.. Edit: Kom på mere Endret 29. november 2012 av Miren 5
Avogadro Skrevet 29. november 2012 #126 Skrevet 29. november 2012 Du ær shå dæili at det lukter godt´a-dæ! 2
Gjest BettyBoop Skrevet 2. desember 2012 #127 Skrevet 2. desember 2012 "Det ser ut som du kommer fra kosovo. Helt seriøst liksom". Fra en eller annen guttevalp på 18-19 3
diamanten00 Skrevet 18. desember 2012 #128 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Jeg står utenfor butikken sammen med hunden min og venter på kjæresten. Så kommer det en fyr bort til meg. "Hei! Har du hørt den nye sangen min? De har spilt den på radio." "Eh, nei? Hva heter den?" "Den heter (ett-eller-annet)" *begynner å synge og danse for meg* Kom på flere: Meg: "Hei! Jeg skal til xxx" Bussjåfør: "Barn eller voksen?" Meg: "Voksen" Bussjåfør: "Oi, det ser ikke sånn ut" Legen: "Åja, du er født i 88? Da er du jo 20 år" (dette er fire år siden) Meg: "Jepp" Legen: "Jeg trodde du var 13 år, jeg" Endret 18. desember 2012 av diamanten00 6
HeleneBK Skrevet 22. desember 2012 #129 Skrevet 22. desember 2012 "hvis du er her, hvem er hjemme og vanner dine artisjokker?" "Kan du passe deg? Du er tjukk og tar opp mye plass" 3
Gjest Gjest_drømmer4livet Skrevet 22. desember 2012 #130 Skrevet 22. desember 2012 faktisk sant. var ute på byen med en kompis. satt i våres egen verden. så kommer det ei søt dame bort. hei. vil du jeg skal bli med deg hjem og suge pikken din,nettopp flyttet tilbake og er ute etter en fuck friend. hun ble ikke så søt lenger. og nei tok ikke med a hjem. dog skremmende at folk kan være så rett på... enda må jeg riste på huet når jeg ser henne. enkelte ting kan man vell holde for seg selv.
Pene sko... Skrevet 24. desember 2012 #131 Skrevet 24. desember 2012 "No går æ rart altså. Han fyren i går pult mæ med sin forbannja hæstkuk. Det gjor utrulig vond, æ trudd æ skull spræng" "Æ har en firhjuling. Du kan sikkert få prøv den av mæ ei gang om du dukk opp på gården min" "Ikke kjøp bil fra ........., for han *pustepause* knuller deg i rævva. Skjønner du? Det du MÅ gjøre er å bli med meg og prøvekjøre den nye Porsche Cayenne'en" "Kun du kjørt mæ hjem. Æ e så fullj..." *Tar meg i hånden og klenger seg tett inntil* - "Dette her er den nye kjæresten min" 3
Gjest Snerk Skrevet 24. desember 2012 #132 Skrevet 24. desember 2012 "100 euro for a kiss! And something more..." Må legge til at dette var da jeg var turist i Gran Canaria. "Du må tro på deg sjølv", hvisket en fremmed mann til meg på bussen rett før han gikk av. 1
Vulpes Skrevet 25. desember 2012 #133 Skrevet 25. desember 2012 «Jeg skulle ønske du var laget av lego så jeg kunne tatt deg med hjem.» Sagt av en full mann i 40-åra. 1
Cupcake92 Skrevet 25. desember 2012 #134 Skrevet 25. desember 2012 "Du hadde vært penere med rød kjole" Skal sies at det ble sagt av en grusomt ekkel fyr på et utested, som tydeligvis har lest the game 2
Musaleem Skrevet 27. desember 2012 #135 Skrevet 27. desember 2012 (endret) Jeg ble en gang tvunget med i en gudstjeneste i et kirkesamfunn i utlandet. Etter gudstjenesten stod jeg utenfor kirken og ventet på å dra hjem, mens folk snakket sammen og holdt på. Da småløper plutselig en dame i førtiårene mot meg, griper meg i hånden og sier at hun bare måtte fortelle meg at hun så meg i kirken, og at hun hadde tittet på meg under gudstjenesten, og at hun bare måtte la meg få vite at jeg var den vakreste personen hun noen sinne hadde sett, og det skulle jeg ta med meg, og så småløp hun mot bilen før jeg fikk sagt stort tilbake. Det skal nevnes at det ikke er noe ekstraordinært ved utseendet mitt (hverken i den ene eller andre enden, slik at det kan ha blitt sagt ut av sympati - men hvem vet?), at hun må ha vært isolert fra omverden hvis det skulle ha vært tilfelle, og at hele opplegget om hvordan hun løp mot meg og bare måtte fortelle meg det i en ivrig tone med et digert glis om munnen, gjorde at opplevelsen ble veldig sær. Det er mulig at det var et forsøk på å ønske meg velkommen i kirkesamfunnet på en original måte - jeg har i hvert fall ikke opplevd lignende siden (naturlig nok). Endret 27. desember 2012 av Musaleem 1
Gjest Jegdiggerjenter Skrevet 30. mars 2013 #136 Skrevet 30. mars 2013 "hvis du er her, hvem er hjemme og vanner dine artisjokker?" "Kan du passe deg? Du er tjukk og tar opp mye plass" Det var jo en lite hyggelig kommentar.
Gjest SummerJudith Skrevet 30. mars 2013 #137 Skrevet 30. mars 2013 "Er du arabisk"? "Er du fra belgia"? "Er du fra libanon"? "Er du fra Tyrkia"? NEEEEEEIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. mars 2013 #138 Skrevet 30. mars 2013 (endret) Jeg ble en gang tvunget med i en gudstjeneste i et kirkesamfunn i utlandet. Etter gudstjenesten stod jeg utenfor kirken og ventet på å dra hjem, mens folk snakket sammen og holdt på. Da småløper plutselig en dame i førtiårene mot meg, griper meg i hånden og sier at hun bare måtte fortelle meg at hun så meg i kirken, og at hun hadde tittet på meg under gudstjenesten, og at hun bare måtte la meg få vite at jeg var den vakreste personen hun noen sinne hadde sett, og det skulle jeg ta med meg, og så småløp hun mot bilen før jeg fikk sagt stort tilbake. Det skal nevnes at det ikke er noe ekstraordinært ved utseendet mitt (hverken i den ene eller andre enden, slik at det kan ha blitt sagt ut av sympati - men hvem vet?), at hun må ha vært isolert fra omverden hvis det skulle ha vært tilfelle, og at hele opplegget om hvordan hun løp mot meg og bare måtte fortelle meg det i en ivrig tone med et digert glis om munnen, gjorde at opplevelsen ble veldig sær. Det er mulig at det var et forsøk på å ønske meg velkommen i kirkesamfunnet på en original måte - jeg har i hvert fall ikke opplevd lignende siden (naturlig nok). Noen personer er utrolig vakre helt naturlig. Jeg tror hun mente det Skjønnhet kommer ann på øyet som ser. Endret 30. mars 2013 av Evilposelos 2
Gjest Emmanuelle Skrevet 30. mars 2013 #139 Skrevet 30. mars 2013 "Vil du ha en peanøtt i nesen?" - Mann utenfor Narvesen Jeg var i utlandet med min daværende kjæreste og vi stod utenfor en restaurant. Plutselig kommer det en mann snikende opp bak oss. Da vi snur oss vræler han av sine lungers kraft for å så trippe videre. Litt i småsjokk. 2
Strange Doll Skrevet 30. mars 2013 #140 Skrevet 30. mars 2013 Drosjesjåfør: Du..... kan du ikke sitte på litt lenger? Jeg KJENNER på meg at du trenger å snakke med meg alene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå