Gå til innhold

Rareste en random har sagt til deg


linsina

Anbefalte innlegg

Gjest Darthoven

"Hvor mye tar du i benken a"? "Boler du?" "Har du noen bra tips?" "er proteiner bra"?

Random innvandrergutter på t-banen.

Ellers har aldri noen sagt noe til meg, selv om jeg beveger meg igjennom Oslo sentrum og Grønland hver jævla dag. Trist at det er dere jenter som IKKE vil bli approacha som blir det, og jeg som hadde syned det hadde vært kult, blir ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wanderlust

Oi! Hva svarte/gjorde du? Tok du i mot pengene? :P

Hell no! Han var skummel som bare det, og jeg mistenker at hele greia var en sær, men oppfinnsom taktikk for å få meg til å bli med han et øde sted. Ugh. Eller så var han gal og mente det faktisk. Jeg tok ikke sjansen på det, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca 5 år siden når jeg gikk forbi bensinstasjonen, på vei opp til foreldrene mine blir jeg stoppet av en mann i en bil, han ruller ned vinduet, jeg tenkte han skulle spørre om veien til en plass eller noe, neida. Det første han sier når vinduet er rullet helt ned er: "Det ser ut som du trenger hjelp."

Ble veldig paff, og han kjørte sakte etter meg mens han begynte å snakke om jesus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror av og til jeg har en slags "snålingmagnet".

Nr1 av rareste ting random folk har sakt til meg er:

"Du har en nydelig alv som følger rundt deg".

Nr 2:

"Jeg ser Jesus i deg".

Nr3:

Da jeg ventet på bussen da jeg skulle i selskap kom det plutselig ei dame i 40 årene bort til meg. Jeg hadde på meg et skjørt og en vinterkåpe over som dekket det meste av skjørtet men ikke hele. Da hun kom bort spurte hun "kan jeg få se på skjørtet ditt, har vurdert å kjøpe det selv". Så løftet hun opp kåpa mi og glodde skikkelig på skjørtet og spurte hva det kostet osv.. Var litt spesielt og ubehagelig kan man si...

Nr4:

Vel, ei random jente som satte seg ved siden av meg på bussen og fortalte om konspirasjonsteorier rundt 9/11 hun virkelig trodde på.

Nr5:

Da jeg jobbet i butikk kom det en gang en mann i 50'årene i kassen, da han hadde betalt og jeg skulle gi ham vekslepengene så snappet han rett og slett vekslepengene ut av hånden min i det jeg holdt på å levere dem til ham og utbrøt "nei, det er MINE penger, respekter det! Ikke ta pengene mine" fyren så jo ut til å få panikk sånn halvveis.. Skjønner meg fortsatt ikke på hvorfor han trodde jeg skulle ta vekslepengene hans når jeg strakte ut hånden for å gi dem til ham.. Han virket helt normalt oppegående før dette.

De to neste var jeg litt usikker på om jeg skulle ta med, siden det er personer som var/er i livskrise, men her er nå de og:

Nr6:

Da jeg ventet på en ferje kom det bort ei dame i 40'årene, hun så veldig sliten ut etter et hardt liv og jeg merket raskt at hun var ruset på et eller annet. Hun begynte å legge ut om hele livshistorien sin, og fortalte litt vel mange detaljer om enkelte ting.

Nr7:

En narkoman fyr setter seg ved siden av meg på en halvfull buss. Han har langt ustelt skjegg, lukter veeeeldig stramt og er tydelig ruset. Først begynner han å synge, etter hvert begynner han å prate til meg, akuratt som om han hadde kjent meg hele livet og lurte på om jeg ville være "sammen" med ham.. og spurte om å møte meg neste dag.. Jeg møtte ham selvfølgelig ikke. Tror aldri jeg har ønsket meg bort fra en situasjon så sterkt som da. Heldigvis skulle han av bussen før meg, ble litt nervøs for om han kom til å gå av der jeg gikk av å følge etter meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame på banen, setter seg ned ved siden av meg og ser gravalvorlig på meg før hun rekker meg et lite kort og hvisker: Du trenger Jesus! Ring meg etter kl 15.

:dry: jeg ringte aldri

Mann i butikken: Ikke kjøp den osten!

Jeg spurte ikke hvorfor :fnise:

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hell no! Han var skummel som bare det, og jeg mistenker at hele greia var en sær, men oppfinnsom taktikk for å få meg til å bli med han et øde sted. Ugh. Eller så var han gal og mente det faktisk. Jeg tok ikke sjansen på det, for å si det sånn.

Hehe, ser den! Hadde nok kommet meg unna så fordt som mulig selv :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma fikk beskjed av en tannlege i utlandet at hun burde tatt en ansiktsløft. Videre lurte han på hvilken dag neste uke som passet best for henne :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest energibånd

Jeg var på et sykehjem sist fredag, der satt det en gammel dement dame som tok meg i hånda da jeg gikk forbi og sa: "så vakre øyne du har, virkelig nydelig dame.. Jeg ønsker at du skal bli mor til barnebarna mine."

Hun ble fornærmet da jeg brøt ut i latter "hva er det du ler av? det er ikke morsomt."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto inne på et parfymeri en dag da en random utenlandsk dame griper tak i jakka mi og roper ut "ER DU TYRKISK"? Jeg svarte litt smånervøst tilbake at nei, det er jeg ikke.

En annen gang var det en mann som begynte å løpe etter meg og rope "Miriam? Er det deg? Miriam? MIRIAM? VENTDA!!" Jeg fikk ganske hetta da ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hvor mye tar du i benken a"? "Boler du?" "Har du noen bra tips?" "er proteiner bra"?

Random innvandrergutter på t-banen.

Ellers har aldri noen sagt noe til meg, selv om jeg beveger meg igjennom Oslo sentrum og Grønland hver jævla dag. Trist at det er dere jenter som IKKE vil bli approacha som blir det, og jeg som hadde syned det hadde vært kult, blir ikke :(

Jeg kan seksuelt trakassere deg neste gang jeg ser deg på Grønland. No stress.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Roskilde for noen år siden. jeg og en kamerat sitter og koser oss med en kasse øl. Så kommer en danske bort, og spør hyggelig om han kunne få kjøpt en øl for 10 kr. Jada, det går helt fint det, sa vi, og ga han en øl. Så plutselig blir dansken jævli sur og sier: "men når festivalen er over!! så får dere dra dere ut av landet mitt!!!"

o.o

en gang satt jeg og søstra mi på en benk i byen og prater. Plutselig kommer en mann og steller seg foran oss, og står der en stund og ser på oss... Vi prøvde å bare ignorere han... etter en stund sier han til søstra mi: "Du vet jeg er ganske tøff?"

vi sitter der og bare "eeeeh ok?"

så mumler han ett eller anna om dagfinn høybråten og går :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kommer på i farten er en gang når en totalt ukjent klikket helt og skrek til meg når jeg gikk helt mutters alene et godt stykke unna han. Han skrek av full hals, kalte meg hore (jeg gikk i en stor boblejakke og regnbukse) og sa at han skulle drepe meg...? Jeg prøvde å heve hodet og ignorere han, jeg gikk forbi rolig og smatt inn på nærmeste butikk (egentlig den eneste i nærheten) med en svært høy puls. Han var borte når jeg kom ut igjen, heldigvis!

Du har ikke tilfeldigvis møtt på ''sinnamannen?'' :fnise:

Jeg fikk kjeft fordi jeg krysset veien, jeg kunne visstnok ikke gå på den andre siden av veien... Han kjefta og smalt lenge etter meg, folk snudde seg og glodde :flau: I tillegg mumla han noe jævlig, så de fikk nok ikke helt med seg sammenhengen, tror jeg... Fått høre i ettertid at han er sånn mot alle. Står og banner ved butikkhyllene og sånn :fnise:

Jeg kom ut av butikken etter å ha handla. Det hadde snødd og var frosset på is. Ca 20m utafor butikken møtte jeg på en gammel herremann.

Han; Er det glatt idag?

Jeg; Ja, det er litt glatt i dag, ja.

Han; Ja, du får være forsiktig så du ikke slår deg, gamlemor! ( Lo godt i ettertid, han var jo litt søt ;P )

vs denne;

Bussjåføren; Student?

Meg; Nei

Bussjåføren; Barn da?

Meg; Øøøh... Nei? ...voksen....!?

( Jeg var 22+ i begge situasjonene )

Jeg lufta schæferen ( ganske stor og langhåret hanne ) til naboen i skogen, da jeg møtte på en eldre mann; Oi!!! Så SVÆR katt du har!! Jeg har også katt, men ikke så stor. :hund:

Ei svensk dame kom og kjefta på meg og sambo. Det var da ''makan til frekkhet på oss nordmenn'', hu hadde bodd her i 14år eller noe og var forskrekket over nordmenns oppførsel.

Aner ikke hva hu prata om, lurte litt på om vi hadde gjort noe gærent, men fikk ikke sagt noe.. Ble litt paff :gjeiper:

Endret av Hoppsideisann
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gikk ute en gang med gule gummistøvler på meg, så gikk det to unge menn på andre siden av gaten, plutselig roper den ene "GULT ER KULT!!"... hallo liksom :P

Husker en rar mann som snakket til meg på tbanestoppet for noen måneder siden.. han syntes det var kjipt at det var begynt å bli kaldere, for da kunne han ikke gå uten undertøy mere.. det var jo mye luftigere og deiligere,særlig med shorts... oO Han fulgte opp med en observasjon om at jeg hadde fine "ordentlige" bukser, de fleste jenter gikk jo med sånne altfor trange bukser.. javel:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg kan seksuelt trakassere deg neste gang jeg ser deg på Grønland. No stress.

Takk! Se etter en nå gjennomsnittlig fyr i blå jakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*No kjæm æ å tar dæ, SA TROLLET*

En litt ( eller, veldig) spesiell mann som går rundt i bygda, ropte til meg en dag jeg var ute å syklet, ellers bruker han å sitte på bakeriet å snakke om atomkrig til vilt fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...