wilmap Skrevet 4. desember 2012 #301 Skrevet 4. desember 2012 Er det bare jeg som digger Joar? Håper han vinner hele Farmen. er nok ikke bare deg 2
Gjest pålogget Skrevet 5. desember 2012 #302 Skrevet 5. desember 2012 Håper Knut eller Ingvild vinner! Endre virker foresten som en utrolig herlig gutt, tvers gjennom god 1
McAdams Skrevet 5. desember 2012 #303 Skrevet 5. desember 2012 Jeg ble litt skuffet over at vi ikke hørte noe mer ang. den gåsa jeg? Det burde jo få konsekvenser siden reglene tilsa at det ikke var lov.. 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #304 Skrevet 5. desember 2012 Jeg ble litt skuffet over at vi ikke hørte noe mer ang. den gåsa jeg? Det burde jo få konsekvenser siden reglene tilsa at det ikke var lov.. Forhåpentligvis kommer det på søndag. Anonym poster: 720e96dac55ed4e777c687e50c513336 7
Musken Skrevet 5. desember 2012 #305 Skrevet 5. desember 2012 Hva skjedde på Farmen i dag? Fikk ikke med meg episoden.. Hvem ble førstekjempe?
makkapakka Skrevet 6. desember 2012 #307 Skrevet 6. desember 2012 Joar kommer til å velge Knut som 2. kjempe. Endre slipper unna fordi han er en altfor god kompis.
Gjest pålogget Skrevet 6. desember 2012 #308 Skrevet 6. desember 2012 Joar kommer til å velge Knut som 2. kjempe. Endre slipper unna fordi han er en altfor god kompis. ikke vær så sikker på det, med tanke på så mye som Knut trener 2
plix Skrevet 6. desember 2012 #309 Skrevet 6. desember 2012 Endre blir også sett på som en større konkurrent, kanskje han ønsker å slå ut en stor trussel om han tenker den veien og er sikker på seg selv og en evt seier. Men nå er jo alle der inne veldig store konkurrenter, da, så tror nok ikke Knut er en lett match. Alt i alt kommer også det an på øvelsen de skal kjempe i
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #310 Skrevet 6. desember 2012 Er så LEI av Knut!!!! Baaah... Håper han blir valgt, alle burde ha vunnet minst en tvekamp for å være verdig vinner. Anonym poster: 3dc50f9a105f8145f424d4fcd53e0176 5
skreppamedleppa Skrevet 6. desember 2012 #311 Skrevet 6. desember 2012 Er så LEI av Knut!!!! Baaah... Håper han blir valgt, alle burde ha vunnet minst en tvekamp for å være verdig vinner. Anonym poster: 3dc50f9a105f8145f424d4fcd53e0176 Knut har jo selv sagt at den som kommer til finalen burde vært ute i en tvekamp og en verdig vinner burde ha kjempet seg en plass først, og så i går så sa han at det var så kipt å komme i tvekamp nå, han hadde jo klart å surfe så lett igjennom. Herlighet for en tåpelig fyr, ja om han mener at alle verdige finalister burde komt i tvekamp så synes ikke jeg han bør sutre om han blir valgt.. Håper også han blir 2 kjempe, og selv om joar ikke er en favoritt så håper jeg Knut ryker, er også dritlei han nå 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #312 Skrevet 6. desember 2012 Er det østlendingene som ikke liker Knut? Anonym poster: 481e048fe847b835ce024dcbb614ae86 2
skreppamedleppa Skrevet 6. desember 2012 #313 Skrevet 6. desember 2012 Er det østlendingene som ikke liker Knut? Anonym poster: 481e048fe847b835ce024dcbb614ae86 Jeg er bergenser om det er meg du hinter til, men jeg liker ikke tullinger uansett hvor de kommer fra 5
HappyFace Skrevet 7. desember 2012 #314 Skrevet 7. desember 2012 Jeg er bergenser om det er meg du hinter til, men jeg liker ikke tullinger uansett hvor de kommer fra Hva er det du ikke liker med Knut? synes han er en utrolig morsom gutt jeg. Sjarmerende, og kommer med gode og underholdende kommentarer. Kjenner han ikke personlig, så vet jo ikke hvordan han virkelig er. Men han er vertfall en av mine favoritter på farmen 1
skreppamedleppa Skrevet 7. desember 2012 #315 Skrevet 7. desember 2012 Hva er det du ikke liker med Knut? synes han er en utrolig morsom gutt jeg. Sjarmerende, og kommer med gode og underholdende kommentarer. Kjenner han ikke personlig, så vet jo ikke hvordan han virkelig er. Men han er vertfall en av mine favoritter på farmen Joda ikke alle kan like alle, og det er da helt greit. Jeg synes f.eks ikke han er morsom. Jeg synes som sagt at når en sitter og preiker og bælærer om hvor viktig det er med en verdig vinner men ikke har vært i kamp selv så minner det meg om å være like dobbel moralsk som da joar brutalt klikket på andre da de stjal havregrøt mens han selv blir fly forbannet fordi Ingvill ikke liker å bli jugd midt opp i trynet da hun konfronterte de med gås spisingen og de nektet som noen kor gutter.. "hæ hvilken gås, har vi sett en gås? vi har da ikke tatt noen gås, asså nå blir jeg forbanna vist du skal sitte å anklage meg for å ha spist den gåssa asså".. Jeg har vel generelt sett ikke likt den gjengen etter at de trøkte tannkostene til andre deltakere opp kjæften til dyrene. Kanskje noen andre synes slikt er morsomt og underholderne, vi er jo så forskjellige og det er som sagt helt greit, men jeg er lei fyren, synes han tar mye plass... 6
HappyFace Skrevet 7. desember 2012 #316 Skrevet 7. desember 2012 Joda ikke alle kan like alle, og det er da helt greit. Jeg synes f.eks ikke han er morsom. Jeg synes som sagt at når en sitter og preiker og bælærer om hvor viktig det er med en verdig vinner men ikke har vært i kamp selv så minner det meg om å være like dobbel moralsk som da joar brutalt klikket på andre da de stjal havregrøt mens han selv blir fly forbannet fordi Ingvill ikke liker å bli jugd midt opp i trynet da hun konfronterte de med gås spisingen og de nektet som noen kor gutter.. "hæ hvilken gås, har vi sett en gås? vi har da ikke tatt noen gås, asså nå blir jeg forbanna vist du skal sitte å anklage meg for å ha spist den gåssa asså".. Jeg har vel generelt sett ikke likt den gjengen etter at de trøkte tannkostene til andre deltakere opp kjæften til dyrene. Kanskje noen andre synes slikt er morsomt og underholderne, vi er jo så forskjellige og det er som sagt helt greit, men jeg er lei fyren, synes han tar mye plass... Er litt enig med deg da, Knut og den gjengen har vært litt barnslig til tider; med feks den tannkost episoden, og nakenbadingen osv. Men det blir jo underholdning av det da vertfall :D Jeg ser på farmen mest for å bli underholdt. Men skjønner det at noen synes Knut blir litt "mye"
skreppamedleppa Skrevet 7. desember 2012 #317 Skrevet 7. desember 2012 Er litt enig med deg da, Knut og den gjengen har vært litt barnslig til tider; med feks den tannkost episoden, og nakenbadingen osv. Men det blir jo underholdning av det da vertfall :D Jeg ser på farmen mest for å bli underholdt. Men skjønner det at noen synes Knut blir litt "mye" Joda noen blir sikkert underholdt av det, men for meg minner det meg bare om russen som finner på å tappe urin i vannpistoler og har det gøy med andre, sikkert underholderne det også for noen og kanskje når man er 17/18 år men jeg mener at når man er 25 år og har meldt seg på på Farmen og ikke på "paradise Hotel" eller slikt så finner jeg ikke helt det store i det. Det er greit å være barnslig, å ha det gøy eller å finne på noe når man kjeder seg for all del, men som sagt jeg synes det blir litt mye leir fakter med Knut. Men nå tror jeg jeg har skrevet navnet hans så mange ganger at folk er sikkert drit lei av mine meninger om han Men det er jo bare naturlig og greit at vi finner forskjellige favoritter og ting vi liker hos forskjellige mennesker, som sagt ikke alle kan like alle 4
Gjest pålogget Skrevet 7. desember 2012 #318 Skrevet 7. desember 2012 Jeg syns Knut er utrolig sjarmerende og virker som en kul gutt, trur faktisk han er veldig sosialt oppegående fyr man kan ha gøy med. Så Jeg heier på Knut, absolutt 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #319 Skrevet 7. desember 2012 Har ikke fulgt med på Farmen, kun sett noen få glimt av det nå og da samt lest om det her inne og på TV2s nettsider. Men, dette må bare sies: Knut er dritdeilig. Ble forøvrig helt sjokkert av å lese at det finnes kvinner som støtter meningene til han sjåvinistiske, gammeldagse grisen som ble stemt ut (Andreas?). Snakk om å ikke forstå sitt eget beste, da... Anonym poster: b597ee7310bfa19778335fde1ed2e108 1
UnderCover Skrevet 8. desember 2012 #320 Skrevet 8. desember 2012 Har ikke fulgt med på Farmen, kun sett noen få glimt av det nå og da samt lest om det her inne og på TV2s nettsider. Men, dette må bare sies: Knut er dritdeilig. Ble forøvrig helt sjokkert av å lese at det finnes kvinner som støtter meningene til han sjåvinistiske, gammeldagse grisen som ble stemt ut (Andreas?). Snakk om å ikke forstå sitt eget beste, da... Anonym poster: b597ee7310bfa19778335fde1ed2e108 fsss. Det finnes faktisk like mange folk som det er forskjellige meninger, så at du tror det ikke er for vårt eget beste er jo helt på bærtur, bare fordi man har et annet syn på ting Og ikke ALLE meningene hans, men veldig mye er jeg enig i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå