Kråkesaks Skrevet 3. desember 2012 #281 Skrevet 3. desember 2012 Jeg ser påfb at flere tenker det jeg tenkte da jeg så det: at hele gåseslakteseansen vai iscenesatt av produsentene for å skape liv.
Gjest pålogget Skrevet 3. desember 2012 #282 Skrevet 3. desember 2012 hadde nok gjort det samme som guttan. Digger dem! 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #283 Skrevet 3. desember 2012 hadde nok gjort det samme som guttan. Digger dem! Jaja hver sin smak, jeg kan ikke fordra de og er glad en av de mest sannsynlig ryker denne uken, Anonym poster: 1ec7247a0a33e3df17c7caa0aeaad694 4
Eksotisk Skrevet 3. desember 2012 #284 Skrevet 3. desember 2012 Beroliggende at vår fremtidige sykepleier ikke en gang takler en liten jentefis 2
McAdams Skrevet 3. desember 2012 #285 Skrevet 3. desember 2012 Beroliggende at vår fremtidige sykepleier ikke en gang takler en liten jentefis Haha, sant det!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #286 Skrevet 4. desember 2012 Jon var da ikke med på slakte gåsa. Det var bare Joar, Endre og Knut. Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d Halo.. du skjønte vel at jeg mente joar? skrev kjapt, og ble feil. mente selvfølgelig joar, endre og knut......................................... Anonym poster: d9f936d81dbf13e6f090a44bd780f0ee
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #287 Skrevet 4. desember 2012 Joar ble så forbanna fordi Jon og Ragnhild tok havregrøt, og skulle aldri stole på dem mer. Så går han avsted og deler en gås med to andre. Jaja, hvem er ikke litt dobbeltmoralister en gang i blant Anonym poster: 65d583ee6d69e2672976cfd55263cf7d 5
Hottrio Skrevet 4. desember 2012 #288 Skrevet 4. desember 2012 I neste episode begynner Endre og Knut å transe seg og klaske hverandre på rompa etc.
Gjest Eurodice Skrevet 4. desember 2012 #289 Skrevet 4. desember 2012 Joar ble så forbanna fordi Jon og Ragnhild tok havregrøt, og skulle aldri stole på dem mer. Så går han avsted og deler en gås med to andre. Jaja, hvem er ikke litt dobbeltmoralister en gang i blant Anonym poster: 65d583ee6d69e2672976cfd55263cf7d Det kan du spørre om. Men jeg synes det er en stor forskjell på å forsyne seg med litt havregrøt og å slakte og spise en gås. Gås er luksusmat! Ikke rart de andre blir sinte. 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #290 Skrevet 4. desember 2012 Det kan du spørre om. Men jeg synes det er en stor forskjell på å forsyne seg med litt havregrøt og å slakte og spise en gås. Gås er luksusmat! Ikke rart de andre blir sinte. Jeg er enig i det. Det er etter mitt syn mye verre å ta en hel gås (som de egentlig ikke har lov til å slakte i følge reglene) enn å ta litt havregrøt. Anonym poster: 65d583ee6d69e2672976cfd55263cf7d 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #291 Skrevet 4. desember 2012 Er veldig spent på om det skjer noe i forhold til førstekjempevalg nå! At endre, knut og joar må konkurrere mot hverandre, eller noe - at en av de MÅ ut siden de brøt reglene. Eller kanskje 2 av dem? Blir spennende å se om Gaute kommenterer det. De har jo faktisk drept et av sine egne dyr, og det står i Farmens regler at dette ikke er lov uten en slakter tilstede. Tipper han mentor også blir misfornøyd med at de har drept et av sine egne dyr. Tenk hvis de bare fortsatte sånn da, tok høner, griser, osv. Er jo en grunn for at det ikke er lov, og synes det er kjemperart dersom det ikke blir noen konsekvenser. De brøt reglene, og de burde i allfall stå i fare for å bli diskvalifisert.... Tror dere det blir tatt opp? Anonym poster: d9f936d81dbf13e6f090a44bd780f0ee 5
skreppamedleppa Skrevet 4. desember 2012 #292 Skrevet 4. desember 2012 Er veldig spent på om det skjer noe i forhold til førstekjempevalg nå! At endre, knut og joar må konkurrere mot hverandre, eller noe - at en av de MÅ ut siden de brøt reglene. Eller kanskje 2 av dem? Blir spennende å se om Gaute kommenterer det. De har jo faktisk drept et av sine egne dyr, og det står i Farmens regler at dette ikke er lov uten en slakter tilstede. Tipper han mentor også blir misfornøyd med at de har drept et av sine egne dyr. Tenk hvis de bare fortsatte sånn da, tok høner, griser, osv. Er jo en grunn for at det ikke er lov, og synes det er kjemperart dersom det ikke blir noen konsekvenser. De brøt reglene, og de burde i allfall stå i fare for å bli diskvalifisert.... Tror dere det blir tatt opp? Anonym poster: d9f936d81dbf13e6f090a44bd780f0ee Jeg er igrunn veldig enig, å bryte reglene på denne måten burde få en konsekvens. da de byttet den kaninen på markedet kom jo mentor igjen med kaninen og sa at gårdseieren var skuffet og ikke likte dette, men når de dreper et dyr uten avtale eller slakter så kan ikke jeg skjønne annet enn at noen, enten Gaute, mentor eller gårdseier selv tar dette opp. Synes denne sesongen av Farmen har vært veldig stusselig iforhold til dyrehold og hvordan mange av deltakerene tenker omkring dyrene. Sånn for min del så er det ikke så nøye om alle 3 røyk ut da jeg har hatt de opp i halsen en stund, men tror nok det er ganske klart at en av de ryker denne uken på den ene eller andre måten. 6
HedvigR Skrevet 4. desember 2012 #293 Skrevet 4. desember 2012 Jeg tipper på at produksjonsteamet faktisk står litt bak det, og hinta til at gutta burde gjøre det. For å få litt action. Hvis ikke ville de nok blitt stoppa underveis. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #294 Skrevet 4. desember 2012 Jeg håper nesten det får konsekvenser. Deltakerne skal jo ikke slakte på egen hånd, selv om jeg regner med at Joar (?) hadde kunnskaper i å slakte. Ellers måtte jo produksjonen stoppet dem. Rundt matbordet seinere oppførte de seg nesten som sprekkeferdige femåringer som har funnet på ugang de vil skjule for foreldrene. Så dårlig skuespill... Men en av dem ryker garantert denne uka, Jon velger mannlig førstekjempe, er jeg rimelig sikker på. Anonym poster: 132a4d42aa274e5b5e215b4111aeb2e1 2
Gjest Crazycatlady Skrevet 4. desember 2012 #295 Skrevet 4. desember 2012 Jeg håper også at det får konsekvenser ellers må jeg si at jeg blir litt skuffet. Irriterte meg at de ikke bare kunne innrømme det, og tåpelig det Knut sa om at når man var med i en gjeng så måtte man gjøre som de andre. Håper Joar ryker.Hele fyren irriterer meg, og hans utrolig dårlige humor som ingen andre enn han selv syns er morsomt. 4
Odriks Skrevet 4. desember 2012 #296 Skrevet 4. desember 2012 Er det bare jeg som digger Joar? Håper han vinner hele Farmen.
Gjest Bobler Skrevet 4. desember 2012 #297 Skrevet 4. desember 2012 Håper virkelig den slakten får konsekvenser. Syntes for det det er dårlig gjort ovenfor de andre, samt at de brøyt reglene og slaktet en gås ulovlig. 4
makkapakka Skrevet 4. desember 2012 #298 Skrevet 4. desember 2012 En ting er at gutta boys tar seg en gåsefest ved vannkanten, en annen ting er hvorfor Jon og Ragnhild ikke blir sultne eller ser utsultet ut?
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #299 Skrevet 4. desember 2012 En ting er at gutta boys tar seg en gåsefest ved vannkanten, en annen ting er hvorfor Jon og Ragnhild ikke blir sultne eller ser utsultet ut? Den uken hvor de hadde korn oppdraget veide jo alle seg. Alle jentene utenom Marianne hadde den samme vekten som da de gjekk inn på Farmen. Marianne hadde gått opp i vekt med 4-5 kilo. Jon hadde gått ned 4 kilo og Knut 6 kilo mens Endre og Andreas hadde gått ned mest i vekt http://www.tv2.no/un...kt-3929124.html Så om du hintet til at de to hadde sneket til seg mat annet enn den grøten som joar ble så potte sur for, så er vel det andre en bør lure på før det. Anonym poster: 1ec7247a0a33e3df17c7caa0aeaad694
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #300 Skrevet 4. desember 2012 En ting er at gutta boys tar seg en gåsefest ved vannkanten, en annen ting er hvorfor Jon og Ragnhild ikke blir sultne eller ser utsultet ut? Er jo noen som ikke trenger like mye mat som andre også, da Og vet du at de er utsulta fordi de klager, eller fordi de ser sultne ut? Husk at de filmer ganske mange timer i døgnet, sikkert med flere kamerateam. Og dette klippes til akkurat som produksjonen ønsker. Kjenner en av deltakerne godt, og h*n er fremstilt ganske så annerledes enn h*n er her hjemme Anonym poster: 8fa88b2ac1f74d3c28142320dd14bce1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå