Gå til innhold

Farmen Høsten 2012

Fremhevede innlegg

Skrevet

I alle dager så mye dere har imot ungdommen a! :ler:

Jada, hun er kanskje ei lita og ung blond jente med godt humør.. Hun driver med idrett, er aktiv og godt trent, så selvsagt kan den kroppen klare mye! Det har vi jo fått se.

Hun slo jo til og med ut ene gamlemor, hun ble jo bare liggende der til slutt..

Men men, hver sin smak.. ;)

Anonym poster: 7bd8eaf7f5b11be6e2640ca4c37b979a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager så mye dere har imot ungdommen a! :ler:

Jada, hun er kanskje ei lita og ung blond jente med godt humør.. Hun driver med idrett, er aktiv og godt trent, så selvsagt kan den kroppen klare mye! Det har vi jo fått se.

Hun slo jo til og med ut ene gamlemor, hun ble jo bare liggende der til slutt..

Men men, hver sin smak.. ;)

Anonym poster: 7bd8eaf7f5b11be6e2640ca4c37b979a

Skrevet

Så ei livsglad fnieste jente som viser stor styrke og kunnskap bør ikke vinne? Må man være surken, gammel og frampå for å vinne?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Har ingenting imot at en ung person vinner farmen for engangskyld :)

Har de tidligere vinnerne vært gamle de, da?

• Liker 1
Gjest pålogget
Skrevet

Har de tidligere vinnerne vært gamle de, da?

de har jo vært ganske gamle, han farmen Mikkel, og han fra Tana, flere er jeg ikke så sikker på, Gaute var jo ganske ung :)

Skrevet (endret)

Ja vet dere hva! Skammelig at ikke Jon vant med hest! Ingvild meg i ræven......

Hadde aldri trodd jeg kom til å heie på Joar, men nå har det altså blitt slik. Takker og bukker, og gratulerer med farmen-suksessTv2.. :glare:

Nå er det nok opplagt til farmenparet i finalen.... Ikke fordi jeg ikke unner en av dem seieren, men måten Ingvild kom seg til semifinale på, irriterer meg grønn...

Ja, og en annen ting. Hvorfor kunne de ikke vise på tv, hva straffen ang gåsa ble? Neida, de må heller vise fnise-klisse-klasse-romantikken istedet..........

Endret av UnderCover
  • Liker 8
Skrevet

Guri meg så seriøst og personlig folk tar dette da... :klo:

Skrevet

Guri meg så seriøst og personlig folk tar dette da... :klo:

Det er iriiterende at folk du ikke "liker" skal få ei hytte og bil gratis skjønner du.. Det føles litt bedre om det er en likanes person som får dette, som faktisk fortjener det!

• Liker 6
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Folk er kanskje litt for engasjerte i Farmen, men det er jo forståelig.Det er jo derfor de lager sånne program :)

Men syns det er litt morsomt å høre på jobb for eksempel hvor engasjerte enkelte er.Høres nesten ut som det handler om liv og død :)

Vet ikke hvem jeg håper vinner. Alle jeg har likt har gått ut, men kanskje Ingvild da selv om jeg heller kunne tenkt meg at noen andre vant.

Skrevet

Og hvorfor er ikke Ingvild en verdig vinner? Hun er sterk, godt likt og gjorde det bra i gårdsarbeidet. Heier på henne jeg!

Skrevet

Noen som har fått med seg spoilern som blir omtalt her http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10071876 I vg. Hvem vinner?

Ja, jeg fikk det med meg. Tror ikke jeg tør skrive det her, da det helt sikkert er endel som ikke ønsker å vite det...

Anonym poster: 3cd36c350fb038705dd692066cd5d3bf

• Liker 1
Skrevet

Hvis noen vet hvem som vinner, så send meg gjerne en PM.

Får ikke sett finalen på søndag pga. jobb. :(

Skrevet

Hvis noen vet hvem som vinner, så send meg gjerne en PM.

Får ikke sett finalen på søndag pga. jobb. :(

Bare å "Google" Farmen vinner 2012. Der står det hvem som vinner.

Anonym poster: d412ee5ec562bcc04a323ab069674248

Skrevet

Bare å "Google" Farmen vinner 2012. Der står det hvem som vinner.

Anonym poster: d412ee5ec562bcc04a323ab069674248

Har gjort det flere ganger før, men da fikk jeg ikke opp noe.

Hvis det øverste stemmer, så roper jeg hurra for det! :danse:

Skrevet

Ja vet dere hva! Skammelig at ikke Jon vant med hest! Ingvild meg i ræven......

Hadde aldri trodd jeg kom til å heie på Joar, men nå har det altså blitt slik. Takker og bukker, og gratulerer med farmen-suksessTv2.. :glare:

Nå er det nok opplagt til farmenparet i finalen.... Ikke fordi jeg ikke unner en av dem seieren, men måten Ingvild kom seg til semifinale på, irriterer meg grønn...

Ja, og en annen ting. Hvorfor kunne de ikke vise på tv, hva straffen ang gåsa ble? Neida, de må heller vise fnise-klisse-klasse-romantikken istedet..........

Enig, så enig. Synes TV2 legger for mye i romantikk og spleising av unge folk. Finnes det ikke nok dating programmer fra før?

Synes det er hyggelig at unge folk finner kjærligheten, misforstå meg rett, men TV2 retter alltid så mye fokus på dette. Konseptet med Farmen er vel hvordan man levde for 100år siden, og ikke hvordan man forelsker seg i 2012.

Det har også vært for mange ''glipper'' rundt tvekamper o.l

Endte også opp med Joar som favoritt til slutt. Og synes det er tåpelig at Jon ikke vant hesteløpet.

Greit nok at han kanskje ikke burde gira opp hesten før han spente den foran vogna. Men hadde han ikke satt fart, så hadde han i allefall ikke hatt sjans til å vinne. Men igjen, som vi alle vet; Logikk er noe dritt.

Anonym poster: 3dc50f9a105f8145f424d4fcd53e0176

Skrevet

Tråden er ryddet pga spoiling.

MissStiles, mod

Skrevet

For de som vi vite hvem som vant, klikk her:

HAHA!!! Du klarte ikke la være, nei!!

:laugh:

De andre, la være.

Anonym poster: 3ce13714f175d3738021b5d9a19c363b

Anonym poster: 3ce13714f175d3738021b5d9a19c363b

• Liker 3
Gjest Borghild
Skrevet

Tv2 har vel ikke spoilet om hvem som vinner? Rart i så fall. Jeg håper Joar vinner av disse tre selv om jeg ikke liker han så godt heller. Bare ikke fnisefjortisen vinner er jeg fornøyd.

Skrevet

Jo, de intervjuet vinneren og la det ut på GOD KVELD NORGE. Smart, ikke sant. I 45 min lå det ute før de sletta den. Så ja jeg vet hvem som vinner, dessverre.

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...