Gå til innhold

Farmen Høsten 2012


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

No veit eg ikkje kva Joar gjer med Laksen som var omtala i intervjuet,

men Joar's restaurant i Sogndal lever iallfall ikkje opp til forventingane.

Anonym poster: fa0439370b1360f86c0a27a2b0330a07

Det er veldig off-topic, men jeg er helt uenig med deg. Det jeg fikk servert på restauranten hans er noe av det beste jeg noen gang har smakt :) og jeg liker virkelig ikke fyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig off-topic, men jeg er helt uenig med deg. Det jeg fikk servert på restauranten hans er noe av det beste jeg noen gang har smakt :) og jeg liker virkelig ikke fyren.

Var du fornøyd med servicen også?

Anonym poster: fa0439370b1360f86c0a27a2b0330a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du fornøyd med servicen også?

Anonym poster: fa0439370b1360f86c0a27a2b0330a07

Jepp. Fikk bord med en gang og maten kom raskt. Blid og effektiv dame som servitør. Har sjelden vært så fornøyd med et restaurantbesøk :)

Men så er vel ikke meningen med denne tråden å diskutere restauranter i Sogndal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes litt synd i Joar?

Leste at han hadde mye gjeld etter han kjøpte opp en restaurant osv. Og visst han eventuelt vant så skulle han selge premien, for å betale ned på gjelden,

Jeg så ikke finalen, men hørte at han hadde bare fått en stemme fra de andre deltakerne, mens Ingvild hadde fått alle de andre. Og en annen ting jeg tenkte på var disse grupperingene inne på gården, de yngste mot de eldste. Føler ikke at han var med på noe gruppering liksom.

Hahaha, er litt emosjonell og tankefull for tiden, men så nettopp noen farmenklipp på tv2.no, og da fikk jeg litt vondt inne i meg av Joar. fikk lyst å gi han en stoooor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes litt synd i Joar?

Leste at han hadde mye gjeld etter han kjøpte opp en restaurant osv. Og visst han eventuelt vant så skulle han selge premien, for å betale ned på gjelden,

Jeg så ikke finalen, men hørte at han hadde bare fått en stemme fra de andre deltakerne, mens Ingvild hadde fått alle de andre. Og en annen ting jeg tenkte på var disse grupperingene inne på gården, de yngste mot de eldste. Føler ikke at han var med på noe gruppering liksom.

Hahaha, er litt emosjonell og tankefull for tiden, men så nettopp noen farmenklipp på tv2.no, og da fikk jeg litt vondt inne i meg av Joar. fikk lyst å gi han en stoooor klem :)

Helt enig med deg, lurer på hvorfor han alltid fikk stormen mot seg fra alle. Knut og Endre kunne gjør hva de ville men hvis Joar gjorde noe så ble det møtt med negativ kritikk. Akkurat som de trengte en å skylde på for alt som gikk galt. Dårlig og feigt gjort av de andre deltakerne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 4-5 stk som ikke fikk stemt pga Ingvild fikk så mange, så han ville ikke fått kniv uansett. Men ja, teit opplegg. Følte de jukset frem vinneren i år. Mulig Endre ga seg frivillig og, siden virkelig ønsket ei jente som vant.

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...