Gå til innhold

Farmen Høsten 2012


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på premieren nå?

Hva synes dere? Hvem skiller seg ut? Hvem limer du? Og hvem limer du ikke så godt?

Anonym poster: af3534e792a45070d7938e30d709b9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han Andreas virker jo som en kjernekar da!

Vet ikke helt om jeg ønsker han på bua og ræva ut, eller at jeg ønsker han blir der lenge :P

God underholdning er han i det minste..

Anonym poster: af3534e792a45070d7938e30d709b9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Storbonden skiller seg ut, uten tvil! Og ikke på så veldig bra måte. Blir sånn småsjokkert over at unge folk tenker slikt nå til dags. Men det er jo underholdende å høre på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han gamleste der inne, han fra Fauske. Tøff nordlending:p

Men hva er greia med han kristne gjøken der da? Må si han utmerker seg, og ikke på en positiv måte! Tipper han ikke blir der så veldig lenge om resten får bestemme..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han storbonden er "litt" merkelig ja, veldig gammeldags så han passer vel egentlig godt inn der, hehe. Det kan bli action av han men han ryker sikkert fort ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt i orden at storbonden mener det han gjør, og egentlig bra at han tar det opp. Det gjør det enkelt for de som måtte ønske det å slippe å sove sammen med motsatt kjønn. Derimot synes jeg det er latterlig at han tror at menn vil ligge med en kvinne så snart han får sjansen, mens kvinner til nød gjør det hvis de må.

Forøvrig: Hva om storbonden må sove i samme seng som han homofile mannen? Er det ok, eller er han redd for å bli voldtatt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storbonden skiller seg ut, uten tvil! Og ikke på så veldig bra måte. Blir sånn småsjokkert over at unge folk tenker slikt nå til dags. Men det er jo underholdende å høre på.

Hadde ikke overrasket meg om han hadde vært en av de sinnte mennene som vi møter på her inne :)

Anonym poster: af3534e792a45070d7938e30d709b9ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også foretrukket å sove med bare andre kvinner siden jeg er kvinne, iallefall i begynnelsen når man ikke kjenner hverandre. Fordi da føles det som at man får mer privatliv og det bør man få ha der innimellom. Men at alle kommer til å ha sex med hverandre og derfor må man ikke sove i samme rom som motsatt kjønn er idiotisk, folk klarer å styre seg. Men storbonden er vel en sexfiksert fyr siden han ikke stoler på sine egne drifter, hehe!

Jeg regner med at storbonden forventer at han homofile må dele rom med kvinnene eller grisene (hvis han er så veldig kristen så liker han neppe homofile). Håper det ikke blir noe krangling mellom han og han homofile, pga seksuell legning.

Anonym poster: c9dc585410d4b66e1ac792e899d09360

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer tro på storbonden enn mange av de andre der inne, iallefall! Mange av damene har jo allerede driti skikkelig på draget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer tro på storbonden enn mange av de andre der inne, iallefall! Mange av damene har jo allerede driti skikkelig på draget..

Hvem, og hvordan da mener du? Det la jeg ikke merke til...?

Anonym poster: af3534e792a45070d7938e30d709b9ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storbonden var litt av en type, ganske ekstrem.

Selvsagt er jo det greit å ha egne meninger altså, men noe kan man kanskje holde for seg selv sånn i begynnelsen.

Kan han spille? Eller det var vell litt for gjennomført..

Ellers må jeg jo si at det å sabotere det aller første ukesoppdraget er en fin start :fnise:

For min del hadde jeg tenkt at det kunne vært greit å gjennomføre for så å spare litt penger til trangere tider(evt neste uke).

Anonym poster: 6a96a01aa3f9dd5a00642a7e894e922e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem, og hvordan da mener du? Det la jeg ikke merke til...?

Anonym poster: af3534e792a45070d7938e30d709b9ff

Fulgte ikke så nøye med på navn, men de som var veldig ivrige med sabotasjen. Skulle ødelegge bare fordi de "måtte" være på kjøkkenet. Var vel egentlig en selvfølge med tanke på at de fikk opplæring i hvordan man skulle gjøre det, og iallefall med tanke på at "gamlemor" selv var kokk! Ble sure som små barn bare fordi de ikke fikk vise at de var like flinke som menn.. Godt mulig de har god fysikk inne på et treningssenter. Men å springe på en tredemølle og å trene med vekter en gang i uka kan ikke sammenlignes med hardt gårdsarbeid. Derfor var jeg 110% enig i storbondens avgjørelse. Hadde sagt akkurat det samme om det var jeg som var storbonde :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at jentene tar sånn på vei, det er jo logisk at de med mest muskler bør gjøre det tyngste arbeidet...

Innlegget endret for støtende uttalelser, Kosemose, mod

Endret av Kosemose
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det kommer til å bli gøy! Storbonden var jo litt av en type, noen kjekke gutter, også synes jeg det er spennende at det er med ei som er så ung som 19. Skal prøve å følge med framover, virker som om det er lagt opp til handling og litt trøkk fra dag 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes han storbonden virka kul jeg! Konservativ til de grader ja, men han var allikevel ikke arrogant, og han hadde sjarm og integritet! Det er gøy med noen som tør å ha utradisjonelle meninger, så lenge de ikke tråkker ned andre.

Jeg mista mer respekten for hun middelaldrende dama som bare sura seg, og ødela meieriproduktene til ukesoppdraget...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lenge han som er storbonde nå kommer til å bli værende på Farmen. Tror han fort kommer til å få seg mange uvenner utfra han gammeldagse kvinnesyn. Den holdningen han har passet veldig bra for 100 år siden, så utfra det så er han den perfekte Farmendeltaker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg er litt nysgjerrig på det Gaute sa på Senkveld på fredag,

at det kom til å bli et par, men ikke de man skulle tro.. :lur:

Mine tanker løper alle veier det da(for god fantasi)

- Hun kokka og en av ung gutta?

- Storbonden og ei av jentene? Eller en av guttene? :sjokkert:

- To jenter?

:vetikke:

Anonym poster: 6a96a01aa3f9dd5a00642a7e894e922e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...