Gå til innhold

Farmen Høsten 2012


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke enig i synet til storbonden, men han må få mene det han vil, og jeg syns han presenterte sitt syn på en grei måte, uten å være beordrende og kjeftende! Syns heller det er verre med hun som saboterte ukesoppdraget allerede første uka, det er ikke okei!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas virker helt klart instruert, synd at TV2 må ty til sånt, holder det liksom ikke å "klippe strategisk" nå lenger da for å skape tilsynelatende mer drama. At han har sterke meninger i samme retning jo da, men han er ikke flink nok skuespiller til å skjule regien. I noen av snakke-til-kamera-innslagene sto det tydelig å lese "Det var dette jeg skulle si nå, sant?", "Hvordan tror dere at seerne kommer til å reagere på det? hoho", i ansiktet og blikket. Teit opplegg.

Hva er det forresten med religion og manglende kroppskontroll? Jo mer religiøs, dess mindre evne til å styre seg mtp det motsatte kjønn. Stakkars fyr, det må jo være tragisk å ikke kunne se på en naken kvinneankel uten å få noia. "Det handler om å respektere" - ehe, pussig at respekten bare går ene veien. Frem med burkaene så storbonden slipper å bli yr i buksa, er så slitsomt :laugh:

Nei han funker ikke som provokatør, sorry ass, skikkelig skivebom av TV2 der. Skal jeg gidde å følge med på dette så spørs det om noen av de andre seiler frem med litt krydder i personlighetene. Foreløpig ligger den ene grisungen godt an, snakk om kranglefant.

Anonym poster: 940c8810bb4d8a955aa8e1c939466a05

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Andreas virker helt klart instruert, synd at TV2 må ty til sånt, holder det liksom ikke å "klippe strategisk" nå lenger da for å skape tilsynelatende mer drama. At han har sterke meninger i samme retning jo da, men han er ikke flink nok skuespiller til å skjule regien. I noen av snakke-til-kamera-innslagene sto det tydelig å lese "Det var dette jeg skulle si nå, sant?", "Hvordan tror dere at seerne kommer til å reagere på det? hoho", i ansiktet og blikket. Teit opplegg.

Hva er det forresten med religion og manglende kroppskontroll? Jo mer religiøs, dess mindre evne til å styre seg mtp det motsatte kjønn. Stakkars fyr, det må jo være tragisk å ikke kunne se på en naken kvinneankel uten å få noia. "Det handler om å respektere" - ehe, pussig at respekten bare går ene veien. Frem med burkaene så storbonden slipper å bli yr i buksa, er så slitsomt :laugh:

Nei han funker ikke som provokatør, sorry ass, skikkelig skivebom av TV2 der. Skal jeg gidde å følge med på dette så spørs det om noen av de andre seiler frem med litt krydder i personlighetene. Foreløpig ligger den ene grisungen godt an, snakk om kranglefant.

Anonym poster: 940c8810bb4d8a955aa8e1c939466a05

Tja, dersom det er skuespill av han så er han ikke spesiell smart. Hvem gidder vel å gi han en sjanse til et forhold etter å ha sett han slik på tv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dersom det er skuespill av han så er han ikke spesiell smart. Hvem gidder vel å gi han en sjanse til et forhold etter å ha sett han slik på tv.

Nei, smart er uansett ikke første ordet som slår meg ved den karen.

Som sagt, at han har sterke meninger i samme retningen tror jeg så gjerne. Så de forholdsutsiktene fikser han nok å vanskeliggjøre helt fint uten TV2s hjelp. Skjønt, langs bibelbeltet finnes det sikkert en del frøkner som er klamme i hakket allerede etter første episode.

Anonym poster: 940c8810bb4d8a955aa8e1c939466a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønt, langs bibelbeltet finnes det sikkert en del frøkner som er klamme i hakket allerede etter første episode.

Anonym poster: 940c8810bb4d8a955aa8e1c939466a05

Selv langs bibelbeltet tviler jeg på at en del " frøkner" i dag blir "klamme i hakket" av en mann som mener det er feil at kvinner går i shorts på en varm sommerdag og at det eneste de duger til er å være på kjøkkenet. Er du mann?

Jeg forstår veldig godt at damene velger å sabotere oppdraget. De virket også ganske enige, det var ikke bare hun eldste.

De andre mennene var heller ikke særlig forståelsesfulle i forhold til holdningene og valgene hans.

Jeg håper veldig han ryker ganske så kjapt, samtidig som jeg tenker at produksjonen ønsker å beholde ham en stund for å skape litt drama og action.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor blir alle damene så stressa av at storbonden sier at kvinnfolk skal være på kjøkkenet?

Da skal de ihvertfall ikke gjøre noen innsats der. Kaster seg over snekringsarbeidet med grisebingen istedenfor for å på død og liv motbevise..

Hadde gitt faen jeg og gladelig sluppet det harde gårdsarbeidet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Han Andreas irriterer meg skikkelig allerede etter første program. Tviler på at de der inne vil ha han der lenge

- For en gjeng med fnisete jenter!

- Er vel første gang TV2 sååå åpenlyst har lagt opp til romanser der inne. Hvor mange er ikke i samme aldersgruppe? Og hvor mange er single? Og de har fått den fineste og best utstyrte gården hittil, kan virke som de ikke må slite like mye for maten som før.

- Spent på hvordan sesongen blir når de setter all fokus på mellommenneskelig kontakt og konflikt

- Knut :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på Endre. Fordi jeg kjenner ham. :danse: Han er en kjernekar.

Det virker ellers som det er en grei gjeng der inne til nå. Skulle kanskje vært litt mer spredning i alder (og hårfarge), men satser på at det er minst et par dramaqueens der da. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må rett og slett bare le av all peppern storbonden får. Han står i det minste for sine meninger og tør å si det han mener, i motsetning til alle de andre menneskene som er falske og feige.

Det er også veldig interessant å se hvordan han nærmest blir hetset og mobbet. Haddet det vært en muslim som var med, og som VIRKELIG har et forvaklet kvinnesyn og ellers er mye mer ekstrem på alle måter enn denne storbonden, så hadde folk vist ærbødighet og respekt slik vi ser i dagens samfunn. Det er merkelig hvordan vi skal respektere en religion som ser på kvinner som kjøttstykker og behandler dem dertil, mens straks noen kristne tør å åpne seg om sin tro, så hagler det med hets, hat og mobbing.

Anonym poster: 3ce13714f175d3738021b5d9a19c363b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Andreas virker jo som en kjernekar da!

Vet ikke helt om jeg ønsker han på bua og ræva ut, eller at jeg ønsker han blir der lenge :P

God underholdning er han i det minste..

Anonym poster: af3534e792a45070d7938e30d709b9ff

Helt enig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes storbonden er tøff, at sånne som han finnes gjør det helt sikkert og jeg respekterer han for det. Han legger frem sine meninger på en god måte.

Det er jo så vidt kristne tør å stå frem på tv uten å bli ræv flirt av.

At det er sabotasje i første program er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farmen kveld igjen!

Må si jeg synes det var litt teit at jentene ikke ville være på kjøkkenet i forrige episode - de har jo tross alt blitt med på å gå 100 år tilbake i tid. Tar ikke jeg helt feil så var det jo et mye større kjønnsskille på denne tiden. Kvinnenes plass var jo faktisk på kjøkkenet, og da synes jeg de burde akseptere den fordelingen på Farmen også..!

Anonym poster: 1bccaf2e2f6b3b39755b20774b4197b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen kveld igjen!

Må si jeg synes det var litt teit at jentene ikke ville være på kjøkkenet i forrige episode - de har jo tross alt blitt med på å gå 100 år tilbake i tid. Tar ikke jeg helt feil så var det jo et mye større kjønnsskille på denne tiden. Kvinnenes plass var jo faktisk på kjøkkenet, og da synes jeg de burde akseptere den fordelingen på Farmen også..!

Anonym poster: 1bccaf2e2f6b3b39755b20774b4197b5

Nja, kvinnene laget riktignok maten, men de hadde som regel like stort ansvar for annen gårdsdrift også. Mannen sto ikke alene i fjøset eller på jordet, hele familien bidro, også barn. Langs kysten var det mange som hadde menn på sjøen som hadde ansvar for alt hjemme alene.

Anonym poster: a022ec62cf4041aa48aa1bad79aa0eda

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt satt ut av ho gamla. Er det mulig at voksne folk er så barnslige (på en negativ måte)? "Nå er vi bra fantete! knis knis!"

Endret av Gud
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun som saboterer irriterer meg også! Så utrolig barnslig oppførsel, syns faktisk han ultra-konservative virker mer sympatisk enn henne. Ja, han har gammeldagse oppfatninger og holdninger, men så vidt jeg har fått med meg ødelegger ikke han for alle bare på trass. Hun oppfatter seg som en trassig tenåring!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som saboterer irriterer meg også! Så utrolig barnslig oppførsel, syns faktisk han ultra-konservative virker mer sympatisk enn henne. Ja, han har gammeldagse oppfatninger og holdninger, men så vidt jeg har fått med meg ødelegger ikke han for alle bare på trass. Hun oppfatter seg som en trassig tenåring!

Godt å se at andre tenker slik også. Han ultra-konservative har riktignok et gammeldags syn på kvinner og menn. Men han har en personelig integritet hun sabotøren ikke har vist hitil i allefall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at andre tenker slik også. Han ultra-konservative har riktignok et gammeldags syn på kvinner og menn. Men han har en personelig integritet hun sabotøren ikke har vist hitil i allefall.

:jepp:

Nå håper jeg bare hun ryker ut så fort som mulig. Jeg skjønner jo at det er en konkurranse, men syns likevel de burde bli flinkere til å jobbe sammen... Og jeg tror hun kommer til å gjøre det hun kan for å så splid i gruppa.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...