Gå til innhold

Farmen Høsten 2012

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Jon vinner. Håper iallefall det! :)

Jeg håper ikke det! Fikk et helt nytt bilde på ham etter han stjal mat osv. Jeg håper på Joar eller han bergenseren...

Anonym poster: 3baa313d4078ba988f8d34977ea1e124

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper ikke det! Fikk et helt nytt bilde på ham etter han stjal mat osv. Jeg håper på Joar eller han bergenseren...

Anonym poster: 3baa313d4078ba988f8d34977ea1e124

Det er et spill! Noe spennede må jo skje annet enn flørting og latskap fra de andre deltakerne. :)

• Liker 3
Skrevet

Det hadde vært gøy med ei jente som Farmen -vinner , men jeg har ikke tro på at noen er sterke og tøffe nok til det . Jeg tror Dag eller Jon :) Håper en av de og , de er slik småramp som jeg har sansen for :P

Skrevet

Media bruker utrolig mye tid på Jon, så ja jeg tror han vinner.

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Skrevet

:dry: Jon virker så sur på alle som ikke er med i den lille klikken av sabotørkjipinger.

Anonym poster: 4bd66b95feeab760fc7320c8634745d7

• Liker 3
Skrevet

Media bruker utrolig mye tid på Jon, så ja jeg tror han vinner.

Men på den andre siden så brukte jo media mye tid på hun Ann-Kristin (hun litt eldre) også, og hun røk jo veldig tidlig! Da hun kjempet mot Kristina trodde jeg definitivt Kristina ville ryke ut, i og med at jeg ikke hadde hørt eller sett noe til henne (hverken i media eller på farmen).

Så det kan jo også henge sammen med at Jon skiller seg litt ut fra flere av de andre der inne. Men for all del, godt mulig han vinner :)

• Liker 1
Skrevet

Det kommer utfordrere inn nå, og det kan godt være ene der er homo, og finner tonen med Jon. Gaute sa jo at noen vi ikke trodde ville bli kjærester.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer utfordrere inn nå, og det kan godt være ene der er homo, og finner tonen med Jon. Gaute sa jo at noen vi ikke trodde ville bli kjærester.

Men jeg hørte det bare ville bli ett farmen-par i år? Og det er jo obviously Ingvild og Endre. Det kan da hende at det er feil..?

Anonym poster: b8c056358db55af1626dba4b316db961

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hva som skjedde forrige episode? hvem ble valgt til første kjempe? :)

Anonym poster: 1bccaf2e2f6b3b39755b20774b4197b5

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hva som skjedde forrige episode? hvem ble valgt til første kjempe? :)

Hun med rødt hår ble valgt. Oi, det er jo kamp i kveld ja, spennende :)

Ellers ble det krangel mellom Joar, Ingvild, Endre, bergenseren, Kristina og hun med rødt hår på den ene siden, mot Jon, Ragnhild og Dag på den andre. Dette fordi sistnevnte gruppe hadde sagt til resten at de ikke fikk spise så mye grøt til frokost, noe som gjorde at alle gikk rundt og var konstant sultne. Grøten som var igjen tok nemlig Jon&co med seg opp på storbondeloftet og slafset i seg flere kvelder. Sykt dårlig gjort egentlig, men underholdende med debatten altså!

Skrevet

Hun med rødt hår ble valgt. Oi, det er jo kamp i kveld ja, spennende :)

Ellers ble det krangel mellom Joar, Ingvild, Endre, bergenseren, Kristina og hun med rødt hår på den ene siden, mot Jon, Ragnhild og Dag på den andre. Dette fordi sistnevnte gruppe hadde sagt til resten at de ikke fikk spise så mye grøt til frokost, noe som gjorde at alle gikk rundt og var konstant sultne. Grøten som var igjen tok nemlig Jon&co med seg opp på storbondeloftet og slafset i seg flere kvelder. Sykt dårlig gjort egentlig, men underholdende med debatten altså!

Å takk for svar! Håper ikke hun med rødt hår går ut, hun virker så hyggelig :)

• Liker 2
Skrevet

Hvem heier dere på i kveld: Marianne eller Kristina? :)

Forresten, vet dere om mentor og mentors kone er gift i virkeligheten? Og hvordan er forholdene til de som jobber som kameramenn (med tanke på mat, hygiene, do/utedo osv..)?

Skrevet

Hvem heier dere på i kveld: Marianne eller Kristina? :)

Forresten, vet dere om mentor og mentors kone er gift i virkeligheten? Og hvordan er forholdene til de som jobber som kameramenn (med tanke på mat, hygiene, do/utedo osv..)?

Heiet på Marianne, og det gikk jo rette vegen! Håper på kvinnelig Farmen-vinner i år, men har mine tvil... :P

Aner ikke med arbeidsforhold, men hadde vært gøy å vite!

Skrevet

Må slenge meg med, er litt tradisjon her i huset å følge med på Farmen:)

Av jentene håper jeg Marianne vinner, og av guttene Andreas (støtter ikke alt han står for, må nevnes om noen skulle rynke på nesa).

Synes mentor har vært for snill denne sesongen, hehe..

• Liker 1
Skrevet

åh! La Brynjar få være med videre a :sikle::fnise:

• Liker 4
Skrevet

åh! La Brynjar få være med videre a :sikle::fnise:

Ble litt varm i kinnene selv der ja ;p

• Liker 3
Skrevet

Ble litt varm i kinnene selv der ja ;p

Han er en skikkelig kjekkas.... :wink:

• Liker 2
Skrevet

Han er en skikkelig kjekkas.... :wink:

Jeg følte meg som en fnisete fjortis igjen, kan ikke skjønne hva som gjorde det utslaget... :sjenert:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...