Gå til innhold

Farmen Høsten 2012

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha! Som om det er positivt å vite det på forhånd. Det er som å få avslørt slutten på en bok eller en film før man har lest/sett den. Nei, jeg foretrekker å ikke vite på forhånd hvordan ting ender.

Er en helt naturlig forklaring på hvorfor jeg vet det,har vært umulig å unngå.

Anonym poster: d5cc8860575542cc870775e71454fea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tviler på at Andreas vinner tvekampen, med tanke på dette interjuvet, som dere se,r sier han at han så at det var mange som lurte på hvor mye han fikk betalt, når de første episodene kom på tv, og hvor tror du han har sett det, på kommentarfelt på nettet og de var ikke ferdig og spille inn når de første episodene kom på tv

http://www.seher.no/906107/andreas-norstrud-avsloerer-at-folk-trodde-han-fikk-betalt-av-tv-2

Endret av wilmap
Skrevet

Ja, og det bryr vi oss veldig om! Vi dør av spenning av å kanskje få vite hvorfor du vet denne svært viktige hemmeligheten!

• Liker 2
Gjest hedgepig
Skrevet

Aha, enten er du en av deltagerne, ellers heter du Gaute Grøtta Grav.

*jeg skal bli etterforsker når jeg blir stor....

• Liker 1
Skrevet

Hva var greien med tannkostene? fikk ikke sett episoden

Anonym poster: 478eae058a7d2bab1443428c93696745

Gjest Borghild
Skrevet (endret)

Æsj, mistet respekten for Knut idag jeg også. Idiot! Og Andreas og uttalelsen hans om badestampen og at de måtte skille jenter og gutter for man kunne ikke ha hud og pupper og bikini overalt, herregud jeg lo så jeg nesten datt ut av stolen! Håper han velger Joar som 2.kjempe og at Joar slår ham ut! Lei av Andreas nå.

Endret av Borghild
  • Liker 2
Skrevet

Neei! Han er så søt! Håper ikke Andreas må ut ;/

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker Knut bedre og bedre jeg! En som faktisk har litt humor der inne, og ikke bare går rundt og gnåler!

Hu nye, utfordrern er jo bare pottesur!

Anonym poster: 09958684693064b1196e3928d212529e

Skrevet

Lurer på om hun dama som bakte disse flatbrøene er en barndomsvenninne til moren til Gaute eller noe sånt? Kun personlige interesser som styrer den fyren.

Hæ hva mener du?

Anonym poster: b8c056358db55af1626dba4b316db961

Skrevet

Hva var greien med tannkostene? fikk ikke sett episoden

Anonym poster: 478eae058a7d2bab1443428c93696745

de tok tannbørstene til Jon og Ragnhild og pussa tennene til hesten med den, som en straff for at de tok kjøttet ;)

Gjest Borghild
Skrevet

Søt? Jaja, hver sin smak. Kvinnesynet hans er ihvertfall ikke særlig søtt.

• Liker 1
Skrevet

Søt? Jaja, hver sin smak. Kvinnesynet hans er ihvertfall ikke særlig søtt.

Utseendet mot personlige uttalelser er adskilt:)

Det er mye klipp og lim der i gården i tillegg ;p

Gruer meg til søndag!

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de to episodene så har vært denne uken har vært kjedelig. Savner Dag jeg. Er bare Jon igjen som jeg liker.

Er ganske så lei Knut, Joar og Endre. Jentene dulter bare etter i denne sesongen synes jeg.

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke hva det er med den "yngste gruppen" (yngste ja, Endre er jo 27.........! :rolleyes: ), men de irriterer meg hele gjengen. Ikke minst Marianne. Begynner å klø når hun dukker opp på skjermen.

Håper Andreas velger Joar (siden han ikke "kan" velge Knut), for så å vinne overlegent :danse:

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker Knut bedre og bedre jeg! En som faktisk har litt humor der inne, og ikke bare går rundt og gnåler!

Hu nye, utfordrern er jo bare pottesur!

Anonym poster: 09958684693064b1196e3928d212529e

Jeg gikk på videregående med Knut. Han gikk i klassen over meg, og jeg husker ham som en morsom og hyggelig fyr. Litt smårampete, men ingenting vondt i ham:)

Anonym poster: 0dda3f199a66dd6ee6072c2cd293a52f

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk på videregående med Knut. Han gikk i klassen over meg, og jeg husker ham som en morsom og hyggelig fyr. Litt smårampete, men ingenting vondt i ham:)

Kult! Gikk han allmennfag eller? :)

Gjest badeand1
Skrevet

Håper ikke jeg heller! Digger han. :wow:

• Liker 1
Skrevet

Kult! Gikk han allmennfag eller? :)

Han gikk allmenn ja, men i en "fotballklasse" - han og noen andre gutter i den klassen spilte fotball aktivt (på brann 2) og de fulgte et eget opplegg :)

Skrevet

Ingen fare tror jeg, Ændriss klarer seg, ikke lett å slå han i verken kunnskap eller noe fysisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...