Gå til innhold

Farmen Høsten 2012


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Stille vann

Irriterende med de som skal sabotere første ukesoppgava. Barnslig og tullete å ødelegge for alle de andre som står på for å klare ukesoppdraget! Jeg mener at storbondens syn er helt bak mål, men han er i det minste ærlig på det.

Hun Ann-Kristin oppfører seg som en drittunge! Ja, storbonden er meget konservativ, men han står for det han mener og det krever mot å være så ærlig på det.

Måten hun tok det på da hun ble valgt til førstekjempe sier jo litt om henne. Han tok et valg og gav en god begrunnelse.

Æsj, kanskje jeg må slutte å se på Farmen, blir så irritert... :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nenya82

Flott at han superkristne fyren tør å står for meningene sine i det minste selv om de er utroolig gammeldagse.

Jeg mener at arbeidsoppgaver bør legges opp etter hvem som er flink til dem og har interesse for dem,og ikke kjønn.

Men tåpelig å sabotere oppdraget kun på grunn av det da.Ville kanskje tenkt litt lenger enn at bare fordi man ikke liker storbonden så skal man ødelegge for alle de andre også.

Men underholdende er det jo :) Sikkert veldig tilfeldig av de satte sammen de folka ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ble valgt til førstekjempe irriterer meg. Hun virker så negativ og sjefete, og om hun blir på farmen etter tvekampen tror jeg hun vil fortsette å sabotere ukesoppdrag for hver gang hun er uenig med en storbonde.

Hun er jo kokk, så kanskje det er derfor hun ble valgt til å være på kjøkkenet?

Når han andre kokken(husker ikke navn enda) snakket med henne om disse flatbrødene så gikk hun jo rett i forsvar og kom med dumme/barnslige unnskyldninger, hadde hun hatt for mye å gjøre så kunne hun sikkert ha spurt om hjelp!

Anonym poster: 6a96a01aa3f9dd5a00642a7e894e922e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virke som hun gamle dama ryker nå idag i tvekamp. Virker som den hun velger som 2 kjempe velger saging ut i fra diverse videoer som ble lagt fram før Farmen startet og hvis det stemmer at hun taper så får hun trøst hos Gaute etterpå for å tapt kampen der hun gråter.

Nå må en ta dette med en klype salt men ut ifra hva jeg så blir dette scenario

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når starter den nye episoden?

Anonym poster: 1bccaf2e2f6b3b39755b20774b4197b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker storbonden jeg :) ja han er VELDIG konservativ, men han står i hvertfall for sine meninger og ikke redd for å si hva han mener.

Lavmål av hun kjerringa og de andre å sabotere. Sånt synes ikke jeg noe om og jeg hadde klikket hvis noen prøvde å ødelegge for meg! :kjefte:

Håper hun Ann Kristin ryker ut i kveld! For en barnselig kjerring..

Må også si at hun reagerte veldig barnselig da hun ble valgt. Også sier Andreas at han kommer til å la henne være og da sier hun "ja jeg skal ikke gi deg fred i hvertfall" Herregud :roll:

Endret av smalls
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storbonden er totalt bortreist! Slike folk har ingen verdens ting på TV å gjøre i 2012 med de tilbakestående holdningene sine. Å snakke om at jenter som går i shorts utviser respektløs atferd er jo med på å underbygge de forkvakla holdningene man hører fra voldtektsmenn. Fatter ikke at TV2 tillater at en slik avviker får spre skit i beste sendetid slik at også barn og ungdom får høre han snakke nedverdigende om kvinner. Flaut å se på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storbonden er totalt bortreist! Slike folk har ingen verdens ting på TV å gjøre i 2012 med de tilbakestående holdningene sine. Å snakke om at jenter som går i shorts utviser respektløs atferd er jo med på å underbygge de forkvakla holdningene man hører fra voldtektsmenn. Fatter ikke at TV2 tillater at en slik avviker får spre skit i beste sendetid slik at også barn og ungdom får høre han snakke nedverdigende om kvinner. Flaut å se på!

På "Farmen" skal man leve som for 100 år siden. Da må det vel være OK med gammeldagse holdninger?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svært uenig i storbondens meninger, men han står i det minste for dem. Og ærlig talt, det er jo bare å gi f... i fyren, han kan jo ikke akkurat nekte jentene å gå i shorts osv. uansett.

Synes Ann Kristin er tusen ganger mer irriterende, og håper hun ryker.

Endret av Fnisu
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "Farmen" skal man leve som for 100 år siden. Da må det vel være OK med gammeldagse holdninger?

Nei, det synes jeg ikke, siden det er tydelig at de er det i kraft av seg selv, dvs privatpersoner anno 2012. Greit nok å leve spartansk og handle inn mat til en flokk mennesker for 20 kroner, men å kritisere voksne kvinner for å gå i shorts blir for drøyt.

Når det er sagt er jeg lei vignetten og musikken i programmet. På tide med noe nytt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som ser på premieren nå?

Hva synes dere? Hvem skiller seg ut? Hvem limer du? Og hvem limer du ikke så godt?

Anonym poster: af3534e792a45070d7938e30d709b9ff

Hva betyr lime i denne sammenhengen?

Anonym poster: 7c3768c235258c858f28b05dae3c839a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr lime i denne sammenhengen?

Anonym poster: 7c3768c235258c858f28b05dae3c839a

Lim er sikkert på måte at du er sammenknyttet. At hvem du ikke liker og du sitter ikke så godt forhold til denne personen og hvem du liker veldig godt og da"limer" du veldig bra til denne person. Lim har jo en tendens til å sitte veldig fast til hverandre men noen ganger så holder ikke limet deg sammen.

Anonym poster: 88787cdcc5f683d569a255f26be2f336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden ryddet for avsporing, hets og krangling. Tråden stenges hvis dere fortsetter å spamme ned tråden med krangling på dette nivået.

KOsemose, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem røyk ut? Fikk det ikke med meg

Anonym poster: 1c84fc943ba29568293c180d89ea0e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har TV2 gjort en dårlig jobb med å presentere alle deltakerne. Alle gjør selvfølgelig ikke like mye ut av seg, men etter den første uka er det stort sett kun Andreas, Ann-Kristin, den eldste mannlige deltakeren og motebloggeren jeg "husker". Når Ann-Kristin valgte andrekjempe ante jeg ikke hvem Kristina var før hun reiste seg. Det virker som om produsentene har satset hardt på å få kjærlighetsforhold ut av denne sesongen, noe Gaute jo også bekreftet at det ble.

Og så er jeg så lei av dette skuespillet, Er det lov å gjette på at det blir en arvetvist og deltakerne står i fare for å "miste" gården? Trusler om at dyra forsvinner eller at deltakerne blir kastet ut innen en frist hvis de ikke får tak i en viss sum penger, gjennomfører en tilsynelatende umulig oppgave etc? Det kommer til å se veldig mørkt ut en stund, men løser seg i siste sekund ved at deltakerne finner en skatt, får en arv eller på annen måte får en stor belønning. På et av de siste markedsbesøkene kan de dermed handle alt de vil, og det blir både kjøtt og sjokoladekake. De siste sesongene har TV2 resirkulert det samme opplegget og jeg må si jeg er imponert over deltakernes tålmodighet, som klarer å spille med.

Anonym poster: 132a4d42aa274e5b5e215b4111aeb2e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...