Gå til innhold

Farmen Høsten 2012


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ikke å glemme de som ligger gjemt i buskene. 4 nye kommer alltid inn på farmen, og det er så teit. Etter 5-6 uker kommer det alltid nye inn som skal kjempe om 1.plassen. Kan de ikke finne på noe nytt??

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Jeg er kjempe glad Ann kristin røyk ut. Hun fremsto som en skikkelig utspekulert drittkjerring.

At hun sitter å smiler over at hun hadde ødelagt deigen med villje var forkastelig. Hun virket jo såå stolt. Nei fysj. Karma is a bitch.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg er så glad ann-kristin røyk ut!! Hun irriterte meg så sinnsykt. Hun sa jo at hun trodde hum var den eldste på gården, men det var hun tydeligvis ikke, fordi andreas var 110 år eller noe... Men hun glemte å nevne at hun samtidig var den yngste, med sine 14.

Og måten hun reagerte når hun ble valgt som førstekjempe. Hun oppførte seg som en trassig fjortis som måtte ta hevn på alle hun ikke var enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett farmen sist uke, men så reprisen i helga

Ann Kristin likte jeg ikke pga:

- Hun vil sabotere ukesoppdraget til Andreas siden hun ikke er enig i han sine meninger og ikke liker han. Tåpelig!

- Hun furtet som en liten unge da hun ble valgt som førstekjempe. Sånn er spillet.

Andreas hadde noen sterke meninger om ting, men det må han få lov til å ha..

Jeg synes det ble drøyt da han mente jentene gikk for lettkledde. Det er jo varmt der, så de kan ikke pakke seg inn i kjeldresser akkurat.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte der inne burde vært teksta, spesielt han sogndalingen. Må vrenge volumet må fullt trøkk og konsentrere meg skikkelig for å skjønne hva han sier jo:p Ikke bare har han en vanskelig dialekt, men han mumler noe inni granskauen mye..

Virker som om det er klare allianser der allerede nå. Jeg bare venter på at det skal bli noe drama i den unge jentegjengen jeg, merkelig så gode venner alle er!

Noen som hvem som blir et par da? Rart det ikke går noen rykter om det enda..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere vinner? Tømreren eller hestefaglærte? De 2 er vel de som kan mest om gårdsbruk.

Han har ikke sagt han er hestefaglært da, men stylist, så det er smart av han :)

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tror dere vinner? Tømreren eller hestefaglærte? De 2 er vel de som kan mest om gårdsbruk.

Han har ikke sagt han er hestefaglært da, men stylist, så det er smart av han :)

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Ingen av de dessverre. Tømrern kommer til å trekke seg i løpet av 2 uker nå. Stylisten vil også ryke ut mot en fysisk gren. En sterk konkurrent til en av vinnerne er nok han nordleningen fra Fauske.

Anonym poster: 88787cdcc5f683d569a255f26be2f336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte der inne burde vært teksta, spesielt han sogndalingen. Må vrenge volumet må fullt trøkk og konsentrere meg skikkelig for å skjønne hva han sier jo:p Ikke bare har han en vanskelig dialekt, men han mumler noe inni granskauen mye..

Virker som om det er klare allianser der allerede nå. Jeg bare venter på at det skal bli noe drama i den unge jentegjengen jeg, merkelig så gode venner alle er!

Noen som hvem som blir et par da? Rart det ikke går noen rykter om det enda..

Det er teksta, på tekst-tv side 222. Det er jeg veldig glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de dessverre. Tømrern kommer til å trekke seg i løpet av 2 uker nå. Stylisten vil også ryke ut mot en fysisk gren. En sterk konkurrent til en av vinnerne er nok han nordleningen fra Fauske.

Anonym poster: 88787cdcc5f683d569a255f26be2f336

Hvordan vet du det? Og hvor langt kommer Jon da?

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sogndølen;)

Synes han prater som Tone Damli, jeg. Hehe

Begge er jo fra Sogndal, så ikke rart de snakker likt:) Bodde der selv i noen år, og det første halve året så slet jeg litt med å forstå dialekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gjemmer de seg de som kommer ut? Serien er jo ferdig og vinneren er kåret. Klarer de holde tett?

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og såååå velger Andreas Tov som andre kjempe, Tov taper med vilje siden han vil hjem, og så får vi en stund til med mere nytt fra indre Konservistan? :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, håper ikke Tov går ut, liker ham godt. Men virker jo som han har det litt vanskelig å tilpasse seg livsstilen nå i starten, så det tærer vel en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jon og Tov havner jo i finalen......

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hedgepig

Begge er jo fra Sogndal, så ikke rart de snakker likt:) Bodde der selv i noen år, og det første halve året så slet jeg litt med å forstå dialekta...

Da har du nok hørt at Tone Damli ikke snakker skikkelig dialekt.... Og det synes jeg ikke Joar gjør heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stronger

Hvor gjemmer de seg de som kommer ut? Serien er jo ferdig og vinneren er kåret. Klarer de holde tett?

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Tre av dem va jo gjester hos Senkveld i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ryktene stemmer ikke altid nei.

Hvem blir storbonde tror dere?

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...