Gå til innhold

Farmen Høsten 2012


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke fulgt med på Farmen, kun sett noen få glimt av det nå og da samt lest om det her inne og på TV2s nettsider. Men, dette må bare sies: Knut er dritdeilig. :wow:

Ble forøvrig helt sjokkert av å lese at det finnes kvinner som støtter meningene til han sjåvinistiske, gammeldagse grisen som ble stemt ut (Andreas?). Snakk om å ikke forstå sitt eget beste, da... :fnise:

Anonym poster: b597ee7310bfa19778335fde1ed2e108

Jeg har fulgt tråden en god stund, men kan ikke huske å ha lest i denne tråden om noen som støttet hans meninger fullt og helt.

Men jeg heiet så veldig på Andreas, savner ham der inne :/ Han har noen gode poeng innimellom som jeg skjønner, og er delvis enig i, men jeg har ihvertfall aldri skrevet eller sagt at jeg støtter meningene hans. Men gammeldags gris, Andreas? :hoho: Måtte le litt, det var en ny beskrivelse.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere spoleren????? De viste de 3 siste finalistene som lager mat. Sååååå teit da. Nå vet jeg hvem som vinner. Grrrrrrrrrr.

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG er den irriterende bergenseren ute.

Anonym poster: 82973cd7089a88e2deb6432ee13951b2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At gåseslaktinga ikke en gang ble nevnt tyder vel ganske klart på at det hele var iscenesatt av produsentene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At gåseslaktinga ikke en gang ble nevnt tyder vel ganske klart på at det hele var iscenesatt av produsentene.

Irriterer meg litt at den ikke ble nevnt, ja. Husker for noen sesonger tilbake da noen av deltakerne mottok en brødskive av noen som gikk forbi, da måtte en av de ut fordi det brøt reglementet. Trodde dette gjaldt det som sto i gårdsboka også? Menmen.

Nå heier jeg på Ingvild, jeg! Blir gøy hvordan finaleuka bærer i vei :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere spoleren????? De viste de 3 siste finalistene som lager mat. Sååååå teit da. Nå vet jeg hvem som vinner. Grrrrrrrrrr.

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

åå er det det siste de gjør? hmmmm nå husker jeg plutselig ikke hvem det var jeg så heldigvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Ja endelig slipper jeg å se på "the knut`s show" når jeg ser på farmen, digg at den "psykologiske krigføringen"?? hans gjekk feil vei.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så de 3 :( Og en av de vinner. Da håper jeg på ei jente i år.

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående den matlaginga vi så klipp av,

har det ikke vært slik at de har hatt en gårdskonk. i flere deler? (noe med dyr, matlaging, bygging, gårdsarbeid)

Der de får poeng og den med mest poeng er videre til semifinalen/finalen?

Mener iallefall at det var slik en sesong før at de lagde mat i 2 omganger, så det kan jo hende at alle er igjen men at de bare viste ett klipp.

Anonym poster: 6a96a01aa3f9dd5a00642a7e894e922e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående den matlaginga vi så klipp av,

har det ikke vært slik at de har hatt en gårdskonk. i flere deler? (noe med dyr, matlaging, bygging, gårdsarbeid)

Der de får poeng og den med mest poeng er videre til semifinalen/finalen?

Mener iallefall at det var slik en sesong før at de lagde mat i 2 omganger, så det kan jo hende at alle er igjen men at de bare viste ett klipp.

Anonym poster: 6a96a01aa3f9dd5a00642a7e894e922e

Ja. De kan jo ikke sende klipp fra noe som spoiler.

Anonym poster: b554e0a030881ca8232d33b6da201307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ihvertfall ikke at Joar eller Endre vinner... Snakk om å være teit og høy på pæra.

Anonym poster: b554e0a030881ca8232d33b6da201307

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kan gått hende at den mat konuransen bare var en delfinale, ingen som har sagt at det er semifinalen

Endret av wilmap
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem jeg heier på til denne finalen.

Ingvild klarte ikke å oppføre seg når Joar gikk direkte til semifinalen, så henne har jeg ikke sympati for..

Ikke Jon, altfor opptatt av at homoer skal kreve sin rett

Ikke Endre selv om jeg egentlig liker han godt

Ragnhild er for slapp, har seilt gjennom hele konkurransen

Marianne? nja,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...