Gå til innhold

Farmen Høsten 2012

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tv2 har vel ikke spoilet om hvem som vinner? Rart i så fall. Jeg håper Joar vinner av disse tre selv om jeg ikke liker han så godt heller. Bare ikke fnisefjortisen vinner er jeg fornøyd.

Jo, det har de, men det var selvsagt en gedigen glipp som ble gjort.

Og de har også innrømmet dette

At det er mulig, spør du meg.

Rart at en såpass seriøs(?) produksjon ikke har bedre internrutiner.

Anonym poster: 3ce13714f175d3738021b5d9a19c363b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navn på vinneren kom opp på facebooken min og...håper det var feil :grine:

Anonym poster: 09958684693064b1196e3928d212529e

Skrevet

kan noen som vet det sende meg en personlig melding?

Klarer ikke vente til søndag :fnise:

Skrevet (endret)

Send gjerne meg en PM om det også, så vet jeg om jeg gidder å se på finalen eller ikke.

Har brydd meg fint lite om hvem som vinner, men det var 4 stk jeg ikke ønsket i finalen. Nå er 3 av dem der.. Og jeg vedder på at den jeg liker minst kommer til å vinne, for det slår sjeldent feil.

Fikk de forresten aldri straff for å ha drept gåsa?

Synes også det er rart hvor mye tv2 har klart å røpe. Mange av første- og andrekjempevalgene har blitt avslørt på forhånd, i tillegg til utfallet av selve kampene. Og på slutten av mandagens episode ble det vel sendt et klipp der Jon sa at ikke både han og Ragnhild kunne komme til finalen. Skikkelig amatørmessig med alle spoilerene.

Endret av solkrem
  • Liker 3
Gjest Borghild
Skrevet

Jo, det har de, men det var selvsagt en gedigen glipp som ble gjort.

Og de har også innrømmet dette

At det er mulig, spør du meg.

Rart at en såpass seriøs(?) produksjon ikke har bedre internrutiner.

Så utrolig dårlig! En såpass stor og seriøs produksjon som Farmen burde ha bedre internrutiner, ja. Håper de skjerper seg til neste sesong.

• Liker 1
Skrevet

De fikk straff men det ble ikke vist. Kan se det på tv2.no.

Anonym poster: 4748d1061fc895ab7075a6009d757870

Skrevet

Tråd ryddet for spoiler.

Vær så snill, ikke gjør det. Det er ikke alle som har fått med seg hvem som vinner...

Kosemose, mod

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Tråd ryddet for spoiler.

Vær så snill, ikke gjør det. Det er ikke alle som har fått med seg hvem som vinner...

Kosemose, mod

Off topic til de grader, men jeg ville bare gratulere deg med en fullstendig forvandling til det bedre fra den sure, pripne damen du har vært. Du er slående vakker nå :lur: .

• Liker 2
Skrevet

Bryr meg ikke om finalen. Den beste røyk ut og når Ingvild som juksa seg frem til finalen er der, så får det bare være. Farmen skulle ha kjæresteparet i finalen, de la det opp slik og lot Ingvild vinne, enda Jon var MYE bedre ja.

Anonym poster: 5faa5d227848b1e8f4f84a6ab4f63b2d

• Liker 6
Skrevet

Har dere hørt om google?

Det er 3 potensielle vinnere, dvs. at det vil ta dere max 3 søk:

Skriv følgende i søkefeltet:

xxxx vant farmen (Der xxxx er navnet på deltakeren)

Når du putter inn rett navn dukker fasiten opp som første treff på google (gjorde i hvertfall det i går)

Skrevet

Hehe så teit. Nei, det er jo ikke tull det. Googla jeg også, og tv2 har ikke fjernet XXX vinner farmen....

Jaja, da vet vi det ;)

Skrevet

De fikk straff men det ble ikke vist. Kan se det på tv2.no.

Anonym poster: 4748d1061fc895ab7075a6009d757870

Fant artikkelen nå, og må le litt av den. Straffen var at alle deltakerne mista 5 kroner slik at de fikk handlet mindre mat? Så fint da, at det ble bestemt at de som brøt reglene ikke skulle få noen streng straff, men at alle som er med i konkurransen skulle bli straffet. Jeg hadde forventet at de skulle miste finalekniver, bli diskvalifisert eller få ulemper i fremtidige konkurranser. Og ikke at de uskyldige skulle få like streng straff.

For meg er det utrolig opplagt at de som bestemmer reglerne og konkurransene i farmen legger opp til hvem som skal komme til finalen gjennom å manipulere spillet underveis. De gjør vel sitt beste for å lage "god tv" med mest mulig konflikter og kjærlighet. Mulig jeg begynner å bli gammel ( :fnise: ), men jeg ønsker å se mer av ukesoppdragene og flere hyggelige øyeblikk. Mindre drama, mer kos.

• Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg må være dum for jeg finner det ikke.. Er det link til tv2 sin hjemmeside som dukker opp på google?

Skrevet (endret)

Jeg må være dum for jeg finner det ikke.. Er det link til tv2 sin hjemmeside som dukker opp på google?

Kommentarene om at man får svaret om man googler er egentlig meningsløse nå, siden alle kommer opp som vinnere der. Men ja, det var en deltaker som sto som vinner på tv2.no om man googlet det tidligere. Jeg får det ikke opp nå lengre når jeg søker.

Edit: får det opp om du vet hva du skal søke på..

Endret av solkrem
Skrevet

Bryr meg ikke om finalen. Den beste røyk ut og når Ingvild som juksa seg frem til finalen er der, så får det bare være. Farmen skulle ha kjæresteparet i finalen, de la det opp slik og lot Ingvild vinne, enda Jon var MYE bedre ja.

Ingvild har da ikke jukset. Hvordan kan du påstå noe sånt?

Hun har gjort en god jobb hele tiden og er en av dem som fortjener en finaleplass.

OM tv2 har lagt opp til noe så er det de du får kritisere, ikke Ingvild.

Anonym poster: 720e96dac55ed4e777c687e50c513336

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke disse påstandene om at Ingvild har jukset. Er det poengtildelingen i gårdskonkurransen som menes da eller? Siden Jon ikke fikk 5 poeng i hestekonkurransen? Dommerne mente at Ingvild skulle vinne, av grunner de nevnte. Dessuten har Ingvild, i motsetning til Endre, vært i tvekamp på Farmen. Joar kan uansett sies å være den som kom seg lettest til semifinalen med øksekastinga, den konkurransen var "lettere" enn gårdskonkurransen. Derfor er det ganske drøyt å si at Ingvild har hatt en lettere vei til finalen enn de to andre.

Anonym poster: 65d583ee6d69e2672976cfd55263cf7d

• Liker 1
Skrevet

Dessuten har Ingvild, i motsetning til Endre, vært i tvekamp på Farmen.

Anonym poster: 65d583ee6d69e2672976cfd55263cf7d

*kremt* Endre var i tvekamp med Dag Egil..

Anonym poster: 4bd66b95feeab760fc7320c8634745d7

Skrevet

Dere skriver da i søkefeltet:

JOAR VANT FARMENFINALEN

ENDRE VANT FARMENFINALEN

INGVILD VANT FARMENFINALEN

Da kommer det opp 3 setninger nede: TIDENES XXXXX VANT FARMEN FINALEN. Fra tv2 Zumo.

Og det er ikke løgn, filmen er tatt bort, men teksten står der. LYKKE TIL :)

Skrevet

Ser nå at de muligens kan ha fjernet teksten, for nå finner ikke jeg det igjen her....

Uansett, jeg vet hvem som vinner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...