Gjest Vampen Skrevet 3. oktober 2012 #101 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Dette er bare komisk. Det var en tid der bl.a dere to ble beskyldt for å være klikkere, noe dere benektet på det sterkeste. Nå innrømmer dere det som ble påpekt den gangen. ---------------------------------- Nå er det andre klikker her. Og igjen blir det benektet. Er det så innmari vanskelig å innrømme det? Anonym poster: bbc5fee41e7b5042c29617dc3279510a Det var en humoristisk og selvironisk vri, fordi disse trådene blir så fryktelig sinte. Men der ser man, å avslutte med humor blir også feil. Men for å svare på det du spør om, jeg synes ikke det er så rart at folk benekter at de er med i en klikk. Jeg har aldri benektet at jeg har fjaset og pratet i perioder. Men som jeg har skrevet flere ganger, jeg tror det er et ganske flytende fenomen. Jeg har ikke inntrykk av at det er en fast klikk. Det ble ropt mye om KLIKKEN den gangen jeg fjaset også, men det er ikke de samme som det ropes om nå. Det har sannsynligvis vært andre før det, og det vil sikkert komme andre etter dette. Klikk får det til å høres mer organisert og fast ut, enn jeg tror det er. Jeg tror heller noen brukere, i perioder, får en god tone, skravler og fjaser, før de til slutt går lei eller fortsetter kommunikasjonen utenfor trådene. Jeg vet med meg selv at min uvilje mot å akseptere ordet klikk, ikke kom av at jeg ikke ville tilstå fjasing. Det var heller det at det ble fremstilt som en ganske fast gjeng, med bestemte brukere, som man i følge ryktene var bestekompis med og støttet i ett og alt. Det var ikke slik. Det var ikke sånn at man bevisst forsøkte å holde noen utenfor, hadde noe særlig kontakt med sine påståtte medklikkere eller støttet hverandre på grunn av "medlemskap". Jeg synes som sagt ikke det er så rart at folk benekter klikking. Rett og slett fordi mitt inntrykk er at en del av påstandene om HVA en klikk er, er feil. Og man tilstår gjerne ikke noe man ikke kjenner seg igjen i. Jeg har som sagt ikke noe problem med å tilstå både fjasing og avsporing. Men bevisst utfrysing av andre, bestekamerateri med de som ble utnevnt som mine medklikkere og blind støtte til disse? Det er feil. Slik har det aldri vært. Og slik tror jeg heller ikke det er nå. Endret 4. oktober 2012 av Niennas 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #102 Skrevet 3. oktober 2012 Det er akkurat denne observasjonen de fleste her er uenig i. En person har uttalt med brukernavn at hun hadde opplevd dette selv. Det var en enkel sak å avkrefte dette ved søk i forumet. Med andre ord er det ingen som har lagt frem noe bevis - det blir enkel synsing hvor motivet synes å være å rakke ned på og fremstille de som deltar fast som egoistiske, narcissistiske og navlebeskuende. Og ja dette vil føles provoserende når det overhodet ikke stemmer med virkeligheten - snarere tvert imot. Er det slik du oppfatter det? Jeg kan ikke skjønne annet at du føler deg truffet når du kommer med slike utsagn. Anonym poster: bbc5fee41e7b5042c29617dc3279510a 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #103 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Det er akkurat denne observasjonen de fleste her er uenig i. En person har uttalt med brukernavn at hun hadde opplevd dette selv. Det var en enkel sak å avkrefte dette ved søk i forumet. Med andre ord er det ingen som har lagt frem noe bevis - det blir enkel synsing hvor motivet synes å være å rakke ned på og fremstille de som deltar fast som egoistiske, narcissistiske og navlebeskuende. Og ja dette vil føles provoserende når det overhodet ikke stemmer med virkeligheten - snarere tvert imot. Jeg har faktisk mistet masse respekt for deg i denne i tråden, mesteparten av tiden har du "argumenter" på en veldig..direkte frekk måte vil jeg kalle det. Og så fint at du må søke opp brukere på den måten. Og så fint at det ikke finnes noen bevis da? for da eksisterer jo det ikke noe slikt. Så det du sier er altså at siden du ikke merker noe til ekskluderingen finnes den ikke? ¨ Så fint at dere klikkere ikke syntes det er et problem her på KG. Det er jo strålende. Men hva med de som føler seg utestengt, skal ikke de få lov til å føle seg utestengt bare fordi klikkene mener det ikke er noe slikt her på KG? Det er jo helt tåpelig. Jeg kan ærlig innrømme at jeg ofte kvier meg for å skrive innlegg i tråder som i hovedsak består av klikkere. Nå blir ikke jeg så plaget av dette, da jeg ikke er så ofte inne på kg og føler at jeg må ha en "gjeng" her. Men, som sagt, så merker jeg likevel at jeg får mindre lyst å kommentere i slike tråder, og de gangene jeg har gjort det har jeg i grunn blankt blitt oversett... Så Ja, så fint for dere at det ikke finnes noe utestenging eller klikker på KG, men når det er noen som føler det slikt så ser jeg ikke poenget å nekte for det. Kanskje dere faktisk ikke ser det selv, men jo det er klikker her. Kanskje dere ikke skjønner at folk føler seg utestengt, men folk kan likevel føle at de blir det. Så slutt å nekt for det og innse heller at ikke alt er svart og hvitt. Jeg sier ikke at noen av dere er dårligere personer eller gjør noe med vilje, men hvorfor benekte noe som helt klart forekommer? Hilsen enda en ny AB Anonym poster: 7807860c427b96624578d82b80f66ce0 Endret 4. oktober 2012 av Niennas 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #104 Skrevet 3. oktober 2012 Men mener dere at "klikken" i den tråden holder bevisst andre brukere unna? At de med vilje ikke svarer andre? Det har jeg i såfall veldig vondt for å tro. Jeg kan virke avskrekkende å skulle prøve å få innpass i en allerede etablert gjeng. Men mange av de som dere nå betegner som klikkere er jo ganske nye på forumet. Det er bare at de bruker litt mer tid enn andre på å prøve å bli kjent med andre. Kan egentlig bare svare på hva jeg mener,men har aldri brukt ordet klikkere.(Vet det er vanskelig å skille AB'ere fra hverandre ) Jeg tror ikke de gjør det bevisst nei,men for meg blir det avskrekkende å skulle plutselig bryte i noe som ser veldig internt ut.Blir det samme som at jeg aldri gått og satt meg midt i en vennegjeng i RL også forventet at de skulle ta meg inn i varmen.Det er litt den der femte hjulet på vogna følelsen man får. Kunne sikkert gjort en større innsats selvsagt,men det hadde jo vært lettere med sånne tråder om det ikke alltid var kun en liten gjeng som ser ut til å kjenne hverandre godt som var veldig aktive. Anonym poster: b91f2b6f6c604a422668473d39c77ea9 1
Guybrush Skrevet 3. oktober 2012 #105 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg har faktisk mistet masse respekt for deg i denne i tråden, mesteparten av tiden har du "argumenter" på en veldig..direkte frekk måte vil jeg kalle det. Og så fint at du må søke opp brukere på den måten. Og så fint at det ikke finnes noen bevis da? for da eksisterer jo det ikke noe slikt. Så det du sier er altså at siden du ikke merker noe til ekskluderingen finnes den ikke? ¨ Så fint at dere klikkere ikke syntes det er et problem her på KG. Det er jo strålende. Men hva med de som føler seg utestengt, skal ikke de få lov til å føle seg utestengt bare fordi klikkene mener det ikke er noe slikt her på KG? Det er jo helt tåpelig. Jeg kan ærlig innrømme at jeg ofte kvier meg for å skrive innlegg i tråder som i hovedsak består av klikkere. Nå blir ikke jeg så plaget av dette, da jeg ikke er så ofte inne på kg og føler at jeg må ha en "gjeng" her. Men, som sagt, så merker jeg likevel at jeg får mindre lyst å kommentere i slike tråder, og de gangene jeg har gjort det har jeg i grunn blankt blitt oversett... Så Ja, så fint for dere at det ikke finnes noe utestenging eller klikker på KG, men når det er noen som føler det slikt så ser jeg ikke poenget å nekte for det. Kanskje dere faktisk ikke ser det selv, men jo det er klikker her. Kanskje dere ikke skjønner at folk føler seg utestengt, men folk kan likevel føle at de blir det. Så slutt å nekt for det og innse heller at ikke alt er svart og hvitt. Jeg sier ikke at noen av dere er dårligere personer eller gjør noe med vilje, men hvorfor benekte noe som helt klart forekommer? Hilsen enda en ny AB Anonym poster: 7807860c427b96624578d82b80f66ce0 Igjen dette blir synsing. Jeg så en person som harsellerte og var ekstremt stygg i språket vise til at hun var blitt ekskludert på dette viset, jeg gikk det etter i sømmene og fant ingenting - dette følte jeg hun måtte tåle. Om jeg gikk og anklaget min kollega for mobbing uten bevis ville jeg forventet at dette ble undersøkt og ikke bare akseptert. Det å anklage andre for stygg oppførsel på denne måten er en velkjent måte å angripe andre, bedrive maktkamp og er en stygg hersketeknikk. Nå er jeg ikke her inne for å få respekt, så for all del tro hva du vil om meg. Jeg er her i hovedsak for egen underholdnings del, delvis fordi jeg liker å debattere, delvis fordi jeg føler at jeg har innsikt og erfaring på noen felt som kanskje kan hjelpe andre. I likhet med det såkalte "virkelige liv" har jeg også merket meg personer jeg synes er svært morsomme, smarte og gjerne er personer jeg føler jeg ville gått godt overens med. Betyr det at alle menneskelige relasjoner, vennskap og bekjente handler om negative "klikker"? Som med viten og vilje holder andre utenfor? Jeg missliker sterkt at de brukerne jeg har oppfattet som mest åpne og derfor mest inkluderende blir anklaget for å være det motsatte. Ja det provoserer meg faktisk. At noen kommuniserer bedre enn andre er en kjennsgjerning, setter du en gruppe sosiale pratsomme mennesker i et rom og introduserer noen som er mer forknytt og stille vil de pratsomme først forsøke noen ganger å få med alle, men til syvende og sist er disse nødt til å selv ta seg i nakken og tørre. Endret 4. oktober 2012 av Niennas
Gjest Gunfreak Skrevet 3. oktober 2012 #106 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg syns jeg kom rett inn i denne "klikken" uten å anstrenge meg jeg, syns så godt som alle der er hyggelige og kule så jeg trengte ikke gjøre noe spesielt, jeg bare var meg selv og de ser ut til å ha ekseptert meg. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #107 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Igjen dette blir synsing. Jeg så en person som harsellerte og var ekstremt stygg i språket vise til at hun var blitt ekskludert på dette viset, jeg gikk det etter i sømmene og fant ingenting - dette følte jeg hun måtte tåle. Om jeg gikk og anklaget min kollega for mobbing uten bevis ville jeg forventet at dette ble undersøkt og ikke bare akseptert. Det å anklage andre for stygg oppførsel på denne måten er en velkjent måte å angripe andre, bedrive maktkamp og er en stygg hersketeknikk. Nå er jeg ikke her inne for å få respekt, så for all del tro hva du vil om meg. Jeg er her i hovedsak for egen underholdnings del, delvis fordi jeg liker å debattere, delvis fordi jeg føler at jeg har innsikt og erfaring på noen felt som kanskje kan hjelpe andre. I likhet med det såkalte "virkelige liv" har jeg også merket meg personer jeg synes er svært morsomme, smarte og gjerne er personer jeg føler jeg ville gått godt overens med. Betyr det at alle menneskelige relasjoner, vennskap og bekjente handler om negative "klikker"? Som med viten og vilje holder andre utenfor? Jeg missliker sterkt at de brukerne jeg har oppfattet som mest åpne og derfor mest inkluderende blir anklaget for å være det motsatte. Ja det provoserer meg faktisk. At noen kommuniserer bedre enn andre er en kjennsgjerning, setter du en gruppe sosiale pratsomme mennesker i et rom og introduserer noen som er mer forknytt og stille vil de pratsomme først forsøke noen ganger å få med alle, men til syvende og sist er disse nødt til å selv ta seg i nakken og tørre. Igjen så forstår du ikke noe av det som ble sagt. Mitt poeng er at selv om "klikkene" på KG føler at det ikke er noen utestegning eller "klikke" så er det faktisk det om mange andre brukere føler det slik. Det er jo ikke noe poeng å nekte for dette, når det er NOEN som FØLER det slik. Og nei, jeg er ikke usikker og tror at ingen liker meg. For så vidt har jeg ikke noe i mot "klikkingen" eller noe, jeg følte for å skrive et innlegg der jeg prøvde å forklare det jeg skrev i posten over. Jeg selv henger såpass lite på kg at jeg virkelig ikke forventer at folk vet hvem jeg er en gang, men når jeg føler at det ikke er noe poeng å svare i en tråd, eller at jeg har falt rett opp i en privat fest om jeg går inn på en tråd og har lyst til å svare, så skjønner jeg faktisk at dette kan plage andre som henger litt mer på KG enn det jeg gjør. Jeg sier ikke at noen er ondskapsfulle, eller at noen gjør noe med vilje, men at når folk klager på at det er utestegning og "klikker" på forumet er det fordi de FØLER at det er det og da syntes jeg det blir veldig feil å nekte for at det er tilstede. Jeg føler det her begynner å bli ganske tåpelig i grunn. Som sagt så er jeg sjelden på KG, jeg er her kanskje 1-5 ganger i løpet av måneden, så jeg har ingen planer om å få noen "venner" her og bli med i en "klikk", jeg prøvde rett og slett å støtte de som føler at de blir utestengt her. mening. Og nei, jeg mener ikke at hver eneste vennekrets er en "klikk" og utestenger andre fordi de ikke snakker med hver bidige person de går forbi på gaten. Når det er sagt er den eneste grunnen til at jeg er¨ på KG fordi jeg liker å diskutere, og så fint at du ikke er ute etter respekt, men jeg syntes uansett din måte å diskutere på i denne tråden ikke bærer preg av særlig empati og forståelse av andre mennesker. Anonym poster: 7807860c427b96624578d82b80f66ce0 Endret 4. oktober 2012 av Niennas 3
Gjest Cosette Skrevet 3. oktober 2012 #108 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er pragmatisk nok til å håpe at denne "Spør en bruker 2.0"-tråden får rulle videre uforstyrret med alle sine infantile pinligheter. Ikke fordi jeg er uenig i at det ideelt sett burde være en tråd hvor det faktisk var gjennomførbart å spørre et velfundert spørsmål uten å drukne fullstendig, men fordi det er så fantastisk herlig å holde tullet innenfor et slikt avgrenset område. En liten KG-barnehage hvor barna får herje fritt innenfor temmelig tette gjerder. 9
Guybrush Skrevet 3. oktober 2012 #109 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Meg over, måtte bare legge ti: Hva mener du med stemple noen så stygt? Jeg sier jo bare at om noen føler de blir utestengt så blir de vel det da, selv om ingen gjør det bevisst (forhåpentligvis). Jeg syntes virkelig ikke det er "så stygt" å kunne se at andre kanskje føler det annerledes enn deg? Anonym poster: 7807860c427b96624578d82b80f66ce0 Å kalle noen mobbere, at noen bedriver utfrysning med viten og vilje og alt det man direkte og indirekte legger i dette er stygt. Jeg tror det er svært lite mer sårende en person kan si til en annen om dette ikke skulle stemme. At noen er "teit", dust, idiotisk, totalt på bærtur, usaklig etc går mer på hva en person sier. Det der går rett på en persons verdier og grunnsyn. Det er noe du ikke slenger rundt deg uten at du faktisk har en jævlig god grunn. Når det gjelder mine spissede tilsvar så føler jeg som sagt at man høster det man sår. Slår du på noen som ikke fortjener det på en feig, stygg og hatsk måte - da må du forvente at noen kommer, trykker speilet opp i fjeset ditt og sier nøyaktig hva de mener. Er det noe jeg aldri har tolerert er det at andre hakker og angriper personer mens de skjuler seg bak andre. Det ER faktisk mobbing. Eller forsøk på iallefall. Godt mulig jeg hadde kommet bedre utav det i dine øyne om jeg unnlot å si nøyaktig hva jeg mente om dem. Uansett er det i min verden slik at det er stor forskjell på de som begynner med den type drittkasting og de som svarer tilbake. Jeg kan vri på det du avsluttet med i forrige innlegg og spørre tilbake: "Kan det være slik at disses oppfatning av virkeligheten er subjektiv og feil basert på deres egne dårlig erfaringer og at dette har medført at de ikke tør involvere seg?" Endret 3. oktober 2012 av Guybrush
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #110 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er pragmatisk nok til å håpe at denne "Spør en bruker 2.0"-tråden får rulle videre uforstyrret med alle sine infantile pinligheter. Ikke fordi jeg er uenig i at det ideelt sett burde være en tråd hvor det faktisk var gjennomførbart å spørre et velfundert spørsmål uten å drukne fullstendig, men fordi det er så fantastisk herlig å holde tullet innenfor et slikt avgrenset område. En liten KG-barnehage hvor barna får herje fritt innenfor temmelig tette gjerder. Jeg er blant dem som er enig i at enkelte tråder, som spør en bruker-tråden og muligens også "sex"-tråden på seksualitetsforumet, har utartet i en slik grad at det er blitt vanskelig for de som en gang i blant eller/ og sjelden er innom tråden, å føle seg inkludert på grunn av tonen som er satt. Men skal vi ha noe håp om å få til en saklig debatt basert på dette, så synes jeg du skal legge av deg den ovenfra-holdningen du nå utviser. Jeg synes det ikke er noe galt i at folk har det morsomt sammen, og at de skal få lov til det uten at folk skal komme inn og fortelle hvor barnlige/ barnslige de er, at det er barnehage-fakter over det, hvor pinlige de er etc. Guybrush fortjener ros fordi han kommer med konkrete løsningsforslag, jeg våger meg på å "finpusse" forslaget hans ytterligere ved å foreslå at brukerne kan forsøke å lage en tredje (hehe!) spørretråd og vær konkret på at spørsmålene som stilles skal være velfunderte (ikke slike spørsmål som "liker du brunost"-spørsmål) og gjerne litt utfordrende spørsmål, eller rett og slett stille en eller annen bruker spørsmål som du oppriktig lurer på, og ha som tilleggsregel at det er fullstendig forbudt å kun spørre for å spørre, eller "fordi jeg ikke kom på noe bedre"-spørsmål, eller som en her nevner: kamuflerte spørsmål. Starter en eller annen en slik tråd, og alle er flinke til å følge reglene, kan det hende at det blir lagt merke til, og da vil helt sikkert flere komme til og delta mer aktivt uten at tråden blir druknet i 200-siders intetsigende "pjatt" og uten at den ene brukeren etter den andre detter ut. Da kan man forhåpentligvis skape en mer konsentrert tråd. Så hvis dere ønsker en forbedring, så foreslår jeg at dere begynner å komme med løsningsorienterte forslag fremfor å rakke ned på hverandre. Da har jeg sagt mitt, og ønsker dere lykke til! Anonym poster: 68af387a4c3381e1706ee144f613b6c1 2
Gjest Cosette Skrevet 3. oktober 2012 #111 Skrevet 3. oktober 2012 Hehe. Jeg har diskutert fjasing og såkalt klikking svært høflig tidligere. Men jeg har bare gitt opp den greia fullstendig. Derfor kommer jeg personlig heller ikke til å pakke noe inn. Jeg forsøker ikke å være nedlatende, jeg mener helt genuint at mye av fjasingen er både infantil og pinlig. Men jeg tror også det er et onde det er vanskelig å få has på, derfor er jeg bare takknemlig så lenge det holdes innenfor relativt avgrensede områder. Så kan debattene få gå som normalt i andre tråder. 4
Guybrush Skrevet 3. oktober 2012 #112 Skrevet 3. oktober 2012 Hehe. Jeg har diskutert fjasing og såkalt klikking svært høflig tidligere. Men jeg har bare gitt opp den greia fullstendig. Derfor kommer jeg personlig heller ikke til å pakke noe inn. Jeg forsøker ikke å være nedlatende, jeg mener helt genuint at mye av fjasingen er både infantil og pinlig. Men jeg tror også det er et onde det er vanskelig å få has på, derfor er jeg bare takknemlig så lenge det holdes innenfor relativt avgrensede områder. Så kan debattene få gå som normalt i andre tråder. Denne oppfatningen om at andre er pinlige og infantile tror jeg nok garantert folk føler om deg og andre brukere også, meg selv inkludert. Heldigvis føler svært få behov for å lufte dette offentlig uoppfordret. Live and let live. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #113 Skrevet 3. oktober 2012 Hehe. Jeg har diskutert fjasing og såkalt klikking svært høflig tidligere. Men jeg har bare gitt opp den greia fullstendig. Derfor kommer jeg personlig heller ikke til å pakke noe inn. Jeg forsøker ikke å være nedlatende, jeg mener helt genuint at mye av fjasingen er både infantil og pinlig. Men jeg tror også det er et onde det er vanskelig å få has på, derfor er jeg bare takknemlig så lenge det holdes innenfor relativt avgrensede områder. Så kan debattene få gå som normalt i andre tråder. Jeg mener det bør ikke by på altfor store problemer med å få has på den type onde, om man bare trekker inn piggene og klare å enes om at det er et problem med at mange føler at det er vanskelig å få "innpass" i slike type tråder. Akkurat nå ser det ikke lyst ut, men det er ikke så rart all den tid folk har piggene ute, og diskuterer heller på en litt tvilsom måte, derfor foreslo jeg at folk kunne heller bli litt mer løsningsorienterte framfor å grave seg ned i hver sine skyttergraver. Ser ellers poenget ditt vedr. andre tråder. Anonym poster: 68af387a4c3381e1706ee144f613b6c1
Gjest Cosette Skrevet 3. oktober 2012 #114 Skrevet 3. oktober 2012 Denne oppfatningen om at andre er pinlige og infantile tror jeg nok garantert folk føler om deg og andre brukere også, meg selv inkludert. Heldigvis føler svært få behov for å lufte dette offentlig uoppfordret. Live and let live. Jeg vet ikke hvorfor du skriver "heldigvis", jeg har ikke noe problem med at folk ærlig og likefremt lufter sine eventuelle problemer med min forumoppførsel både offentlig og uoppfordret i tråder hvor nettopp forumoppførsel er tema. 2
Guybrush Skrevet 3. oktober 2012 #115 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg vet ikke hvorfor du skriver "heldigvis", jeg har ikke noe problem med at folk ærlig og likefremt lufter sine eventuelle problemer med min forumoppførsel både offentlig og uoppfordret i tråder hvor nettopp forumoppførsel er tema. Poenget var at våre oppfatninger av hverandre er subjektive, slik dine også er. Jeg synes folk kan holde seg for god til å diskutere enkeltpersoner om de ikke liker dem, det vil til syvende og sist bare sette dem selv i et enda dårligere lys spør du meg. Sladder hører hjemme i Se og Hør.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #116 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg startet den første Spør en bruker-tråden. Og utviklingen den fikk, og den nye utgaven har nå, er ikke det jeg så for meg. Jeg hadde håpet på en tråd hvor man kunne stille spørsmål som hadde innhold og spørre om ting man faktisk lurte på. Ikke at det skulle bli en kosemosepratetråd, hvor man kommer med fullstendige uinteressante spørsmål bare for å holde skravlinga i gang. Anonym poster: 10bf97daa4b54d71e4d2bea9ae215096 9
Gjest Vampen Skrevet 3. oktober 2012 #117 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) De som fjaser kan eventuelt starte en egen fjastråd. Verre er det faktisk ikke. Hvorfor dette ekstreme behovet for å holde fast på retten til å fjase i tråder som egentlig ikke var ment som en fjasetråd, som andre uttrykker at de kan tenke seg å være med på? Endret 4. oktober 2012 av Niennas 11
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #118 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg synes det blir for mye småprat og fjasing selv inne i mange av snikksnakk trådene. Dagbøker er veldig fint til de som vil ha interne og kosete samtaler. Samme gjelder fortell noe uinteressant tråden Anonym poster: 5a3f7484219158afd3441c2ca68ff395 1
Guybrush Skrevet 3. oktober 2012 #119 Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Synes det er kjempegøy når jeg drar på fest hos fremmede og noen snakker til meg jeg. Istedet for å overse de andre, sette meg i et hjørne og taste på mobilen mens jeg klager på at de andre er ekskluderende. Mitt forslag er igjen at de som ikke liker at folk som er mest aktiv får en hyggelig tone kan starte en tråd med andre regler. Dessverre tror jeg den vil dø ut som følge av innaktivitet eller ende opp med langt flere brukere. Håper jeg tar feil. Om den sosiale tonen skal forbys og man skal håndheve et slikt regime tror jeg mange vil slutte å benytte den. Lurer forresten hva disse ABene legger i "klikker" siden to personer som bedriver akkurat samme type aktivitet der inne kan få helt motsatt stempel tydeligvis. Hva godt kommer utav å nekte andre å ha det trivelig bare fordi man selv ikke har det. Hvor mange millioner tråder finner man ikke på dette forumet? Endret 4. oktober 2012 av Niennas 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2012 #120 Skrevet 3. oktober 2012 Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor man trenger mer enn én tråd og fjase i. Er det ikke bedre å samle alt på ett sted, og så la "Still et spørsmål", "Nevn en bruker du liker" og "Bilde av brukere"-trådene være fri for fjas? Jeg kunne godt tenke meg å se bilder av brukere, men i den tråden er det jo 95 % fjas og nesten ingen bilder... Og da gidder jeg ikke akkurat legge inn bilde selv, siden det drukner i fjas. Anonym poster: 9dd418b7ff0274595aa1039c96316480 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå