Gå til innhold

klikker - hva faen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

har det plutselig tatt helt av med klikking, internt prat og kosemosing her inne? både spør en bruker og spør en bruker x-rated drukner jo i dette her. jeg ser noen har påpekt det i de aktuelle trådene nå også så da er det kanskje flere som har merket det?

Anonym poster: 8b495ead67f5e1b36f141b23777f80f0

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Som jeg også nevnte i X-rated-tråden, så er det gjerne lettere å spørre noen som allerede delar aktivt i tråden, som for eksempel med å slenge inn noen spørsmål selv om de har lyst til å delta. Den andre kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke henger i den.

• Liker 3
Skrevet

Som Raindrops sier, så er blir den typen tråder gjerne til en samtale mellom de som faktisk deltar. Det er jo ikke noe poeng å stille spørsmål til folk som tilsynelatende ikke er i tråden og derfor aldri vil svare.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har prøvd flere ganger i den type tråder å spørre og delta, men det er bare kosemoserne som svarer hverandre uansett. Har funnet ut at det er best å holde seg unna den type tråder for de av oss som ikke er med i den lille kosegjengen innpå her ;)

• Liker 18
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har prøvd flere ganger i den type tråder å spørre og delta, men det er bare kosemoserne som svarer hverandre uansett. Har funnet ut at det er best å holde seg unna den type tråder for de av oss som ikke er med i den lille kosegjengen innpå her ;)

Jeg synes det blir dumt å alltid skylde på klikkene. Spør en bruker tråden deltok jeg selv i en liten stund, men folk sluttet ganske raskt å stille meg spørsmål, uten at jeg begynner å syte om klikker og kosemosere av den grunn. På et stort forum som dette er det veldig vanskelig å inkludere absolutt alle, og om man har lyst til å bli sett så må man egentlig sørge for det selv.

• Liker 8
Skrevet

Enig. Jeg tror ikke det blir en samtale mellom de som deltar, men at få deltar fordi det er en samtale mellom noen få. Og det er vel mer eller mindre de samme som har tatt over begge tråder. X-rated tråden begynner også å bli en småflau samtale. Ikke fordi det er sexuelt men fordi tonen er så intern at man føler at man har beveget seg inn i et velg intimt opplegg.

Anonym poster: 10bf97daa4b54d71e4d2bea9ae215096

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes det blir dumt å alltid skylde på klikkene. Spør en bruker tråden deltok jeg selv i en liten stund, men folk sluttet ganske raskt å stille meg spørsmål, uten at jeg begynner å syte om klikker og kosemosere av den grunn. På et stort forum som dette er det veldig vanskelig å inkludere absolutt alle, og om man har lyst til å bli sett så må man egentlig sørge for det selv.

Har ikke noe stort behov for å bli sett her inne, det er også derfor jeg stort sett ikke gidder å poste mer enn én, toppen to ganger i den slags tråder.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Har ikke noe stort behov for å bli sett her inne, det er også derfor jeg stort sett ikke gidder å poste mer enn én, toppen to ganger i den slags tråder.

Da er det vel heller ikke så rart at du ikke blir inkludert, og da skjønner jeg heller ikke hva du klager over.

Endret av Raindrops
  • Liker 5
Skrevet

Har du? Jeg har bladd gjennom de trådene noen ganger, og jeg har aldri sett deg :) Men så har ikke jeg vært superaktiv hele tiden heller.

Jeg for min del har stilt masse spørsmål i ulike tråder til brukere som ikke er blitt spurt før - men de svarer ikke.

Og det er jo helt OK :)

Men da blir det litt for dumt å klage på at man ikke spør absolutt alle, da blir jo sånne tråder kun spørsmål og aldri svar.

Jeg er iallefall ikke en bruker som er kjent for å "kosemose" og har omtrent utelukkende deltatt i debatter - så det bildet er ikke helt riktig.

Jeg pleier iallefall ikke sosial kontakt her inne, og det er tilfeldig hvem jeg spør.

Jo; jeg er enig i fenomenet som påpekes og har påpekt det selv - men det er ikke så entydig som det fremstilles her.

Man kan ikke forvente at alle slags brukere vil svare under seksualitet, det er ikke akkurat noe alle ønsker å være åpne om. For enkelte er sexprat privat, andre vil ikke bli gjenkjent og ha poster liggende der.

Sånn er det bare, og det har ingenting med "Klikker" å gjøre.

Om en går inn på prøverforumet ser en også der at det omtrent er utelukkende samme brukere i tråd etter tråd. Samme med bryllup. Ingen roper klikk der ;)

Skrevet

Da er det vel heller ikke så rart at du ikke blir inkludert, og da skjønner jeg heller ikke hva du klager over.

Har jeg klaget? Jeg påpekte at det er liten vits, fordi en håndfull brukere på kg åpenbart er i en eller flere klikker. Disse klikkene tar over den type tråder. For meg må de gjerne få lov til å kose seg i trådene sine, så koser jeg meg på trening og kostholdsforumet og ute i det virkelige liv :)

Jeg skjønner heller ikke hvorfor medlemmene av kosegjengen gang på gang benekter faktum. Det er jo bare å se på de aktuelle trådene :gjeiper:

• Liker 11
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Må si meg enig med Raindrops. Sleng inn et spørsmål eller 5 og du blir raskt inkludert!

Om jeg er med i en slik "kosemose-samtale" som dere kaller det, er det nettopp fordi jeg har inkludert meg selv :) Det skjer jo ikke av seg selv med tanke på antall brukere her inne.

• Liker 1
Skrevet

Det handler ikke nødvendigvis om at man må ha spørsmål selv men at om tonen ikke var så intern og intim, så hadde det vært lettere for andre å komme inn i tråden selv. Men når en ganske fast gruppe brukere dominerer begge tråder og tonen er som den er, så blir det vanskeligere å bare hoppe inn.

Og selv om spørsmålene handler om sex, så er det vel ikke farlig å spørre? Vil ikke folk svare så lar de være.

• Liker 5
Skrevet

Enig. Jeg tror ikke det blir en samtale mellom de som deltar, men at få deltar fordi det er en samtale mellom noen få. Og det er vel mer eller mindre de samme som har tatt over begge tråder. X-rated tråden begynner også å bli en småflau samtale. Ikke fordi det er sexuelt men fordi tonen er så intern at man føler at man har beveget seg inn i et velg intimt opplegg.

Tenker du da på at brukere flørter med hverandre synlig og spør hva de skal gjøre sammen?

Det har vel skjedd i en, kanskje to poster. Alle de andre 10 eller hva sidene er selvstendige svar og spørsmål.

Du må skille mellom å finne seksuelle poster litt "for mye informasjon for ens egen smak" og "intim tone mellom enkeltbrukere". Førstnevnte må man forvente på seksualforumet - derfor er det endel brukere som ikke har interesse av å være i noen av trådene uansett.

Nei? Hva er da problemet?

Du er veldig aktiv i treningsforumet - hvor også flere av de samme brukerne svarer i tråd etter tråd. Hvorfor er det annerledes?

Hva er da problemet med at jeg eller andre er over gjennomsnittlig interessert i sex og da avogtil er i sextråder?

Du har også et sexliv, men føler ikke for å snakke om det her. Jeg trener, men føler ikke å snakke om det her. Smaken er som baken.

• Liker 1
Skrevet

Har du? Jeg har bladd gjennom de trådene noen ganger, og jeg har aldri sett deg :) Men så har ikke jeg vært superaktiv hele tiden heller.

Jeg for min del har stilt masse spørsmål i ulike tråder til brukere som ikke er blitt spurt før - men de svarer ikke.

Men da blir det litt for dumt å klage på at man ikke spør absolutt alle, da blir jo sånne tråder kun spørsmål og aldri svar.

Jeg er iallefall ikke en bruker som er kjent for å "kosemose" og har omtrent utelukkende deltatt i debatter - så det bildet er ikke helt riktig.

Jeg pleier iallefall ikke sosial kontakt her inne, og det er tilfeldig hvem jeg spør.

Jo; jeg er enig i fenomenet som påpekes og har påpekt det selv - men det er ikke så entydig som det fremstilles her.

Man kan ikke forvente at alle slags brukere vil svare under seksualitet, det er ikke akkurat noe alle ønsker å være åpne om. For enkelte er sexprat privat, andre vil ikke bli gjenkjent og ha poster liggende der.

Om en går inn på prøverforumet ser en også der at det omtrent er utelukkende samme brukere i tråd etter tråd. Samme med bryllup. Ingen roper klikk der ;)

Veldig godt innlegg! Har sett deg i flere av de trådene hvor "koserne" holder til, men har aldri sett på deg som en del av en klikk eller lite inkluderende :)

Joda, jeg prøver en gang i blandt når jeg har tid og finner det for godt.. men det er vel bare slik at når man ikke har tid til å oppdatere den type tråder x-antall ganger i timen, så detter man ut. Er kanskje sånn noen blir oppfattet som en del av en klikk osv også, at de svarer ofte i den type tråder :vetikke: Jeg har ihvertfall stilt spørsmål, og muligens fått svar. men aldri fått noe spørsmål tilbake, og da er samtalen over for min del :gjeiper:

Gjest Raindrops
Skrevet

Har jeg klaget? Jeg påpekte at det er liten vits, fordi en håndfull brukere på kg åpenbart er i en eller flere klikker. Disse klikkene tar over den type tråder. For meg må de gjerne få lov til å kose seg i trådene sine, så koser jeg meg på trening og kostholdsforumet og ute i det virkelige liv :)

Jeg skjønner heller ikke hvorfor medlemmene av kosegjengen gang på gang benekter faktum. Det er jo bare å se på de aktuelle trådene :gjeiper:

Jeg benekter det fordi jeg ikke er medlem av noen kosegjeng, og ytterst sjeldent henger på snikk snakk i det hele tatt. Ja, det eksisterer klikker og vennegjenger her inne, men jeg finner dem ikke så ekskluderende som mange vil ha det til.

Flere nye brukere blir jo også raskt tatt inn i varmen virker det som, fordi de deltar, de byr på seg selv og snakker med andre på en mer folkelig måte, istedenfor å tenke "æsj der er en kjip klikk som bare snakker med hverandre".

At noen oppfatter tonen i x-rated-tråden som intim er ikke rart i det hele tatt, da en del svar (inkludert mine egne) kan virke av svært personlig karakter. Jeg føler likevel ikke at jeg bare snakker til den som spør, i og med at hele forumet kan lese tråden så blir jeg ikke overrasket om noen tar tak i det jeg skriver.

Om jeg er med i en slik "kosemose-samtale" som dere kaller det, er det nettopp fordi jeg har inkludert meg selv :) Det skjer jo ikke av seg selv med tanke på antall brukere her inne.

Nettopp.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, så da kan ikke jeg eller andre være på andre forum enn deg og i tillegg ha et virkelig liv?

Jeg har hele min KGtid jobbet fulltid i en utfordrende jobb som krever mastergrad og solid kompetanse og evner, har godt og bredt nettverk, trener flere ganger i uka og er frivillig på fritiden. Jeg kaller det et virkelig liv ;)

.

Endret av norah
  • Liker 1
Skrevet

Uenig. Du har blitt en stadig større snikksnakker og sosialt aktiv bruker. Ikke at det er noe galt i det da. :)

Anonym poster: ad0cc26b2050d571d1e9e3af74657ec7

• Liker 10
Skrevet

Tenker du da på at brukere flørter med hverandre synlig og spør hva de skal gjøre sammen?

Det har vel skjedd i en, kanskje to poster. Alle de andre 10 eller hva sidene er selvstendige svar og spørsmål.

Du må skille mellom å finne seksuelle poster litt "for mye informasjon for ens egen smak" og "intim tone mellom enkeltbrukere". Førstnevnte må man forvente på seksualforumet - derfor er det endel brukere som ikke har interesse av å være i noen av trådene uansett.

Du er veldig aktiv i treningsforumet - hvor også flere av de samme brukerne svarer i tråd etter tråd. Hvorfor er det annerledes?

Hva er da problemet med at jeg eller andre er over gjennomsnittlig interessert i sex og da avogtil er i sextråder?

Du har også et sexliv, men føler ikke for å snakke om det her. Jeg trener, men føler ikke å snakke om det her. Smaken er som baken.

Det er helt sant, men har du noen gang sett en intern tone på treningsforumet, hvor andre brukere føler at de rett og slett ikke kan delta fordi de ikke henger med i det som blir diskutert? Føler at det stort sett er saklige diskusjoner på treningsforumet.

Det er nok riktig at jeg personlig ikke er veldig interessert i å svare om sexlivet mitt i spør en bruker x-rated, men i spør en bruker er det jo alle mulige ting som blir diskutert. Uansett, jeg har ikke et behov for å hevde meg i de trådene, da hadde jeg jo gjort en innsats for å oppnå nettopp dette. Jeg bare påpekte det faktum at det er vanskelig for andre brukere å delta i disse trådene.

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er ikke for mye informasjon. Det er en intim tone brukere i mellom, side etter side, som gjør det kleint. Og det er mer enn et par innlegg. Jeg vil ikke henge ut noen, derfor skal jeg ikke lenke til konkrete innlegg. Men helheten, og den interne og intime tonen, er det jeg anser for småflaut. Ikke det sexuelle eller hvor mange detaljer det er.

• Liker 5
Skrevet

I tråden "Spør en bruker 2.0" er det en dominerende gruppe brukere som kun stiller spørsmål til en håndfull av de andre som er i tråden, mens andre brukere er der mer av og på. Til tider er det rimelig kleint å lese der inne også. Jeg synes Vampen beskrev det bra i den aktuelle tråden, man får følelsen av å krasje et privat party ved å bevege seg inn der.

Nå er det kanskje å forvente at det er slik tråder blir etterhvert, men det ble jo presisert i første innlegg at den ikke skulle være en chattetråd.

Anonym poster: f1777a2b96a691eee027eebcf54b7f1c

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...