Gå til innhold

Hva får kjæresten?


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Sjekket denne tråden for inspirasjon... men det er tydelig at folk her ikke er fattige studenter!

Min er også supervanskelig å kjøpe til: Klær vil han kjøpe selv, elektroniske ting er for dyre, filmer og musikk lastes ned, ting til hobbyen er dyrt og vanskelig å skaffe, og spill kjøpes på Steam.

Får prøve å finne på noe fint og koselig.

Endret av Safira
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke så veldig formuende så det blir ikke dyre gaver fra meg , og ikke trenger han noe særlig ting &tang heller . Men jeg har laget kalender med bilder av oss fra året som har gått + abb. på ViMenn. Og så blir det sikkert noe småtteri ellers og , om jeg kommer over noe kult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket denne tråden for inspirasjon... men det er tydelig at folk her ikke er fattige studenter!

Jeg er fattig student, men jeg kjøpte gaven min på eBay (og sparte 900kr på det!) :jepp: Man må bare finne litt alternativer og lete på salg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære får parfymen han ønsker seg og en skinnkortholder. Hadde egentlig lyst til å kjøpe en blank en og gravere på, men kjenner jeg mannemannen min rett er ikke det macho nok! :)

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Min får en klokke som han ønsker seg! (men tror ikke han regner med at han faktisk får den, så er veldig spent på reaksjonen hans). Kan hende jeg kjøper noe småtteri ved siden av, det får vi se på. Men nå ligger klokka pakket og klar. Gleder meg til å gi den :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal kjøpe en gravert slipsnål + en lommebok (som egentlig blir gave fra sønnen vår). Samboer blir 30 år rett etter jul, og da skal jeg kjøpe nettbrett til han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om de fleste her har fryktelig god råd! Er det i hele tatt noen som har kjøpt gave til UNDER tusenlappen her? Tenkte jeg skulle få litt inspirasjon her jeg, men med veldig lite penger til julegaver i år sliter jeg litt..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på verktøy kanskje.. Vi har kjøpt hus så det kommer godt med til handymannen;)

Ellers vurderer jeg gavekort på fotografering, men er usikker på hvor "poppis" den gaven er.. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye klaging på oss som kjøper litt dyre gaver, da! Hvis man vil bruke mye penger på gaver må det da kunne gå an å gjøre det uten sure miner fra de som ikke har råd =P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye klaging på oss som kjøper litt dyre gaver, da! Hvis man vil bruke mye penger på gaver må det da kunne gå an å gjøre det uten sure miner fra de som ikke har råd =P

Sure miner? Må da være lov at et par kommenterer at veldig mange har bedre råd enn den gjennomsnittlige studenten? Bruk så mye penger du vil, jeg hadde bare håpet at det var noen supre ideer i denne tråden (men det var dessverre lite innenfor mitt budsjett) :P . Tror nok du legger litt mye i de kommentarene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min får noe hjemmelaget, vil ikke si nøyaktig hva da han er her inne selv, men jeg tror han blir fornøyd, vi snakket såvidt om den tingen første gang vi møttes, så kanskje han husker at han sagt noe om det, hvis ikke håper jeg det treffer alikevel :fnise:

Kjøper nok ikke noe mer til han da vi også reiser på tur sammen nå i jula og da kommer vi heller til å bruke penger på opplevelser sammen.

Endret av loren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år gir vi ikke gaver til hverandre - prioriterer heller god mat og mye kos i adventstiden:) Vi har ikke gitt til hverandre hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fylte mannen nettopp 30 år og fikk laptop og iphone av meg. Derfor får han ikke så mye til jul som vi pleier å kjøpe til hverandre.

Jeg har kjøpt toalettveske på ebay (som jeg håper kommer frem i tide!), og den skal jeg fylle med shampoo, barberskum, hårvoks og dusjsåpe kjøpt på feelunique. :)

Av jenta vår får han ryggsekk til pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sure miner? Må da være lov at et par kommenterer at veldig mange har bedre råd enn den gjennomsnittlige studenten? Bruk så mye penger du vil, jeg hadde bare håpet at det var noen supre ideer i denne tråden (men det var dessverre lite innenfor mitt budsjett) :P . Tror nok du legger litt mye i de kommentarene.

Nå var ikke din av de verste... Men flere andre i tråden her prøver omtrent å gi folk dårlig samvittighet for å bruke litt penger på gubben, samme gjelder i den generelle julegavetråden =P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke din av de verste... Men flere andre i tråden her prøver omtrent å gi folk dårlig samvittighet for å bruke litt penger på gubben, samme gjelder i den generelle julegavetråden =P

Det er kanskje sårt for noen å se at andre kan gi gaver de selv gjerne vil gi, men ikke har midler til? Men når sant skal sies så er det jo en del som kanskje har "feil fokus" på julen, det er jo et stort kjøpepress. Det å ha det hyggelig med familien blir kanskje litt overskygget av dette? Bare en tanke fra min side.

Men altså, hadde jeg hatt penger til det skulle jeg gjerne kjøpt litt dyrere gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, hadde jeg hatt penger til det skulle jeg gjerne kjøpt litt dyrere gave :)

Nettopp =) Jeg har hatt dårlig råd ei god stund, men nå har jeg fått full jobb, så tar igjen litt siden typen har brukt mye penger på meg!

Men når det er sagt har det ikke vært stygge gaver han har fått før heller, hvis man er flink til å feks. kjøpe ting på salg osv. kan man gjøre mange bra kjøp! Klokka han fikk i fjor kostet vel 1400-1500 kr. egentlig og jeg betalte 799... Så hvis man har dårlig råd er det jo slike kjøp man bør foreta seg =)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe samlepakke av James Bond-filmene til min kjære, men jeg må se det litt an. Prisen er litt for avgjørende for meg som er student, men jeg vil gi ham noe han kommer til å like =)

Bare som et tips om du ikke har kjøpt noe enda. I dag har Spaceworld denne: James Bond 50th Anniversary Collection på tilbud til 1111,-. Gjelder kun i dag ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...