Gå til innhold

Hva får kjæresten?


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjæresten får en blå boxer fra Ebay med perverst motiv, white musk deo og shower gel for men, og en melkesjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min får for første gang en rimelig dyr julegave, men det er noe han/vi ønsker oss og han har vært ekstra snill i år ;) Så jeg har kjøpt den nye Dolce Gusto Circolo i svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det langrennsski på mannen. Jeg er litt usikker på hvordan det slår an da han tidligere var ihuget motstander av alt som hadde med ski å gjøre, men etter en skipåske i fjor med meg, barn, kakao, pølser og bålkos tror jeg egentlig han synes det var ganske ok.

I tillegg får han navn-bok og kanskje et par nye tøffe mansjettknapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle tips! Hvor glad jeg er for å ha lest denne tråden. Nå blir det boka til Bear Grylls samt en god cognac i gave til han jeg dater, og muligens noe godis eller ponduskalender. :danse: Han hadde nettopp bursdag og fikk da gavekort på rygg/nakke og arm-massasje. Vurderte Dagfinn Lyngbø billetter, men de dagene han er her i byen, er kjæresten borte på jobb. Jammen ikke enkelt å kjøpe noe til en som for det første ikke ønsker seg noe, en som har alt, og som nok er litt sær ift hvordan ting skal være.

Endret av Elizia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten får en blå boxer fra Ebay med perverst motiv, white musk deo og shower gel for men, og en melkesjokolade.

Nå ble jeg litt nysgjerrig, kjenner jeg...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde lyst til å kjøpe Wii U Premium, for jeg vet han har veldig lyst på det, men isåfall hadde alle andre jeg kjenner fått hjemmelagde konglenisser, og det er ikke spesielt sjarmerende når det kommer fra en 20-åring.. Så han får to spill han har ønsket seg og en barberkost, samt et koselig brev. Han har også fått no smånips han har ønsket seg gjennom desember som en slags kalender (han ble snurt da moren min bestemte seg for å gi kalender til meg, fordi han fikk ikke, så da lagde jeg til ham).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronkake

Mannen min er elendig i Wordfeud, så jeg har kjøpt Scrabble til ham. (Vi har kjøpt en stor ting til huset som "julegave", derfor har vi blitt enige om å kjøpe en billig ting til å legge under treet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lego romfergen han aldri fikk som barn, som han fortsatt drømmer om:)

Nye sokker og undertøy(gikk berserk i hans undertøyskuffe og ryddet den og kastet en hel del)!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi lagde pakkekalender sammen i år så jeg har ikke brukt like mye på gaven hans i år.

Han får en kokebok av Gordon Ramsay, 2 t-skjorter, joggebukse og Total Recall på Blu-ray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle på spa- og badedag rett før jul som gave til oss selv, men så ble begge syke. Hadde derfor ingenting før jeg fikk positiv graviditetstest idag, det må vel være grei gave til den som har alt, men ønsker seg flere barn..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Kjæresten min fikk først og fremst en klokke. Var veldig stressa/nervøs for reaksjonen hans ettersom han i de to årene vi har vært sammen aldri har hatt en klokke, men den slo godt ann!

Fikk også en P3-morgen t-skjorte (vi hører begge på P3morgen), og noen andre småting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...