Gå til innhold

Hva får kjæresten?


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Min kjære får nok desverre bare en kjedelig gave til jul, da vi skal til syden på januar, da han har bursdag !

Noen som har ett billig valg til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år skal han få en baby (forhåpentligvis noen dager før jul) :rodmer: Vet også at han har lyst på et nettbrett, som nylig har blitt sluppet i USA.. Så om det kommer til Norge før jul, så tenker jeg at jeg kjøper det :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mie Marie

Prøvde å få litt tips i denne tråden men de fleste gavene som nevnes her er gaver min kjære kjøper seg selv. Min kjære er en gadget nerd, så jeg har nå bestilt noen kule smågadgets på nett til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Kjeft for å se at min bruker har svart i denne tråden og være så teit at hun tror hun kan gå inn her og snoke!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje Dagfinn lyngbø billetter til det nye showet hans og slå det sammen som en kjærestehelg i Oslo. Han digger jo humoren hans. Evt noe vintersko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintage mansjettknapper og en fin skjorte. Og så har han bursdag lillejulaften, så er bare halvveis med gavene enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker.. Men tenker et kunstfoto jeg vet han liker, eller en bokserie han har ønsket seg lenge uten å ta seg råd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære får nok desverre bare en kjedelig gave til jul, da vi skal til syden på januar, da han har bursdag !

Noen som har ett billig valg til jul?

Hva er billig da? Mannen min har tidligere fått skjorter (han hater å kjøpe seg klær..) tivoliradio, samledvdene "Det var en gang et menneske", ullundertøy, leatherman, sammenleggbar øks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år får samboer nyeste versjon av Playstation 3, da hans nåværende begynner å bli ødelagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spionklokke med videoopptak og lydopptak. :lur: Han har helt dilla på Bond og spionting, bøker og filmer. Så da skal han få noe å kose seg med :nigo:

:nigo:

min får nok noe klær.. vet om en jakke fra Gstar som han har lyst på så blir nok den og evt hoddetelefoner for mobil kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 konsertbilletter til the Killers og en T-shirt med the Killers han kan ha på seg på konserten. Må finne på noe mer, men det er så vrient.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære får to konsert billetter til Kurt Nilsen i februar (han hører på Kurt hver eneste dag) og kanskje to billetter til Dagfinn Lyngbø sitt show på Latter og kjærestehelg i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å få litt tips i denne tråden men de fleste gavene som nevnes her er gaver min kjære kjøper seg selv. Min kjære er en gadget nerd, så jeg har nå bestilt noen kule smågadgets på nett til han.

Min kjære er også det, har du tips til nettsider (som ikke er coolstuff.no :P)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg planlegger å kjøpe en mini-PC til ham. Han har lyst på men kommer aldri til å ta seg råd til å kjøpe selv.

Bare for å komme med en liten ting her, samboer jobber på Elkjøp og vi pratet med noen av disse datafyrene der i forbindelse med at jeg trenger ny pc. Jeg hadde litt lyst på minipc, men det alle sa var "drit i de, de forsvinner nå og det kommer flere nettbrett fra flere merker". Så kjøp heller et av de nye nettbrettene :) De som kommer nå skal være veldig mye bedre enn de første som kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Gubben får ikke en dritt, i mange år har han alltid sløst bort julepengene på dyre gaver til seg selv, ja ett år fikk jeg også en dyr ring, men det var før barna kom, skulle han fått noe hadde det vært ett kurs i økonomi :fnise:

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å gi han rocky 4 dvd. tenkte hele boksen, men den har han, mangler bare 4'rn tror jeg for den har noen stjelt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Bare for å komme med en liten ting her, samboer jobber på Elkjøp og vi pratet med noen av disse datafyrene der i forbindelse med at jeg trenger ny pc. Jeg hadde litt lyst på minipc, men det alle sa var "drit i de, de forsvinner nå og det kommer flere nettbrett fra flere merker". Så kjøp heller et av de nye nettbrettene :) De som kommer nå skal være veldig mye bedre enn de første som kom!

Han synes mini-pc er mer praktisk enn nettbrett og er ikke så opptatt av det nyeste nye. Nå har jeg bestilt og fått mini-pc'n levert, så nå står den klar i klesskapet mitt (der finner han den garantert ikke med et uhell) :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...