Gå til innhold

Hva får kjæresten?


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har alltid vært så praktiske og "flinke", heller kjøpt noe vi trenger til huset ect. Men i år har jeg spart opp penger og skal kjøpe han en skikkelig kajakk :) Noe han aldri hadde tatt seg råd til selv.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke feire jul i år, vi kommer til å være i utlandet på backpackingtur da :) Så det blir nok bare en liten symbolsk ting. Kanskje vi feirer litt når vi kommer hjem. Han trenger iallfall hjelm til slalomkjøring :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Louis Vuitton lue som matcher det andre han har.

Mannen har alt og ellers glad samme hva han får.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen idè :vetikke:

Trenger i grunnen noen tips...

Jeg tenkte på Lacoste sko, eller klokke, eller jakke. Men jeg aner faktisk ikke.... Det er ikke lett... Jeg vil gi noe spesielt og fint... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt pladask for en herreklokke for noen måneder siden, som jeg "tilfeldigvis" kom over på en nettside og viste han her om dagen, og han digget den også!:) Så hvis han ikke kommer med noen andre ønsker, kan det hende det blir klokke.

Han har fått en del dyre ting han trenger i det siste som har vært typiske "Burde ønske seg til jul, men bedre pris nå", så begynner å gå litt tom for ideer. Men vet han ønsker seg en ny fluestang, da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurdrer å kjøpe en kniv og en ny sekk (han liker litt fancy håndlagde ting).

Han har heller ikke PC for tiden, driver heller tiden og låner av meg så jeg vurdrer å kjøpe han ett nettbrett. Han surfer nesten bare uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk.. Dette er så vanskelig, så jeg henger meg på i tråden for å få tips. Han har jo egentlig alt, og han verken samler på noe eller bryr seg om "ting". Må nok bli en opplevelse av noe slag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk.. Dette er så vanskelig, så jeg henger meg på i tråden for å få tips. Han har jo egentlig alt, og han verken samler på noe eller bryr seg om "ting". Må nok bli en opplevelse av noe slag. :)

Jeg har ofte planlagt å gi min mann en overnatting i en annen storby, med billetter til stand up på kvelden. Men hver gang har han kommet med et ønske i siste liten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer nettbrett, eller snowboard utstyr. Han fikk snowboard og støvler av meg ifjord, men mangler briller, bukse og jakke. Så får se hva jeg finner på, men har hvertfall en del muligheter her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på NikeID sko, sånne som man kan designe selv med initialer osv.. Spørs litt på lommeboka ;) Eller har jeg lysst å avtale med han at vi kjøper en natt på spahotel til hverandre, sånn at vi kan dra og kose oss ilag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ofte planlagt å gi min mann en overnatting i en annen storby, med billetter til stand up på kvelden. Men hver gang har han kommet med et ønske i siste liten! :ler:

Da er det lettere! :) Min ønsker seg aldri noenting, og så er det ikke så lett å få noen til å passe hundene så vi kan reise bort.. Men stand up var en god idé! Har pleid å kjøpe konsertbilletter, men det er gøy med noe nytt! Og når man har vært sammen en del år, svikter fantasien litt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av store/dyre ting vet jeg at han bl. a. ønsker seg verktøyskap, klokke (han "samler" på klokker) og Moods of Norway dressjakke. Så vi får se hvor snill lommeboka er rundt juletider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...