Gå til innhold

Hva får kjæresten?


Gjest Bobler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En kjempefin, stor mat og vin og historie-kokebok fra Chile!

Han er glad i å lage mat, men Sør-Amerika er ganske ukjent territorium, så da får han lært noe nytt for en gangs skyld. Må si jeg er ganske fornøyd med å ha kommet på noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får helt fnatt av å lese denne tråden jeg, alt skal være DYRT. Hva skjedde med å gi en gave, som ikke nødvendigvis kostet tusenvis av kroner, men som betydde noe? Julen er blitt ødelagt av folk som skal overdrive. Det er greit at dere skal gi noe fint til kjæresten, men ærlig talt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min fikk gullsmykke med gravering for 2500 til bursdagen, så blir noe billigere til jul! han sier han ønsker seg bilde av meg haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også. Aner ikke hva typen får i år, og han vet ikke selv heller. Dessuten har han bursdag bare en måneds tid før jul...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått streng beskjed om å ikke bruke mye penger på gaven hans, så ser ut som det blir boken "Inside HBO's Game of thrones".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

På lista i år står sykkelhjelm og kanskje ny parfyme. Kanskje klær. Han sier han kun ønsker seg en snill kjæreste, så jeg må bare finne på noe til han på egenhånd.

Han har snakket litt om at han har lyst på nettbrett. Jeg har ingen peiling på sånt. Men fant et på nettet, og lurer på om det er noen som kan mer om det enn jeg kan, og som kan si om dette er en gave han kan få? Er det noe vesentlig som mangler på akkurat dette nettbrettet?

Kan ikke gi så dyr gave, er bare student selv, så derfor blir nok maks-prisen i år rundt 2000 tilsammen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt fnatt av å lese denne tråden jeg, alt skal være DYRT. Hva skjedde med å gi en gave, som ikke nødvendigvis kostet tusenvis av kroner, men som betydde noe? Julen er blitt ødelagt av folk som skal overdrive. Det er greit at dere skal gi noe fint til kjæresten, men ærlig talt

Det er ingen her som har sagt at gavene må være dyre!? Ikke som jeg har sett i hvert fall. Om man ønsker å ta seg råd til å kjøpe en dyr gave til kjæresten, må man få lov til det. Herrefred, det er opp til hver enkelt å bestemme hvor mye penger man ønsker å bruke. Noen har faktisk spart i lange tider for å få råd til gaver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har virkelig ingen anelse på hva jeg skal legge under treet i år, men han får en liten datter rett etter jul da <3.tror det er mer enn nok for han :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkelig ingen anelse på hva jeg skal legge under treet i år, men han får en liten datter rett etter jul da <3.tror det er mer enn nok for han :)

Det hørtes ut som den beste gaven han kunne fått! :D

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ingen verdens anelse om hva jeg skal gi han i gave. Har ikke så alt for mye penger men har samtidig lyst å gi noe som han trenger og ønsker seg.

noen som har tips til hva jeg kan gi en foto-friluftsinteressert gutt i begynnelsen av 20 årene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får ei ganske dyr Omega-klokke som han har drømt om i sikkert 10 år men aldri tatt seg råd til å kjøpe....har aldri gitt han noe så dyrt, men det er ikke bare julegave. Har lenge tenkt jeg skulle overraske han den dagen han var ferdig spesialist, men det tok litt lengre tid enn planlagt å spare (har lagt til siden en liten sum hver måned i flere år nå)

Har snoket på macen hans så jeg vet at det er akkurat den klokka han har drømt om, og nå for et par måneder siden så fikk jeg bestilt den, pakket den inn og gjemt den.

Jeg gleder meg så sykt mye til å se ansiktet hans på julaften når han pakker opp gaven, kan nesten ikke vente til jul!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...