Gå til innhold

liten spire gror i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forsatt blod på papiret og blodslimklump då vart eg skeptisk, ringte på nytt og fikk samme rolige svar siden formen forsatt er null ubehag. Men fekk beskjed om å ta det med ro og ta kontakt om det ikkje gav seg om nokon dagar. Så no prøver eg å ta det med ro. Skulle på fest med mannen men det blir det ikkje. Vetlo er på overnatting og det skal nytes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ekkelt å få blod på papiret. Du får fortsette å følge med på det, så krysser jeg fingrene for at det snart stopper opp. Er visstnok ikke uvanlig å ha blødninger etter sex, har hørt om flere andre som blør etter hvert samleie i graviditeten. En har mer blod i kroppen når en er gravid og har lettere for å få rifter og sår i slimhinnene, så det er egentlig ikke så unaturlig, men jeg forstår at du blir bekymret for lille prinsesse.

Du får nyte kvelden og ta livet 100% med ro i kveld, det fortjener du :)

Klem

Skrevet

Blødningane har heldigvis stoppa men jordmor meinte i dag at vi burde ikkje ha sex før i veke 36. Eg synes dette var rart så vi får sjå... Ellers hadde eg 1+ på glukose i dag, men det skylles nok julematen. Men skal tilbake 28 januar. Ellers er vekta no oppe i samme vekt som før graviditeten. Eg hørte ein klokkeklar hjertelyd i dag. Koselig:)

Skrevet

Godt at blødningene har stoppet, men så lenge dere ble anbefalt å vente med sex da! :/ Det var ikke så veldig mye på glukose, så da får du jo se om det får utslag i neste urinprøve også. Skal ikke så mye sukker til før det skilles ut i urinen når en er gravid. Så herlig å høre hjertelyden :hjerte:

Skrevet

Ja det var utrolig herlig å høyre ein så klar og god lyd. Ja vi får så kva vi velger å gjera det med det rådet vi fekk...

Skrevet

Lille spreller som ein fisk. Lykke :gravid::hjerte:

Har vore oppe og gått i dag. Vart nesten litt uvel. Kanskje på tide å auke dosen med blodfortynnande. Prikker i hender og bein.

Skrevet

Halsbrannen er der for fullt, melk er forsatt min venn. No kommer det melk ut av brystet om eg presser. Litt rart. Ho spreller masse og magen har virkelig gjort ett hopp. Har hatt litt bekkenløsning no lurer på om eg skal finne fram ein ball som eg kan sitte på. Tidvis vondt å bøye beinet noko som er upraktisk når du sitter i rullestol. Skal bestille meg ein godstol no tenkte eg. Sov i stol på slutten sist.

Skrevet

Kjenner det lever i magen. Herlig sparkene blir sterkare og føler ofte ho sparker når eg syng til vetlo. Foten var veldig vond når eg vakna i dag, men det hjalp med ein dusj.

Skrevet

Åh, så kos med masse liv i magen din :hjerte:

Halsbrann - tell me ´bout it ;) Her går det i mandler på høykant. Men igår virket faktisk Gaviscon mye bedre enn den har gjort før. Kan være fordi halsbrannen er kraftigere enn før også :Nikke:

Jeg har også funnet frem yogaballen :jepp: Kjempe-ålreit å sitte å rulle foran tv´en, asså :) Pluss at hodet fester seg bedre også :)

Skrevet

Kanskje eg må kjøpe inn Gaviscon eg og. Ja skal hente fram ballen min, den ligger hos foreldra mine. Håper det blir innflytting slik at eg kan kjøpe den stolen eg vil ha. Den er ganske vktig å få på plass no. Hovudet til vetlo gjekk grit på plass så satser på det denne gangen og.

Skrevet

22 veker :gravid::hjerte:

Skrevet

Grattis med 22 uker :strix:

Skrevet

Grattis med 22 uker :strix:

Tusen takk!

Skrevet

Gratulerer med 22 uker! Er bare 2 uker mellom oss:)

Skrevet

Gratulerer med 22 uker! Er bare 2 uker mellom oss:)

Tusen takk Miraaa!

I dag har eg jobba litt. Formen er veldig fin, vetlo sparker og koser seg.

Skrevet

Gratulerer med 22 uker :) <3 Godt at formen er fin, koos deg i helgen :)

Skrevet

I dag blødde eg igjen. Har ikkje klart å holdt oss unna sex men det var søndag. Traff på den supre jordfaren og han roa meg ned. Hadde vonde kynnarar i går.

Skrevet

Uffda!! Godt du snakket med jordfaren. Det er helt sikkert ikke noe farlig, men alltid godt å betrygge seg hos helsepersonellet. Ekkelt når kynnerne gjør vondt også. Hvordan ser det ut med flyttingen? Er dere i nytt hus til bursdagen til deg og vesla?

Skrevet

Hei Fru E! Hatt ei fin helg? :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei på dere no har eg ikkje vore her på ei stund. Formen har vore litt dårlig ei stund, men no er eg bedre. Eg har hosta masse og hatt problem med pusten. I helga feira vi min bursdag og vetlo sin. Eg vart tatt ut til middag på lørdag på hotell. På søndag som er felles bursdag for vetlo og meg vart feira med familie og venner.

I dag var eg på kontroll. Eg hadde framleis sukker i urin, men eg trur det skuldast bursdagen, må ta ein ny prøve på fredag. Ellers låg vetlo på tvers og det har eg kjent fordi ho gjere nokon rare bevegelsar av og til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...