Gå til innhold

liten spire gror i magen


Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

Han er bedre og eg er bedre sjølv om eg kasta opp i dag og klarte å slette innlegget som eg skreiv på. 2 Trimester jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morfar ligger forsatt i respirator, men han er våken. Han er operert i mage og rygg. No vet vi at han kan bevege armar og bein. Det er så godt! No har han lungebetennelse.Det er synd at han er langt borte sånn at eg ikkje kan besøke han. Huset nærmer seg og no jobber vi for å få eit mest funskjonellt kjøkken. Skulle ønske staten gav støtte til sånt. Kjøkkenet er oppe i 100 000 og ergoterapauten er ikkje heilt fornøyd enda og vi har ikkje så mange pengar igjen å ta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg her igjen. Morfar er bedre og kan sitte, snakke, og gå litt på beina. Han har operert ein arm til og. Formen er bedre sjølv om eg har kvalmebyger. På mandag kasta eg masse opp, men har vore god siden. På onsdag var eg kvalm men kasta ikkje opp. I dag vart eg kvalm etter trening men har ikkje kasta opp. Eg får trening heima og ei gang på institutt i veka. I dag har eg en del smerter etter trening i bekken, så har eg menssmerter. Livmoren er hard som ein ball og eg synes eg kjenner bobler når eg skal sove. Kjenner godt noko hardt når eg tar på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at morfaren din er bedre, Fru Edderkopp!!

Men så shitty at du skal kaste opp enda.. Men jeg tipper det snart går over, jeg!!

Pass på deg selv i helgen, og hvil masse!

Du kjenner vel kanskje bevegelser allerede? :rodmer: Så herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er supert at han er bedre. Ja, eg lurer på det. Kjenner mykje rart i kroppen no hehe. Smerter og bobler+prikking og kløe. No begynner virkelig ting å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt å høre at det går bedre med morfaren din. :) Kan tenke meg at du kjenner litt av hvert nå. Du er jo snart 15 uker på vei jo! Tiden suser. Håper jeg får se deg til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja no føler eg magen har poppa litt og. I dag og i går har formen vore på bånn, Eg som følte eg hadde fått energiboost, men spørst om alt kruttet vart brent av litt fort. I går hadde eg skikkelig influensasyntomer og i dag har eg enormt vondt i øyrene. Kvalmen er borte då juhuu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT at kvalmen er bortevekk!! Håper det holder seg langt unna!

Men er jo mye basselusker i lufta nå, og mange som har forkjølelse. Håper du slipper unna og får sovet det bort iløpet av natta!! :jepp:

Husk å posjonere energien, Fru E! Den skal jo holde lenge, veitu! Iallfall for deg som ikke har vært helt i toppform :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! Hadde ikke fått med meg den nye boka jeg... :sjenert:

Godt formen er bedre. Håper du slipper noe mere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No går eg på antibiotika men føler meg mykje bedre allerede. Føler eg kjenner litt bevegelse på kvelden no.

Det nærmer seg flytting og i går starta vi med pakking i esker alt fra boden inne. Herlig! Vi er i gang! Snart har vetlo eget rom. Tenk det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo! Hadde ikke fått med meg den nye boka jeg... :sjenert:

Godt formen er bedre. Håper du slipper noe mere!

:klemmer:

Herlig å sjå deg og eg tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT at kvalmen er bortevekk!! Håper det holder seg langt unna!

Men er jo mye basselusker i lufta nå, og mange som har forkjølelse. Håper du slipper unna og får sovet det bort iløpet av natta!! :jepp:

Husk å posjonere energien, Fru E! Den skal jo holde lenge, veitu! Iallfall for deg som ikke har vært helt i toppform :klemmer:

Prosjonere kva er det? ER nok ikkje min sterkaste side. Men eg må skjerpa meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt. Har jobba litt, men har så hodepine. Er trøtt trur eg. På lørdag var det julegåveshopping i byen. Har ordna alt ferdig + at vi fekk ein ny tre-seter i svart skinn frå Ikea. Planen er å kjøpe ein to seter til men eg vil ha pax-gadrobe først. I starten må vi låne skapet på rommet til baby og mannen og meg må dele eit på soverommet.

På søndag var vi på julegrantenning. Det var utruleg kaldt men litt koselig og! Vetlo fekk snop av nissen. Ho var såå redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var eg til jordmor. Har hørt hjertelyden av lille baby. Men...jordmor trur kanskje eg har komt lengre enn vi har trudd. Så det er spennande på ultralyden på fredag. Har ikkje lagt på meg men jordmor sa det var ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var eg til jordmor. Har hørt hjertelyden av lille baby. Men...jordmor trur kanskje eg har komt lengre enn vi har trudd. Så det er spennande på ultralyden på fredag. Har ikkje lagt på meg men jordmor sa det var ok.

Oi, blir spennende å høre, Fru E!

:popcorn: Ønsker deg en god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, blir spennende å høre, Fru E!

:popcorn: Ønsker deg en god natt :)

Tusen takk Nuttapia! Eg glede meg til i morgon! Kan nesten ikkje vente.

Ååå, som jeg gleder meg til å høre hvordan det har gått på fredag! :D

Hei søtnos! Vi må snakkes på fredag. Får lyst å sjå deg ASAP. For lyst å tigge kjære om ein bytur. :klem:

No kjenner eg ein livlig baby som sparker litt kvar dag. :gravid: No er kjøkkenbordet vårt komt og. Det einaste kjipe no er at eg klarte å knuse skjermen på Iphonen arrgh :(

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då trudde legen at vi sansynligvis venter ei jente til:) Ho sprella godt inni magen! Vetlo vil kalle ho prinsesse:)Ellers var alt bra!Ellers anbefalte legen lungetrening og hostetrening slik at eg unngår infeksjonar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...