Gå til innhold

liten spire gror i magen


Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig med lita jente til :strix: Gratulerer!!!

Tusen takk ja, det blir stas!

Nååh, "Prinsesse"! :hjerte:

Få fint at du får god oppfølging!

Ja no føler eg at eg får akkurat den oppfølginga eg trenger. Det beste er at fysio kommer heim til meg og går med meg. 1-2 ganger i veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg jobba og så er det jobbing i kveld, så no skal eg prøve å slappe av litt. Energien er tilbake og ting går ganske greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at energien er tilbake hos deg! Du må nyte det ;)

Nå nærmer det seg vel innflytting i nytt hus også? :)

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Life is like a rollercoaster. Fy søren! For nokon dagar. Antibiotikakur nummer to er starta og den energibølga varte ikkje lenge. Baby sparker og er livlig dagen lang. Lungene er slitne. Eg kjenner ho godt no når eg skriver.

Dagen starta dårlig i går i det eg merka at notatboka var glemt igjen etter jobb. Eg klarte ikkje å skrive artikkel uten den.

I går var det Lucia i barnehagen. Eg sleit med å vera våken og tilstede. Eg kom tidlig. Pappan jobba litt seint så han kom etterkvart. Vi fekk god hjelp og det var bra pga bhg er så trang, Så klarer ikkje finne mat og bestikk. Vi åt graut vetlo sin favoritt. Vi fekk plastbestikk og ho knakk skeia. Ho tok skeia som var oppi rosinskåla oppi sitt eget fat. Eg vart litt stressa men vi kom oss igjennom. Pappan kom og vetlo nekta å gå i Luciatog uten han. I det ho og pappan kom inn i bhg etter ein runde ute og dei skulle gå inne, nekta ho å gå meir i det ho såg meg. Vi spiste Luciakatter og dro heim. Kvelden slutta med krangling om bagatellar, men vi la oss som venner. Noko vi har som regel her i huset. Hormonell som bare det for tida.

I dag har eg ikkje gjort noko og prøvd å kvilt meg men eg sklidde på badegolvet og vart sittande halvegs oppi stolen. Heldigvis venta eg fysio så ho stabla meg opp igjen. Heldigvis gjekk det bra.

Endret av Fru Edderkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at energien er tilbake hos deg! Du må nyte det ;)

Nå nærmer det seg vel innflytting i nytt hus også? :)

Klemklem

Energien går opp og ned merker eg. Vi venter på at papirene skal gå i orden. Så krysser fingre for at det blir innflyttning før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, tøffa!

Gratulerer med jente i magen:-D

Interessant å lese om deg som har CP, sitter i rullestol og er gravid. Tenker at gravid-"plagene" mine med litt bekkenvondt plutselig ble bagateller...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, tøffa!

Gratulerer med jente i magen:-D

Interessant å lese om deg som har CP, sitter i rullestol og er gravid. Tenker at gravid-"plagene" mine med litt bekkenvondt plutselig ble bagateller...:-)

Tusen takk! Så kjekt at du er innom! Eg har jo det etter forholdene ganske bra, og er glad for at eg klarer å jobbe litt i allefall.Håper bekkenet ditt kommer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så treigt med tinglysing at eg tviler på at vi kjem inn til jul. Litt kjipt vi får presse familien inn i leiligheten her på julaften. Baby sparker og koser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 19 uker vennen :)

Høres ut som om det går litt opp og ned der for tiden. Bra formen i alle fall er brukbar. Tenk at nå er det straks juleferie og da blir det tid til å virkelig ta vare på seg selv og den lille i magen, og til å BARE slappe av! Det blir så godt!! :D Håper papirene kommer i orden slik at dere kan flytte inn i huset deres snart.

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir i allefall ikkje innflytting til jul nei. Gleder meg til å treffe Lipstick i morgon. No har kynnerne starta ikkje heile tida men av og til. Det er litt ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då har me hatt besøk ca ei veka og i dag dro svigers heim. Vi hadde ei fin jul i den gamle leiligheta med masse fin familie. Ein har ikkje ubegrensa plass til all denne feite julematen, og appetitten stopper litt av seg sjølv synes eg. Likevel har eg nok gått litt opp i jula no. I dag hadde vi kombimiddag med masse grønt og kyllinglår og fiskekaker. Skal vera flink å spise litt fisk framover. Halsbrannen har komt spesielt når eg spiser konfekt. Melk og mandler er gode følgesvenner. Ellers har formen vore mykje bedre no i juleferien.

Det verste no, er den trassige snart treårige vetlo som har vorte så sta. Neei og Neihei er yndlingsord føles det som. Støynivået er tidvis høgt her i huset for tida, pågrunn av protestar fra vetlo. Som for all del ikkje er så liten lenger... - Eg er ikkje liten, eg er stor jente er kjente fraser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 20 uker og halvveis, Fru E! :strix:

VIrker som feiringen har vært fin! Enig med deg i at fisk og kylling er på sin plass nå, ja ;)

Skjønner det kan være litt tungt med ei sta lita frøken rundt seg. :) Hun virker veldig søt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 20 uker og halvveis, Fru E! :strix:

VIrker som feiringen har vært fin! Enig med deg i at fisk og kylling er på sin plass nå, ja ;)

Skjønner det kan være litt tungt med ei sta lita frøken rundt seg. :) Hun virker veldig søt :hjerte:

Tusen takk, er utrolig glad for å vera halvegs, sjølv om dette er nr to, så er eg minst like bekymra. Uke 25 blir ein milepæl også, då veit ein at om ungen blir født vil det jo vera ein stor sjangs for at det går bra. Vetlo er sjølvsagt søt og er veldig opptatt av å hjelpe mamma når ho kan. Ho elsker å delta i matlaging, oppvask og klesvask. Det som også er ein utfordring er å forklare at no må vi kutte ned på snopet etter så masse julegodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snuppa er ikke så veldig høylytt eller veldig trassig, selv om hun har sine stunder, men det med å være stor jente hører vi mye, vi også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde eg blod når eg tissa og litt når eg tissa no. Ekkelt vi hadde sex i går og jordmor. Sier det er normalt. Ho sparker godt i magen og ingen smerter Men vart redd og mannen ringte jordmor. Det første ho spurde om var om vi hadde hatt sex. Noko som eg veit kan vera ein årsak frå før men vart redd likevel. No lurer eg på når blødningen stopper. Er mindre når eg tisser no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gir seg sånn at du slipper å bekymre deg! :klemmer:

Ja, eg trur nesten det ordner seg. Siden eg kjenner spark og null ubehag.

Snuppa er ikke så veldig høylytt eller veldig trassig, selv om hun har sine stunder, men det med å være stor jente hører vi mye, vi også! ;)

Ho virker virkelig søt og snill jenta di :hjerte: Dei er jo for det meste det og! Ja, veldig viktig at dei er stor jente :lillesky: Vi har kost oss med barbiehuset som ho fekk til jul i dag, og på og av med klær på barbie. No kommer ho her med tiara på hovudet. Slutt med data for no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...