Gå til innhold

liten spire gror i magen


Fru Edderkopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, så herlig! Kose deg med sprelloppen i magen din :hjerte:

Håper kvalmen din går over snart!

Ja, det gjere eg! Håper du koser deg og! I helga hadde eg besøk av ei gravid vennine. Det var utruleg kjekt! Eg var i super form heilt til ho dro. Herlig å prate om graviditet med nokon som opplever akkurat det samme.

Men i dag har eg ikkje kasta opp. Det er herlig. Vi såg faktisk What to expect when you are expecting. Den var litt rar men i går såg eg tre menn og ein baby. Den er super bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då har eg fått piller av legen som eg kan ta. Men i dag har eg jobba utenfor huset. Jobbe både med heimekontor og litt andre plasser. Eg var kjempe skeptisk til å reise vekk uten sikkerhetsnett, men i dag kasta eg ikkje opp. Det nærmer seg 11 veker her med stormskritt. Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 veker! Har kasta opp i dag men har klart å eta frukost og lunsj. Er hekta på skjeva med ost. Har ikkje starta å ta kvalmestillande enno. Snakkka med ein del som er negativ til å bruke det. Så då venter eg. Skal til jordmor i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som kvalmen er på returen, Fru E! Krysser fingrene for det! Godt at du får i deg litt mat og god energi :)

Ha ei god natt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har vekta stoppa på 67 og eg var til Jordmor i går. Ho meiner at eg ikkje bør ta kvalmestillende, men at då er sykemelding i et par uker bedre. Men eg nekter, urinen var fin og eg åt: Ein baguett, ei mandarin, middag og Yogurt i går. TJOHOO. Eg har lovt jordmor å spise ikkje unngå å spise pga oppkast. Og så sa eg at eg sjukemelder meg om eg kastar opp fleire gonger for dagen igjen. Ho snakka med legen (turnus) som skreiv ut pillene og han hevda at han ikkje hadde gjort feil. At mitt vel og ve av og til kunne settes foran. Eg er uenig. I dag kasta eg opp før jobb, dro ut på jobb, no er eg gåen. Eg og jobben har jobba for assistent i jobbsamanheng. Men NAV klarer ikkje fikse det. I dag dro eg på ei kameraveske, og ei veske, + kladdebok og penn. I stol, eg verker i kroppen! Tilrettelegging på jobben ......ukjent begrep tydeligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ikke jobben din tilrettelegger, så bør du vel ta ut en sykemelding? Du kommer jo til å bli helt utslitt!! :klem:

MEN, det er jo fantastisk bra at du får i deg mer mat nå!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ikke jobben din tilrettelegger, så bør du vel ta ut en sykemelding? Du kommer jo til å bli helt utslitt!! :klem:

MEN, det er jo fantastisk bra at du får i deg mer mat nå!! :danse:

Ja, eg må vurdere heile veien merker eg. Men ei helg uten oppkast og masse eting hos mamma. I dag har eg vore superkvalm men ikkje kasta opp. Kanskje det går veien. Vetlo kasta opp i går og var varm på kvelden. I dag vart ho litt verre på kvelden igjen. Ikkje oppkast, men slapp og litt varm. Spørs om det blir barnehage i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eg må vurdere heile veien merker eg. Men ei helg uten oppkast og masse eting hos mamma. I dag har eg vore superkvalm men ikkje kasta opp. Kanskje det går veien. Vetlo kasta opp i går og var varm på kvelden. I dag vart ho litt verre på kvelden igjen. Ikkje oppkast, men slapp og litt varm. Spørs om det blir barnehage i morgon.

Det er vel bra så lenge du holder på maten? :jepp:

Høres lurt ut å ha vesla hjemme imorgen, ja :) Kanskje hun har smittet deg litt, i tillegg til gravidkvalmen? Håper det går fort over!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bra så lenge du holder på maten? :jepp:

Høres lurt ut å ha vesla hjemme imorgen, ja :) Kanskje hun har smittet deg litt, i tillegg til gravidkvalmen? Håper det går fort over!!

Ja er super glad når det er gode dagar. Har kasta opp i dag, men har ete to skjever, så no skal det gå veien. Det endte med at vetlo dro i barnehagen, eg har ringt og sjekka og alt var bra. Untatt at ho åt litt lite og var litt grinete. Men ho leikte som ho pleide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helg og ingen oppkast siden torsdag. Hurra! No er det berre tidlige morningar som kan trigge litt. Men har fått utrolige triste nyheter. Morfar krasja på torsdag og ligger på sjukehus i kunstig koma, i dag blir han ryggoperert og han har hatt to andre operasjoner i magen pga han kom inn med indre blødninger. Triste litt tåkete dagar no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å lese at maten holder seg på plass, så kan du begynne å nyte graviddagene :klemmer:

Trist å høre angående morfaren din :( Krysser fingrene for at han blir frisk igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...