Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Hehe, blir fort surfing, ja! :fnise: Men det går jo an å sette seg et mål om å f.eks skrive en side eller to og så si seg fornøyd med det og surfe resten av tiden? :)

Det er fint å savne hverandre i blant! Selv synes jeg det er stusselig bare V jobber nattevakt, for jeg synes soverommet og senga er aaalt for stort til å sove alene i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er verre hvis jeg er den som er alene igjen hjemme. Nå er jeg jo på besøk hos foreldrene mine, så det er jo alltid noe som foregår her. Tror at M syns det er litt stusselig å være hjemme alene, heldigvis har han fått utløp for fjortisfylla sammen med noen kamerater mens jeg har vært borte ;) For min del er det ihvertfall greit å slippe snorking og fylleånde fra andre siden av senga :ler:

I dag er planen litt jobbing med master. Har ikke intervju i dag, så da har jeg mulighet til å få unna litt andre ting. Motivasjonen er absolutt ikke tilstede mens jeg er her nede, så jeg "gleder" meg til å komme tilbake til min kjære lesesalsplass på torsdag :ler: Trodde ikke akkurat at jeg skulle komme til å savne den, men det er så mye vanskeligere å få gjort noe nyttig her. Det er en hund og en mor som "henger" over meg hele tiden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

..Og der oppdaget jeg at du hadde en link til dagboka di :fnise:

Godt å se at vi er flere som prokrastinerer oss gjennom masteroppgaven :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :Gjesp: Er tidlig på'n i dag. Har intervju på andre siden av fjorden kl 9, og siden jeg ikke vet om det er mye kø og slikt beregner jeg litt ekstra tid. Dette er siste intervjuet jeg skal ha! :hoppe::bolledeig:

Skal bli så godt å bli ferdig, og endelig kan jeg ha fulle dager på lesesalen. Alt ligger til rette for at jeg skal kunne bli litt mer effektiv :fnise::sjenert: Jeg får håpe at tidsfristen begynner å stresse meg snart ;)

Regner med å komme hjem igjen i 12-tida i dag. Tenkte jeg skulle ta litt bilder og diverse, slik at jeg slipper å dra sørover enda en gang for masteroppgaven. Det holder at jeg må sørover for å ta over hus i midten av mai ;) Dette semesteret har det vært veldig mye reising. Inkludert påskeferien er dette femte gangen jeg er sørover. Jeg har som regel ikke reist hit mer enn 1-2 ganger i semesteret før. Begynner å bli lei av fly og flybuss :sjenert:

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble visst ikke noe intervju i dag, personen jeg skulle intervjue er syk :sukk:

Jaja, da har jeg god tid til å ta bilder og lage skisser av intervjustedene mine i dag da. Har betalt for parkering frem til kl 11.30, så da burde jeg klare å gjøre noe nyttig i den tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at jeg slipper det, men jeg får høre med veilederen min. Har i så fall planer om å komme sørover i mai, så jeg kan ta det da.

Fordelen med at det ikke ble intervju i dag er jo at jeg får tid til å ta mye bilder og finslipe litt på skissene mine ;) Fint vær er det i dag også :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er reisedagen her :hoppe: Skal bli så godt å komme hjem igjen!

Vi har fått beskjed av huseier at det blir visning på leiligheten neste uke, så i helga blir det en skikkelig ryddesjau. Vi får skrive en liste med det vi eventuelt vil selge til de neste som flytter inn, er ikke så mye det er snakk om, men hadde vært greit å slippe å kaste eller flytte det sørover.

Det er faktisk bare 3 uker til vi tar over huset vårt nå :daane: Så tiden flyr! Og oppi alt dette skal jeg prøve å skrive en master? :sjokkert: Tror tiden på lesesalen blir utvidet fra nå av altså. Jeg må prøve på 7 effektive timer hver dag ihvertfall, dvs 8-17 pga alle pausene :sjenert::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dere har vel ikke tilfeldigvis et kjøleskap eller en sovesofa dere tenker å selge? :fnise:

Tre uker? :sjokkert: Det er jo ikke lenge i det hele tatt!

Haha, kjenner meg igjen i antall effektive timer, altså! Det blir ikke så mange per dag når man kommer klokka ni og går igjen i fire-tida... Må vel utvide lesesalstiden min, jeg også. Innså akkurat at jeg har syv uker igjen med uka her. Dvs. kanskje bare tre-fire uker igjen å gjøre labarbeid på! :bond: Når skal du levere igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøleskap nei, og sovesofaen tenkte vi å ta med sørover og bruke frem til vi kan få kjøpt noe ordentlig ;) Har uansett to stuer som trenger sofa, så det blir nok flyttet opp til den andre stua når vi kjøper ny.

Jeg har jo søkt om utsettelse av innlevering, pga jeg er studass. Har ikke fått svar, og jeg har purret på svar. Jeg blir gal av all denne usikkerheten altså! :bond: Skal ringe i slutten av uka hvis jeg ikke får svar på mail. Hvis jeg får utsettelse skal jeg levere 24. juni, men jeg burde egentlig være ferdig 20. siden vi planlegger å ta et flyttelass den helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det var verdt et forsøk! ;) Vi får tråle finn.no i stedet :)

Har de ikke svart ennå? Det var treigt! Men de dagene kan jo være det som utgjør forskjellen. Man vet aldri om man får bruk for lengre tid. I verste fall kan jo M flytte alene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig meldt meg på gjenforening for ungdomsskolen den helga også :sjenert: Uansett så må jo trykkeriet ha det levert noen dager på forhånd, og det er også greit å ha mulighet til å bestille enda en trykking dersom det er noe som er feil på første runde ;)

Det er jo samme dama som jeg prøvde å få kontakt med før, som aldri svarte. Hun sa hun hadde sendt svar til meg, men jeg fikk ingenting :klo: Har jo pleid å få svar pr post før, så syns det er rart at det ikke har kommet noe enda. I verste fall må jeg sende inn en ny søknad, og da skal jeg personlig overlevere den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, tettpakka program med andre ord!

Må trykkeriet ha masteren noen dager på forhånd? :klo: Jeg trodde vi må sende den inn innen fristen, og så trykker de den når de har tid, jeg... At det er PDFen og innleveringsskjemaet som skal inn til fristen. Høh. Da må jeg nok endre planen min litt!

Ofte er det enkleste å bare møte opp! Jeg skulle ha tak i en fyr på fakultetet, sendte mail og fikk ikke noe svar. Etter en måned gadd jeg ikke å vente mer og dukket opp på kontoret hans og fikk ordnet saken. Et par uker etter det fikk jeg svar på mailen min - med oppfordring om å komme innom kontoret. Jessda.

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg usikker, men det var jo ihvertfall slik med prosjektoppgaven :klo:

Jeg skal ta meg en tur til studieveilederen på fakultetet i dsg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk avklart med studieveilederen at jeg fik 14 dager utsettelse :hoppe: Deilig å ha det muntlig, så skulle jeg visstnok få det skriftlig snart.. Ganske treig dame :sjenert:

I helga fikk vi skiftet til sommerdekk på bilen, så nå bør snø og vinter holde seg borte altså ;)

I dag er det duket for diplomfest, så jeg er hjemme og fikser meg mens jeg ser på tv ;) Jeg er spent på om fisket etter Jonathan var vellykket, og om mattilsynet syns det var greit. De ville visst at akvariet skulle være på 200 liter, og det å bære 200 kg gjennom hele byen er vel ikke akkurat så veldig enkelt. Tidligere år har de brukt 100 liter, så jeg håper det blir ordning på det ;)

Nå får jeg vel begynne med sminken snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her var det en stund siden sist!

Jonathan-festen var bra den, men jeg var temmelig klar for å dra hjem rundt midnatt, så da var det godt å ha en samboer som kom og hentet meg ;)

Det ble ikke gjedde i år, men derimot to ørret. Mattilsynet hadde satt ned foten for seremonien med utslipp i fontenen på palmehaven, så der ble det brukt en kunstig gjedde. Skikkelig sært å gå i tog gjennom byen på en vanlig tirsdag, så vi fikk noen rare blikk på veien :ler:

Ellers har det ikke skjedd så mye denne uka, jeg har fått unna det siste intervjuet mitt pr telefon. Veldig deilig å ha det bak seg ;)

I dag lager jeg red velvet cupcakes. I morgen er det duket for bursdagsfeiring for meg og ei venninne hjemme hos oss. Tror jeg må prøvesmake noen i dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagsfeiring gjennomført! I dag er siste dagen min som 25-åring... :hakeslepp: Nå bikker jeg snart over på andre halvdelen av 20-tallet :sjenert:

I natt har jeg sovet ganske dårlig, så jeg har sovet en time ekstra. Kjenner at jeg har sovet-lite-vondt-i-magen, så jeg avventer avreisen til skolen littegrann.

Senere i dag skal jeg på omvisning hos Nidar med jentegruppa for linjeforeninga. Blir nok "litt" prøvesmaking :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...