Gå til innhold

Nautika prøver igjen

Nautika

Anbefalte innlegg

Så bra! Gruer meg til jeg skal ta celleprøver, virker ikke særlig gøy.. Hadde praksis på gyn.pol. et par uker, og fikk vært med på det meste..

Lykke til med oppgava :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, apotekdamer altså! Hadde en lignende opplevelse en gang jeg også en gang jeg kjøpte graviditetstest... Det er ubehagelig!

Bra du er frisk igjen og familiemedlemmet er i fin form!

isj, celleprøver. Bra det er 3 år mellom hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M har fått seg jobb på østlandet :bolledeig::hoppe:

Det begynner å gå litt mer opp for meg at vi skal flytte sørover til sommeren. Nå vet vi hvilket område vi skal se etter bolig også, så det går fremover :)

M fikk akutt lyst til å kjøpe seg bil også, nå som han vet at han har lønn gjennom sommeren og fra august av. Planen er å låne penger privat for å få seg en bil som er noenlunde ny. Kanskje det blir bil på oss om ikke så altfor lenge da :nigo:

Jeg hadde veiledning i går, og endelig fikk jeg det sparket i baken jeg trengte, så nå klarer jeg å konkretisere arbeidsoppgavene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til M!! :hoppendeglad: Så herlig! Nå begynner virkelig framtiden å ta form, altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagtur til Oslo i går, slitsomt. Mye forsinkelser på Gardermoen i går, men for min del var det veldig greit egentlig. Jeg fikk lov til å bytte avgang gratis, så da kom jeg hjem halvannen time før jeg hadde beregnet i går :)

Seminaret som jeg var på var veldig informativt. De folkene jeg snakket med var veldig entusiastiske mtp masteroppgaven min. Det er tydeligvis et vinkling på oppgaven som ingen har gjort før ;) Var mange som sa at det bare var å ta kontakt dersom jeg lurte på noe :)

I kveld har jeg invitert venninner hjem på ost, kjeks og vin. Lurte på om jeg skulle bake red velvet cupcakes også, har masse rød farge igjen etter å ha bakt det en gang tidligere :) De jeg bakte sist ble veldig gode, saftige og veldig mektige! Brukte oppskriften på Passion 4 Baking

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid gøy når andre (som ikke inkluderer veileder eller samboer) er entusiastiske rundt masteren! Da føler man at oppgaven faktisk har en betydning! :) Artig å høre!

Åh, nam, ost, vin og cupcakes! Hva slags frosting bruker du til red velvet egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Philadelphia-frosting brukte jeg sist, oppskrift samme sted som selve cupcake-en. I dag har jeg kjøpt inn tines kremost med vanilje, så da følger jeg oppskriften på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, høres godt ut :) kremostfrosting pleier å bli friskt og godt!

Kos deg i kveld, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en helg er over, og en ny uke er kommet. Helga har vært veldig bra. Var koselig å ha venninnegjengen på besøk på fredag. Det ble cupcakes, ost, kjeks og vin (og brus). Fikk med oss Idol, Nytt på nytt, Senkveld og Golden Goal på tv.

Lørdag var en veldig sløv dag, M var en tur på jobb, og jeg skulle egentlig rette øvingen (men det ble det ikke noe av) Lå benket foran tv og så på vintersport og drakk brus ;)

I går var vi flinke og tok oss en tur opp til Estenstadhytta. Ble kakao og lefse på toppen ;) På kvelden var vi invitert i bursdag med kake og ballonger. Kom sent hjem så da var det rett i seng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du hadde en knallfin helg! :)

Har du noen spennende planer til uka, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt lovet at jeg får jobbtilbud denne uka :hoppe:

Ellers har jeg ingen planer før bursdag til ei venninne på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det private selskapet ja :) Har jo ventet på at de skulle få ut fingeren, og han som har ansvar for det har tydeligvis veldig mye å gjøre konstant. Sendte mail på fredag for å mase litt, og da sa han at de fortsatt var veldig interessert. De måtte følge prosedyren og få ringt den andre referansen min først. Skulle få tilbakemelding denne uka. Jeg får smøre med med tålmodighet ;) (også håper jeg at jeg tolker mailen riktig og at det hele bare er en formalitet før jeg får tilbud) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å se ut som om det blir bil her i huset snart :hoppe: Vi skal ha et privatlån gjennom foreldrene til M, og de fikset visst med det i dag, så det var bare å ringe når vi trengte pengene :bolledeig:

Har sett på en bil på finn.no som ligger innenfor pristaket vårt og som ikke er så aller verst. M prøvde å ringe på den, men det var ingen som svarte :( *spennende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode høres det ut som du har tolket dem rett! :) Men ventetida er uutholdelig!

Biiiil! Hurra! Spennende! Håper dere får den dere vil ha :) Hvis ikke kan dere kanskje ringe broren min og høre om de har flere biler der oppe i nord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har avtalt at vi skal se på bil i morgen. En vw golf 2006-modell. Har jo ingen peiling på bil, så en bekjent som forhåpentligvis kan mer skal være med. Vi vurderer å gjennomføre en kjøpstest hos naf før vi bestemmer oss, men vi får se hvordan førsteinntrykket er i morgen :)

Ellers har det gått ganske trått på lesesalen i dag. Prøver å bestemme meg for hvordan jeg skal legge opp studien min. Burde egentlig vært ute og sett på stedene jeg skal studere, men med snøen er det ikke så mye vits (må kunne se oppmerkingen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen som vi så på i går var helt grei. Hadde en del småskrammer, også hadde de ikke skiftet slitedeler enda. Kjipt å måtte ut med 10 000 temmelig snart. Blir nok å se på bil mens vi er på østlandet i påsken. Prisene og utvalget er bedre der.

I morgen er det faktisk bare en uke igjen til påske! Halvveis i tiden på masteren også :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prokrastinering på høyt nivå i dag! :sukk: Har sittet med beina opp på en annen stol og holdt meg oppdatert på KG og nyheter. Heldigvis er det bare en til her inne på lesesalen :fnise:

Har fått sendt avgårde to mail i dag da, en til en brukerorganisasjon og en til et firma som har drevet med et prosjekt innen temaet. Fra sistnevnte fikk jeg forslag til steder jeg kunne se på med bilder, så da skal jeg på befaring i forbindelse med påsken :) Er litt vanskelig å sende mail når man egentlig ikke vet hva man skal spørre om, bare at det kan være lurt å ta kontakt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Det er jo helt komplett umulig å få tak i studieveilederen jo! Har sendt 2 mail og ringt 4 ganger, to uten svar og to ganger der jeg har blitt viderekoblet til sentralbordet fordi studieveilederen er opptatt. Sinnsykt irriterende egentlig. Prøver å få på plass utsettelsen min pga studass-jobben, får jo 2 ukers utsettelse pga det. Det er litt vanskelig når jeg ikke finner noe informasjon om hvordan jeg skal søke osv.

Ellers har M fått svar av han som hadde bilen om at de var villig til å forhandle på pris. Hvor langt ned skal man tørre å gå? Den må jo rett inn på service som sikkert koster rundt 15 000, registerreima lever på overtid. Han bekjente sa at vi kunne gå ned med 10 000, men jeg syns vi burde teste med 15 000 under det de ønsket, så får de heller si hvilken pris de vil akseptere. Det er M som har siste ordet her, er jo tross alt hans penger. Blir spennende å se hva som skjer ;)

I morgen tenkte jeg at jeg skulle ta meg en tur på toill-dag. Trenger kjole til uteksamineringsfest som er i slutten av april, tenkte å finne en kjole som jeg kan bruke i bryllup i sommer også :) Coast hadde satt ned kjoler til 200 kr eller noe, så det er verdt turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...