Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Jobbsøking er en spennende prosess - håper du får en jobb du vil trives i, enten det er denne eller en annen :)

Og gratulerer med vel overstått eksamen! Hvor mange har du til sammen? :)

Jeg har heldigvis bare en, og gleder meg til litt ferie nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to eksamener til sammen, neste er om en uke. I tillegg har jeg en prosjektinnlevering som skal inn den 20. desember, og det er den jeg stresser mest med...

Det hjelper ikke akkurat at guttegjengen på lesesalen liker å slamre med dørene, hviske konstant og generelt bare være irriterende.. I dag sa jeg i fra ang hviskinga fordi jeg hadde vondt i hodet.. Fikk et ganske frekt "men vi hvisker da..." tilbake.. Jaja, jeg er ikke på lesesalen for å få venner, de får bare se på meg som kjerringa som ikke tåler en drit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har litt lyst til å slenge meg med som leser, jeg... ;) Er også 5. års sivingstudent i Trondheim med prosjektinnlevering og eksamen rett rundt hjørnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med nye lesere! :velkommen:

Grunnen til at jeg er så tidlig oppe i dag er fordi jeg har eksamen kl 9 :sukk: Føler meg absolutt ikke nok forberedt, og når de tidligere eksamensoppgavene ikke akkurat har en rød tråd får jeg litt hetta! Snittet for eksamen i fjor var D, så jeg krysser fingrene for at jeg står. I så fall blir det siste eksamen ved NTNU :hoppe:

Skal få samboeren til å ta frem lærerpennen og rette i prosjektoppgaven min også. Akkurat nå er jeg temmelig lei.. Vil bare skrive nok til at det er en komplett oppgave så jeg kan levere den inn :sjenert:

Ha en fin lørdag til dere som stikker snuten inn! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk noenlunde greit, jeg regner med jeg står, men det blir nok ikke så mye mer enn det ;)

Nå er det siste finish på prosjektoppgaven min som skal gjøres. Har planer om å være ferdig med alt av skriving i dag, i kveld er det klart for korrektur, og i morgen kveld håper jeg å være ferdig.. Pjuh! Mye som skal gjøres på kort tid. Begynner å bekymre meg for om det er mye kø for printing og innbinding. Skal stikke innom bokhandelen i dag for å sjekke ihvertfall ;)

Ellers var jeg hos ei venninne i går kveld. Så på Love Actually og så ble det litt brettspill.. Ble en ganske sen kveld, kom vel ikke i seng før nærmere halv ett, så nå er jeg temmelig trøtt! Får vel hive i meg noe frokost og komme meg ned til lesesalen. Forhåpentligvis begynner bråkegutta å bli ferdig med oppgavene sine så det blir skikkelig arbeidsro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk! Prosjektet er ferdigskrevet, men skal nedover til skolen å printe og få den innbundet. Resten av dagen i dag skal brukes til husvask. Jeg får besøk av noen venninner i morgen for julekonfektlaging, så da er det greit å få unna litt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfekt skal nok bli godt ja ;) Må bare motivere meg til å få bort alle hybelkaninene før jeg tør å ha besøk her. Kom hjem for en halvtime siden, har allerede satt på oppvaskmaskina, så det går fremover ;) Klesbretting og klesvask står for tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg klar for besøk om litt over en time ;) Burde kanskje ha gått ut og måkt litt snø frem til døra, får mote meg opp til det med en kopp te eller noe ;)

Dagens konfekt-meny består av peppermyntekonfekt, fløtekarameller, og hvis det blir tid blir det pepperkakebaking også ;) Blir nok bra, og smaksprøver må man jo ha :sikle:

Var sykt deilig å stå opp i dag og vite at man faktisk ikke trenger å komme seg avgårde på skolen. Den følelsen er det lenge siden jeg har hatt, siden jeg føler jeg har tilbragt en del tid på lesesalen i helgene også... I morgen bærer det sørover til familie :hoppe: Kjæresten drar motsatt vei for å feire jul hos sine foreldre, men heldigvis kommer han sørover om en uke ;)

Jeg skal være på østlandet frem til 8. januar, og mens jeg er der skal jeg ha en samtale med en bedrift som jeg har søkt jobb hos.. Blir spennende!

Skal bli godt å treffe igjen familie, venner og hunden. Jeg går i kjæledyrunderskudd her oppe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra Akershus, sørøst for Oslo :) Konfekt er laget (og fortært) Nå er det pakking og kos med kjæresten som gjenstår før vi reiser hver vår vei i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul! :)

... hihi, jeg skal til Oppegård med samboeren om noen dager og besøke "svigers" :) kanskje ser vi de samme rakettene på nyttårsaften! :)

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok ikke vært i Akershus før jeg kom i går kveld. Jul og nyttår har vært feiret i Gudbrandsdalen, min kjære kom nedover 4. juledag. Tiden har for det meste gått til familiekos, tv-titting, noen skiturer og kortspilling. Har vært veldig koselig, men det er litt deilig å komme til sivilisasjonen med dusj, innlagt vann og strøm annet enn 12V..

I morgen skal jeg på jobbsamtale! Begynner å merke nervøsiteten komme snikende.. :sjenert: Burde vel sette meg ned i løpet av dagen i dag for å lese meg litt opp på bedriften. Burde egentlig ha prøvd å finne ut hva jeg skal skrive masteroppgave om også :sukk: Tiden går så altfor fort!

I dag har jeg fått i oppgave å passe på bikkja mens foreldrene mine er en tur borte. Hunden er vant til noen timers tur hver dag (mamma jobber ikke for tiden), så jeg får vel spise frokost og komme meg ut i skauen for å gjøre bikkja fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk samtalen? :)

Huff, her er man akkurat ferdig med prosjektet og så må man tenke på masteren rett etterpå ;) håper du fant ut noe lurt! Må vel begynne å planlegge litt jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtalen gikk greit, de virket positive, men en eventuell ansettelse var avhengig av at de ansatte en erfaren innen samme fagfelt først.. :sukk: Ikke helt det jeg hadde sett for meg, men jeg får bare krysse fingrene. De skulle si i fra om 2 uker ;)

Ellers har jeg siden sist kjøpt ny mobil :hoppe: Den gamle tok kvelden i jula, så da spanderte jeg på meg en ny. Har før hatt en miniversjon av smartmobil, med altfor lite display, så jeg opplevde den ikke som ordentlig smart. Nå ligger det en fin Samsung Galaxy SIII vedsiden av meg her :nigo:

Har ikke begynt ordentlig på mastersøkinga enda heller :sjenert: Har fått skrevet ut oppgaveforslagene, så nå driver jeg og leser igjennom blekka.. Føler jeg begynner å få litt dårlig tid altså, hvis jeg skal skrive i samarbeid med en bedrift burde jo det være avklart temmelig snart.. Får se hva jeg kommer frem til. Jeg skal sende mail til en i firmaet jeg var i samtale med for å høre om de vil samarbeide litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for at de ansetter både deg og en erfaren ;) det blir spennende å se!

Oh, s3! Den er veldig god! Kjæresten har den, og jeg har s2, og vi er veldig fornøyde. Synes egentlig at htc er lettere å skrive på, men det er jo en tilvenningssak. De er gode ellers i hvert fall! Grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg velberget opp til Trondheim også. Var selvfølgelig altfor mye bagasje å bære på (som vanlig).

I dag er det duket for samtale med veilederen min.. Jeg har 3 oppgaver som jeg vurderer, der jeg heller mot en av dem.. Regner med at det blir den, men er greit med noen innspill fra veilederen..

I kveld tenker M og jeg å dra på kino, blir vel mest sannsynlig Hobitten. Det blir godt med litt real kjærestetid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...