Gå til innhold

Nautika prøver igjen


Nautika

Anbefalte innlegg

Hobbiten er bra! Og så synes jeg dvergenes sang er så fin :)

Deilig med litt kjærestetid, ja. Det blir ikke nødvendigvis så mye av det når man er på besøk. Og i jula er det jo ofte familieselskap etter familieselskap :) Og da er det jo alltid litt deilig å komme hjem til seg selv igjen, det syns i hvert fall jeg!

Er det bare jeg som egentlig har lyst på en ukes ferie til, eller? :P Det er så behagelig å sove lenge og ikke tenke på plikter og ting som må leses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne hatt en uke ferie til ja...

To av de tre oppgavene jeg hadde "lyst" på var opptatt av andre, så da ble det den siste da :sjenert: Ble kastet rett inn i et møte med ei dame på SINTEF om oppgaven, og hun forvirret vel mer enn oppklarte angående hva jeg kunne skrive om. :sukk: Akkurat nå har jeg veldig lyst til å finne en annen oppgave, men forhåpentligvis endrer følelsene seg i løpet av helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rolig lørdag her i heimen enn så lenge. M er en tur på jobben, jeg sløver i sofaen med en kopp te og vinteridretter på tv..

Vi hadde skikkelig kjærestekveld i går, spiste ute på Friday's før vi avsluttet med Hobitten på kino. Begge deler var veldig bra! I kveld blir det hjemmekos med pizza og Netflix ;)

Egentlig burde jeg komme meg en tur til byen for å kjøpe badedrakt. Den forrige begynner å miste elastikken og man kan se igjennom. :sjenert: Jeg har 100 kr avslag hvis jeg kjøper for over 500 på Gsport frem til og med mandag, så jeg tenkte jeg skulle få benyttet meg av det ;)

Tips: Gsport sin app har gode tilbud. Kjøpte meg akkurat langrennsbukse til halv pris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig helga di hørtes ut! :) Ble det badedrakt?

Æsj, dumme forvirringsdamen... Håper du har vent deg litt bedre til tanken nå! Det blir nok helt sikkert interessant og artig så snart du kommer litt godt inni det - det pleier i hvert fall å være slik for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir badedraktsshopping i dag!

Har vent meg litt mer til tanken nå ja, får prøve å finne på noen stikkord som jeg kan slenge inn i DAIM senere i dag ;) Skal stikke innom veilederen min etter 10 en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke såvidt jeg vet nei.. Er det i forbindelse med lab?

Føler det er litt vanskelig å komme med tittel for oppgaven når jeg ikke har begynt med den enda, litt kjipt hvis man finner ut at man skriver om noe helt annet :fnise: Burde nesten vært mulig å endre, men det vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi må analysere alle små steg vi skal gjøre på laben... Type "veie ut TiO2. Kan være uforsiktig og søle" og så sette opp en grad av sannsynlighet og alvorlighet.

Mener å ha lest at det går an å endre tittel underveis? Hmmm... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Da var alt i orden med masteruthenting! Stakkars veilederen min har skrevet på oppgaveteksten min (og sikkert andres) i hele dag. Ble litt stress på slutten av dagen fordi veilederen min ikke skulle være på skolen i morgen, og jeg satt på bussen hjem fra Tiller. Hadde ikke fått lagt til i DAIM da, så jeg måtte stikke innom biblioteket på veien hjem for å gjøre det før hun dro fra jobb i dag. Mye stress altså, men nå er det gjort :fnise:

Takket også ja til en stud.ass jobb i dag. Kjekt med litt ekstra penger i kassa, og det faget (hvis det er som da jeg hadde det) innebærer bare jobbing i begynnelsen av semesteret. Må sette meg inn i et program temmelig snart, så det kan være at lesesalstiden blir brukt på det fremover :fnise:

Så fikk jeg kjøpt meg badedrakt i dag også. Hvis jeg er flink blir det kanskje svømming etter lesesalen i morgen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at alt er i orden med masteruthentinga! Når er start og sluttdato? :)

Studassjobbing er veldig greit, altså! Jeg hadde to (!!!) jobber på en gang i høst, og det var greit, selv om det kanskje ble litt mye med alt det andre som skjedde. I praksis bruker man jo mye kortere tid enn man får betalt for, og da er jo timebetalinga skyhøy!

Håper du har hatt en fin dag så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startdato i går, sluttdato 10. juni, men jeg kan søke utsettelse pga studass-jobben. Du da?

Dagen har vært veldig bra, har brukt tiden til litteratursøk. Heldigvis er det bare jentegjengen på lesesalen, så skravla går :fnise:

Har store planer om å ta meg en tur med ny-badedrakta i morgen etter skolen, så jeg får pakke baggen min i dag ;) (ble altså ikke i dag :gjeiper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så lurt med utsettelse! Det kan være kjekt å ha i bakhånd om noe dumt skulle skje :fnise: jeg er ferdig 14. juni :)

Svømming høres deilig ut! Svømmer du i Pirbadet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å svømme i Husebybadet.. Litt krøkkete å komme seg dit, men mye billigere ;) Blir sikkert meg og pensjonistene i morgen tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Husebybadet, ja! Tror kanskje jeg har vært der en gang for maaaange år siden... Vi pleide å svømme i Sentralbadet i sentrum den gang det fantes, tror det lå nederst i prinsens gate...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble 1000m på Husebybadet i går! Den nye badedrakta funket bra ;) Det var veldig deilig å komme hjem i halv syv-tiden med unnagjort treningsøkt ja :trene:

Lader opp til ny dag på lesesalen, fikk beskjed i går om at vi fikk mulighet til å bytte lesesal, så da slipper vi de bråkete gutta :hoppe: Heldigvis har de ikke begynt semesteret enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en sløv helg. Jeg er benket foran tv med vintersport, kjæresten har funnet seg et dataspill som han holder på med.

Vi må vel prøve å komme oss en tur ut i dag, man blir så sløv og trøtt hvis man er inne hele dagen :sjenert:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha noen sløve helger i blant ;) Men nå har det snødd litt, så det lover veldig bra for en deilig søndagstur i morgen! I hvert fall for oss! Kanskje det går an å ta seg en tur i Vassfjellet også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en gåtur til butikken i går da :fnise: Den er 1,5 km unna, inkludert masse bakker på hjemoverveien, så ble ikke så aller verst tur da ;) Kanskje ikke så bra at vi dro på butikken for å kjøpe brus da men...

Jeg venter på mer snø, jeg har endelig tatt med langrennsskiene mine oppover, så jeg burde få brukt dem litt ;) Vi bor jo rett ved marka, så det er ikke så mange unnskyldninger for å ikke ta seg en tur ;)

Har ihvertfall planlagt å være litt husmor (og -far) her i dag, hybelkaninene begynner å formere seg andre steder enn under sofaen :fnise: NRK1 blir nok stående på også, det er tydeligvis stafettenes dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...