Pringle Skrevet 4. september 2013 #101 Skrevet 4. september 2013 (endret) Jeg er også blant dem som ble overtalt til å prøve pakistansk mango. Det er jo ikke godt! Altfor søtt, helt emmen smak, og skikkelig bløt. "Vanlig" mango smaker jo himmelsk, så den holder jeg meg til! Jeg tok feil da noen av butikkene plutselig hadde byttet ut ferdigpasterettene som jeg etterpå skjlnte var fra Fjordland, med noe som heter "Fersk og ferdig". Æsjameg! Nå er jeg veldig påpasselig med å sjekke at jeg får med meg riktig produkt, og jeg er ganske sur fordi det altså er mange som har "forfalskningen" og ikke "originalen". Norsk potetgull er ikke lenger spiselig! Før var problemet at Kims gjerne var altfor salt, men Maarud var alltid bra. Det som innledningsvis het Sørlandschips, er nå det mest vanlige, steinhardt. Smaken på Maaruds "vanlige" potetgull, og Mexican Fiesta, som pleide å være mine favoritter, er blitt så dårlig, og konsistensen er "bløtere". Maarud har kommet med "retro" potetgull, som visst består av 95% salt! Kims(?) vinnere av konkurransen om nytt fredagspotetgull(?) pleide å være veldig gode, men det ble visst ikke noe av dem? Jeg mistenker at "synderen" er at frityroljen er byttet ut. For at potetgullet skal bli sunnere?? Endret 4. september 2013 av Pringle 1
Djungelvrål Skrevet 4. september 2013 #102 Skrevet 4. september 2013 Ja de bruker solsikke olje. Kjenner ikke forskjell jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #103 Skrevet 12. september 2013 opp Anonymous poster hash: dd6bd...74b
Gjest Elseby13 Skrevet 12. september 2013 #104 Skrevet 12. september 2013 Nonstop yoghurt.. Dårlig ide og smaker som skolelim!
noisy Skrevet 12. september 2013 #105 Skrevet 12. september 2013 Nonstop yoghurt.. Dårlig ide og smaker som skolelim! Jeg prøvde den med oreo i dag! Rare greier. Litt som piano-yoghurten, bare mye surere. Kommer nok ikke til å kjøpe den igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2013 #106 Skrevet 12. september 2013 Nonstop yoghurt.. Dårlig ide og smaker som skolelim! Både den og oreovarianten kommer garantert til å forsvinne fort! Anonymous poster hash: a7e8b...353 1
Gjest Anastasia Skrevet 12. september 2013 #107 Skrevet 12. september 2013 Kjøpte taco i dag, rasket med meg en ferdigpakke med skjell/salsa og krydder. Men da jeg skulle varme skjellene var de kjempetynne,de knekker jo med en gang da det ikke er plass til mye fyll. Dårlige greier! Merket var av Poco Loco,har aldri hørt om det før.
pinar Skrevet 12. september 2013 #108 Skrevet 12. september 2013 Skyr naturell! Jeg er glad i naturell youghurt, og skyr. Men denne var vondt.
Silkepiken Skrevet 13. september 2013 #109 Skrevet 13. september 2013 Den forholdsvis nye dressingen med basilikum og soltørka tomat, ikkje god.
mumfi Skrevet 19. september 2013 #110 Skrevet 19. september 2013 Old El Paso tacoskjell! Smaker papp og knekker veldig lett. Men lefsene fra samme merke er gode da
Stormborn Skrevet 19. september 2013 #111 Skrevet 19. september 2013 Den Philadelphia med melkesjokolade smaker høgg... Jeg er ikke no fan av Nugatti heller, men den med melkesjokolade i skjønte jeg ikke poenget med? Syns den smaker nesten akkurat det samme jeg!
Gjest Elseby13 Skrevet 19. september 2013 #112 Skrevet 19. september 2013 Den forholdsvis nye dressingen med basilikum og soltørka tomat, ikkje god. Enig. For noe smakløst gørr..
Dragonfly84 Skrevet 19. september 2013 #113 Skrevet 19. september 2013 Norsk potetgull er ikke lenger spiselig! Før var problemet at Kims gjerne var altfor salt, men Maarud var alltid bra. Det som innledningsvis het Sørlandschips, er nå det mest vanlige, steinhardt. Smaken på Maaruds "vanlige" potetgull, og Mexican Fiesta, som pleide å være mine favoritter, er blitt så dårlig, og konsistensen er "bløtere". Maarud har kommet med "retro" potetgull, som visst består av 95% salt! Kims(?) vinnere av konkurransen om nytt fredagspotetgull(?) pleide å være veldig gode, men det ble visst ikke noe av dem? Jeg mistenker at "synderen" er at frityroljen er byttet ut. For at potetgullet skal bli sunnere?? Mexican Fiesta er min favoritt også, men den varierer noe voldsomt på smak. Noen poser er nesten ikke krydra og noen er det mye brent i Blir skikkelig skuffa når det er sånn. Men de gangene det er skikkelig krydra er det så godt at jeg kjøper nesten bestandig den typen likevel.
Despicable Me Skrevet 19. september 2013 #114 Skrevet 19. september 2013 philadelphia med sweet chili og cottage cheese med smak av pære, eple og vanilje var ikke god
mumfi Skrevet 20. september 2013 #115 Skrevet 20. september 2013 Kims naturchips sjøsalt! Andre gangen jeg kjøper det og første gangen var potetgullet godt, men nå er noen biter så harde at jeg må spytte de ut og noen er så myke at en skulle trodd at posen hadde stått oppe i en uke. Æsj. Kommer ikke til å kjøpe det igjen... :frown:
Anciol Skrevet 20. september 2013 #116 Skrevet 20. september 2013 Rema 1000 calzone (endte med at jeg delte den i 2 og foret voffsene med den)!
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #118 Skrevet 20. september 2013 Mokkabønner. Skulle ha kremtopper. I ain't playing god damn it! Anonymous poster hash: 1f985...914 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #120 Skrevet 20. september 2013 De "ferske" dressingene fra Idun. To for 49,- på coop obs. Kjøpte hamburgerdressing og rømmedressing. Bwgge smakte så vondt at de gikk rett i søpla. Samme med den nye partydressingen med soltørket tomat og basilikum. Spy!Anonymous poster hash: 3542b...9fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå