Samaysa Skrevet 8. august 2013 #41 Skrevet 8. august 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #42 Skrevet 8. august 2013 Enig - og vil legge til alle andre billig-merker med makrell i tomat også. Billigmerkene er bra på mye, men makrell i tomat bør man overlate til Stabburet. Helt enig. Har blitt så vanvittig skuffet når jeg har fått makrell i tomat i utlandet fra velmenende besøkende. Kjøpte også en frossenpizza engang som smakte spy. Husker dessverre ikke hvilket merke det var. Anonymous poster hash: 2b933...2b9
Blådiamant Skrevet 8. august 2013 #43 Skrevet 8. august 2013 Den er fæl, ja. Et annet bomkjøp jeg har hatt er Cottage Cheese. Leste på diverse blogger at det skulle være fantastisk. Jeg brakk meg av lukta og det smakte helt forferdelig. Det produktet kjøper jeg aldri igjen. Enig, dritekkel konsistens og null smak. Blæh! 3
Lemuren Skrevet 8. august 2013 #45 Skrevet 8. august 2013 (endret) hahaha det er helt utrolig.. det er så mange som sier nettopp dette "stupedama var så god da jeg var liten..men nå har den bytta smak" ... osv! når skal folk forstå at smaksløkene endrer seg i tritt med alderen? ting bytter ikke smak....smaksløkene dine endrer seg! Jeg kunne virkelig ikke forstå hvordan mamma kunne si at hun ikke likte godteriet mitt da jeg var liten, at det smakte så syntetisk av det.. Og nå synes jeg det selv. Men det er jo ikke sånn at godteriet plutselig ble syntetisk nå i år 2013 -- Bomkjøp: norvegia edel! Jada, fullt klar over at smaken endrer seg med åra, men denne brusen endret de på, og den smaker annerledes. Både foreldrene mine, og venner har sagt det samme, på samme tiden. Du har kanskje lagt merke til alle disse "nytt og bedre" utenpå mange varer? Det kan nemlig være andre grunner til at det smaker ulikt enn at VI endrer oss. Edti; Må nevne en ting til, pizza originale. Eneste frossenpizzaen jeg syntes var god, men den har selvfølgelig også blitt ny, så nå er den ikke god lenger Endret 8. august 2013 av Lemuren 5
Samaysa Skrevet 8. august 2013 #46 Skrevet 8. august 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa 4
Gjest Galactica Skrevet 8. august 2013 #47 Skrevet 8. august 2013 Jeg skjønner heller ikke greia med å endre produkter som allerede var gode. Safarikjeks var en av mine favoritter, men så endret de den slik at den smakte kokos. Jeg har ikke kjøpt den siden. De måtte slutte å bruke palmeolje, og gikk derfor over til noe annet.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #49 Skrevet 8. august 2013 Cottage cheese er det verste jeg har smakt! Skal aldri kjøpe det mer. :kvalm: Anonymous poster hash: 3115b...981 3
pinar Skrevet 8. august 2013 #50 Skrevet 8. august 2013 Bygggryns grøt fra Fjordland. Makan til ekkel guffe! 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #51 Skrevet 8. august 2013 Kebabpizzaen fra Grandiosa. Fy, den var ekkel! Pakistansk mango(helt gul) smaker jævlig. Ikke å anbefale. Anonymous poster hash: ee781...eac
Gjest iGirl Skrevet 8. august 2013 #52 Skrevet 8. august 2013 Kebabpizzaen fra Grandiosa. Fy, den var ekkel! Pakistansk mango(helt gul) smaker jævlig. Ikke å anbefale. Anonymous poster hash: ee781...eac jaa pakistansk mango leste jeg overalt skulle være det beste man kan oppdrive omtrent.. så når det omsiden var sesong og jeg så dem hos grønnsakshandleren hamstret jeg!! FYSJ!!! smakte skikkelig vondt.. litt som gammel appelsinjuice..
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #53 Skrevet 10. august 2013 Hva?! Pakistansk mango er jo himmelrike! Klissete ja, men dødsgod. Bomkjøp: cola zero, melkesjokolade kjeks, stående taco-rømme.Anonymous poster hash: 1da39...d0b 2
strawberry Skrevet 10. august 2013 #54 Skrevet 10. august 2013 anglamark (?) sin fullkornsspaghetti. Føltes som å spise sammenpresset sagmugg.
Lady Lovelylocks Skrevet 10. august 2013 #55 Skrevet 10. august 2013 Jeg syns også pakistansk mango smaker vondt.. Ble med den ene biten. Lukter vondt gjør den også.
Scoop Skrevet 10. august 2013 #56 Skrevet 10. august 2013 * Paprika-kremost fra Philadelphia smaker helt forferdelig * Tacolefser fra First Price er seige og smaker gummi.. * Noisy-juicen/brusen var mye bedre etter å ha stått noen dager til kullsyra var borte!
Anehan Skrevet 11. august 2013 #57 Skrevet 11. august 2013 Signerer denne. ÆSJ for en smak!! Fun light vannmelonAnonymous poster hash: 90fb3...7ae
Cata Skrevet 11. august 2013 #58 Skrevet 11. august 2013 Kom på en til: rosépeppersaus på boks.... Jeg synes den rosépeppersausen fra Toro som er i pose er god til kyllingfilet, men en periode forsvant den fra butikkhyllene her og ble erstattet av ferdigsaus (også den fra Toro) i pakke, klar til å bare varmes. Det holdt med ett forsøk.... Heldigvis kom posene tilbake igjen.
vimsefrøken Skrevet 11. august 2013 #59 Skrevet 11. august 2013 Jada, fullt klar over at smaken endrer seg med åra, men denne brusen endret de på, og den smaker annerledes. Både foreldrene mine, og venner har sagt det samme, på samme tiden. Du har kanskje lagt merke til alle disse "nytt og bedre" utenpå mange varer? Det kan nemlig være andre grunner til at det smaker ulikt enn at VI endrer oss. Edti; Må nevne en ting til, pizza originale. Eneste frossenpizzaen jeg syntes var god, men den har selvfølgelig også blitt ny, så nå er den ikke god lenger Enig med deg i Pizza Originale. Eneste frossenpizzaen jeg syns gikk ann en gang i blant. Og var stort sett det jeg valgte å varme opp når jeg hadde jobbet veldig sent og resten i familien allerede hadde spist middag før jeg kom hjem. Nå har de ødelagt den og kaller den ny og bedre. Pokker ta meg ikke bedre altså. Brakk meg.
Gjest Inggolf Skrevet 11. august 2013 #60 Skrevet 11. august 2013 Hva?! Pakistansk mango er jo himmelrike! Klissete ja, men dødsgod. Bomkjøp: cola zero, melkesjokolade kjeks, stående taco-rømme.Anonymous poster hash: 1da39...d0b å? nå ble jeg nyskjerrig på hvorfor den var et bomkjøp? er det ikke akkuratt den samme rømmen som er i beger da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå