Gå til innhold

Bomkjøp mat!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Isteen med kullsyre. Fæl, ble skikkelig kvalm av den faktisk.

Enig.

Syns egentlig de bare kan gå tilbake til oransj og grønn på pappkartong, jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns iste med kullsyre er kjempe godt! Men vil ha sukkerfri.. Så kjøper det ikke.

Skrevet

Den grønne iste'en med Stevia. De som er på små bokser. Æsjameg, smakte fysj og fy.

Pleier som regel å synes at stevia-søtede drikker og produkter smaker godt, menne denne var heslig :haar:

Skrevet (endret)

Jeg syns iste med kullsyre er kjempe godt! Men vil ha sukkerfri.. Så kjøper det ikke.

Finnes sukkerfri iste, men den er uten kullsyre da :)

edit. jeg må lære meg å lese litt i tråden før jeg svarer..

Endret av Username
Skrevet

Marinert svinekjøtt. Yuk! Hele hybelen luktet oppkast, helt forferdelig. Husker ikke hvilket merke, men lurer på om det var et de fredagstilbudene fra Kiwi. Jeg spiste det, men klarte ikke nyte det, det luktet så ekkelt.

• Liker 1
Skrevet

Ferdigpakke med oreokake. Fysj!!!

Anonymous poster hash: c6ec4...d5f

• Liker 1
Skrevet

Soyamelk med sjokoladesmak... :kvalm:

Skrevet

Marinert svinekjøtt. Yuk! Hele hybelen luktet oppkast, helt forferdelig. Husker ikke hvilket merke, men lurer på om det var et de fredagstilbudene fra Kiwi. Jeg spiste det, men klarte ikke nyte det, det luktet så ekkelt.

Jeg har kjøpt ferdig marinerte greier på det helgetilbudet til Kiwi en gang og aldri mer!

Skrevet

Tunfisk i surøst saus.. (hermetisk) :glare:

Anonymous poster hash: 95f6d...e27
  • Liker 2
Skrevet

Åh, puke! Det høres kvalmt ut!

• Liker 1
Skrevet

Huff, ja, man tar lett feil av de boksene. Hvorfor lager de og selger de den driten?

Anonymous poster hash: 2b933...2b9

Skrevet

Huff, ja, man tar lett feil av de boksene. Hvorfor lager de og selger de den driten?

Anonymous poster hash: 2b933...2b9

Sannsynligvis fordi folk har forskjellig smak og at derfor noen synes den er kjempegod, muigens også som favorittpålegg :tommelopp: (..eller hva det brukes til)

Skrevet

Soyamelk med sjokoladesmak... :kvalm:

Den er jo såååå god :)

• Liker 2
Skrevet

Den er jo såååå god :)

Hver sin smak.. :fnise: Synes den var skikkelig kvalmende. Og veldig tyktflytende, nesten mer som en mousse/pudding enn drikke.. *grøss*

Skrevet (endret)

Oboy med jordbær- OG sjokoladesmak........... Tror det var limited edition, kjøpte det på Meny før jul i fjor. Mistet matlysten resten av dagen. :bond:

Endret av Euforia
  • Liker 1
Skrevet

Hver sin smak.. :fnise: Synes den var skikkelig kvalmende. Og veldig tyktflytende, nesten mer som en mousse/pudding enn drikke.. *grøss*

Hihi ! Nemlig . Den er akkurat som du beskriver den og den er deilig !!

Skal sies at jeg aldri har likt kumelk , en elsker sjokolade og nåerjeg fant denne ,så fikk jeg endelig sjokomelk uten kusmaken . Godt vi er forskjellige :)

• Liker 1
Skrevet

Hihi ! Nemlig . Den er akkurat som du beskriver den og den er deilig !!

Skal sies at jeg aldri har likt kumelk , en elsker sjokolade og nåerjeg fant denne ,så fikk jeg endelig sjokomelk uten kusmaken . Godt vi er forskjellige :)

Japp. Selv om den etter mitt syn ikke er drikkendes kald, tror jeg faktisk den har potensiale til å bli en ålreit kakao hvis man koker den opp og har i litt vaniljepulver/stang/essens og noen sjokoladebiter. :laugh:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...