charactouy Skrevet 17. oktober 2013 #181 Skrevet 17. oktober 2013 Tunfisk i surøst saus.. (hermetisk) Anonymous poster hash: 95f6d...e27 Blandet med ris og grønnsaker blir det en helt grei kjapp middag
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #184 Skrevet 19. oktober 2013 Starbucks skinny latte Fysj for en grusom kunstig smak! Anonymous poster hash: c4877...3e1
Zidji Skrevet 18. september 2016 #185 Skrevet 18. september 2016 Bumper denne tråden litt jeg Kjøpte for en stund siden Zeroh hvit te og litchi og det falt i hvertfall ikke i smak! Aner ikke hvor lenge jeg har hatt den stående for jeg får meg ikke helt til å kaste den... men viss jeg skal drikke det så må den være supertynn slik at jeg ikke kjenner for mye av den kvalmende søtsmaken. Da funker det på sett og vis. Eneste som gjorde at jeg absolutt måtte ha flaska var på grunn av den fine rosafargen <3 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #186 Skrevet 18. september 2016 2 minutter siden, Zidji skrev: Bumper denne tråden litt jeg Kjøpte for en stund siden Zeroh hvit te og litchi og det falt i hvertfall ikke i smak! Aner ikke hvor lenge jeg har hatt den stående for jeg får meg ikke helt til å kaste den... men viss jeg skal drikke det så må den være supertynn slik at jeg ikke kjenner for mye av den kvalmende søtsmaken. Da funker det på sett og vis. Eneste som gjorde at jeg absolutt måtte ha flaska var på grunn av den fine rosafargen <3 Ja den var fæl 😳 Tømte den ut jeg Anonymkode: d87e8...9d0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #187 Skrevet 18. september 2016 Jeg likte den, men så elsker jeg litchi også da 😄 Anonymkode: 77a9d...c8a
Zidji Skrevet 18. september 2016 #188 Skrevet 18. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg likte den, men så elsker jeg litchi også da 😄 Anonymkode: 77a9d...c8a Hm, tror kanskje jeg har smakt litchi. Ikke så dårlig akkurat. Men smaker de virkelig slik som den saften? For den saften syntes jeg var veldig søt og rar og kvalmende. 1
Minya Skrevet 18. september 2016 #189 Skrevet 18. september 2016 8 minutter siden, Zidji skrev: Hm, tror kanskje jeg har smakt litchi. Ikke så dårlig akkurat. Men smaker de virkelig slik som den saften? For den saften syntes jeg var veldig søt og rar og kvalmende. Litchi smaker ikke så jævlig rosa tyggegummi som den safta. Her i huset ble den behørig drukket opp av HrMinya utelukkende fordi han blandet den 50/50 med den andre med granateple. Kjøper den aldri igjen.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #190 Skrevet 18. september 2016 18 minutter siden, Zidji skrev: Hm, tror kanskje jeg har smakt litchi. Ikke så dårlig akkurat. Men smaker de virkelig slik som den saften? For den saften syntes jeg var veldig søt og rar og kvalmende. Søtstoffet ødelegger en del av smaken ja, men den er fortsatt god 😊 Anonymkode: 77a9d...c8a
Gjest Supersol Skrevet 18. september 2016 #191 Skrevet 18. september 2016 Den Friday, October 18, 2013 at 23.40, Despicable Me skrev: Fysj hvordan fant du på å kjøpe noe så grusomt? Jeg har aldri smakt men bare navnet får meg til å styre unna.
Zidji Skrevet 18. september 2016 #192 Skrevet 18. september 2016 20 minutter siden, Supersol skrev: Fysj hvordan fant du på å kjøpe noe så grusomt? Jeg har aldri smakt men bare navnet får meg til å styre unna. Har aldri smakt det før og vet egentlig ikke hva det er
Gjest Supersol Skrevet 18. september 2016 #193 Skrevet 18. september 2016 34 minutter siden, Zidji skrev: Har aldri smakt det før og vet egentlig ikke hva det er Er ikke sikker,men tror det er noe gammalost
Gjest Supersol Skrevet 18. september 2016 #194 Skrevet 18. september 2016 Var uheldig å raske med meg Hp saus en gang. Trodde det smakte salsa eller ketchup,men nei... Fyyy æsj bare les innholdsfortegnelsen.
applestories Skrevet 18. september 2016 #195 Skrevet 18. september 2016 19 minutter siden, Supersol skrev: Er ikke sikker,men tror det er noe gammalost Det er tydeligvis en surmelksost laget av syrnet skummetmelk og smaksatt med karve. Visste at der var en grunn til at det ikke fristet å smake..
Gjest Supersol Skrevet 18. september 2016 #196 Skrevet 18. september 2016 27 minutter siden, applestories skrev: Det er tydeligvis en surmelksost laget av syrnet skummetmelk og smaksatt med karve. Visste at der var en grunn til at det ikke fristet å smake.. Å fy. Kan tenke meg det smaker oppkast.
Gjest Belle âme Skrevet 18. september 2016 #197 Skrevet 18. september 2016 Skulle kjøpe desse store, mjuke kjeksa, som var nye for ei stund sida, til typen sida han eeeeeelsker kjeks. Endte med at eg kjøpte to typer(lys&mørk) til 80,-. Begge synast kjeksene smakte kjeller og dei 80 kronene for rett i dass. Hamburgerdressing til 8,-. Smakte sylteagurk. Rett i bosset. Kvitost til 60-70,-. Ikkje fordi eg ikkje liker det, men fordi det blei muggent og det var så vidt påbegynt...
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #198 Skrevet 18. september 2016 11 minutter siden, Supersol skrev: Å fy. Kan tenke meg det smaker oppkast. Niks, det smaker virkelig intenst ost. Stinker død og fordervelse, men smaker kjempegodt, spesielt rullet i lefse sammen med masse smør og rømme, og spekemat og poteter ved siden av. Mitt bomkjøp: Pulled pork fra Coop Grill Perfekt. Hele poenget med pulled pork er jo at det skal være så mørt at det nesten er smøremykt, men denne måtte vi jobbe hardt for å få fra hverandre. I tillegg var det ca 1/3 sener og brusk. Når vi langt om lenge hadde fått kjøttet spiseklart var det blitt kaldt, og grillen hadde vi jo lukket/stoppet når vi tok ut kjøttet, så den var også kald. Måtte bruke grillelementet i steikeovnen for å få varmet opp kjøttet igjen. Smaken var god da, og det var ikke seigere enn at det helt fint kunne spises, men det var så mye trøbbel før vi kom dit at vi nok aldri kjøper det igjen. Anonymkode: 41796...3fb 1
Gjest Supersol Skrevet 18. september 2016 #199 Skrevet 18. september 2016 16 minutter siden, Belle âme skrev: Skulle kjøpe desse store, mjuke kjeksa, som var nye for ei stund sida, til typen sida han eeeeeelsker kjeks. Endte med at eg kjøpte to typer(lys&mørk) til 80,-. Begge synast kjeksene smakte kjeller og dei 80 kronene for rett i dass. Hamburgerdressing til 8,-. Smakte sylteagurk. Rett i bosset. Kvitost til 60-70,-. Ikkje fordi eg ikkje liker det, men fordi det blei muggent og det var så vidt påbegynt... Liker hverken dressing eller sylteagurk så kan tenke meg det smakte jævlig.
Gjest Bossa Nova Skrevet 18. september 2016 #200 Skrevet 18. september 2016 Den 19.10.2013 at 18.49, AnonymBruker skrev: Starbucks skinny latte Fysj for en grusom kunstig smak! Anonymous poster hash: c4877...3e1 Denne her har jeg faktisk nettopp smakt, og er enig. Den var helt grusom. Skjønner ikke at den fremdeles er til salgs i butikkene, at noen kan like den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå