Mermaid Blues Skrevet 30. august 2013 #81 Skrevet 30. august 2013 Philadelphia med sjokoladesmak Huff ja, jeg har ikke prøvd den norske varianten (er vel Freia sin sjokolade som er i den?) men jeg prøvde Philadelphia med Cadbury's-sjokolade og den er direkte ekkel! Jeg er sjokomons til gangs, men den fikk jeg rett og slett ikke til å funke med noe. Prøvde også noen kyllingpølser som liksom skulle ha bittelitt chili i seg, og de smakte rett og slett plast. Husker ikke i farta hvilket merke det var, men de vanlige kyllingpølsene uten noe ekstra smak derfra er helt ok. Og apropos ting som forandrer seg, hvorfor er det sånn nå at ananasbiter i boks plutselig skal være så innmari store? Før var det bare Dole som hadde store biter, men nå har jeg inntrykk av at alle merkene har blitt sånn. Må skjære dem opp i mindre biter for at de ikke bare skal trille av pizzaen, og da kan jeg jo egentlig like gjerne kjøpe ringer istedet. Dr Pepper kjøper jeg ca hvert tiende år bare for å minne meg selv på hvorfor jeg ikke liker den, og vaniljecolaen fortjener en lang tur i skammekroken. Prøvde Fanta Grape da jeg var i Norge i sommer også, det smakte som ekstra søt sukkerlake med litt kunstig smak oppi. Følte jeg fikk hull i tenna bare av å lukte på den
Anciol Skrevet 31. august 2013 #82 Skrevet 31. august 2013 Knorr Sandefjordsmør smakte helt jævlig, skikkelig bomkjøp!
MarianneE Skrevet 1. september 2013 #83 Skrevet 1. september 2013 Philadelphia ost med sweet chili. What? Den er jo kjempe god! Fun light vannmelon Anonymous poster hash: 90fb3...7ae Enig, den smakte bare estoffer Tines zero-iskaffe. Blaargh, den smaker virkelig guffent, akkurat som andre ting med stevia gjør. Fjordland biffsnadder er ikke spesielt snadder, og heller ikke den grusomme byggrøten. Hipps torskegryte. Det lukter sur sneip av den, jeg turde ikke la ungen smake på engang. Peanøtter med sour cream and onion-skall (tenk chillinøtter). Ugh. Zeroiskaffen snaker forferdelig!! Ikke mitt innkjøp, men min svigermor velger alltid det som er billigst i butikken, og under et besøk fikk vi servert First Price vaniljeis fra 3liters spann. Den smakte ingenting, rett og slett ingenting!
fruBeist Skrevet 1. september 2013 #84 Skrevet 1. september 2013 Sure hockeypucker. De var overhode ikke sure.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 #85 Skrevet 1. september 2013 Lakris med bare kunstig søtning. Var dårlig i magen resten av dagen. Anonymous poster hash: c8811...644
Djungelvrål Skrevet 1. september 2013 #86 Skrevet 1. september 2013 Grytekjøtt fra Nordfjor Rema til 199 kr (!) kg. Skulle bruke det til lapskaus, også står det bankekjøtt på etiketten. Må jo koke i timer! Skulle heller kjøpt FP mørbrad som jeg tror er billigere med under halve koketiden.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #87 Skrevet 4. september 2013 såkalt pasta carbonara fra sånn frysepose.. hoffameg.. smakte ikke mye carbonara og ikke mye annet heller.. sjokolade fra first price kyllingvinger fra et sånt billigmerke på rema.. Tacolefser fra first price Anonymous poster hash: 70309...cf2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #88 Skrevet 4. september 2013 Grytekjøtt fra Nordfjor Rema til 199 kr (!) kg. Skulle bruke det til lapskaus, også står det bankekjøtt på etiketten. Må jo koke i timer! Skulle heller kjøpt FP mørbrad som jeg tror er billigere med under halve koketiden. Øh... Bankekjøtt og mørbrad er jo fra to forskjellige deler av dyret. Kan ikke slippe over at flatbiffen ikke er like mør som indrefileten liksom! Anonymous poster hash: 01fef...bac 1
noisy Skrevet 4. september 2013 #89 Skrevet 4. september 2013 Jeg skjønner heller ikke greia med å endre produkter som allerede var gode. Safarikjeks var en av mine favoritter, men så endret de den slik at den smakte kokos. Jeg har ikke kjøpt den siden. Uff ja, safarikjeksen smaker ikke like godt lenger Den har blitt så porøs og smaker litt kunstig, liksom. Men på den lyse siden så klarer jeg nå å kjøpe en pakke og ha den liggende i skapet lenge og bare spise et par av og til - før spiste jeg opp hele med en gang, så det er jo bra 2
Gjest Carousel Skrevet 4. september 2013 #90 Skrevet 4. september 2013 - Lettsyltetøy av typen med kunstig søtning. Jeg elsker Pepsi Max og sånt, men syltetøyet smakte svenskegodis. - Calzone fra Rema - Kjøttdeig fra Coop. En ubestemmelig, kraftig kjøtt/fettsmak på den. - Sesamolje fra uristede sesamfrø. Smaker ingenting, er kjempedyrt og vanskelig å steke med. Finner billigere nøytral olje. - Alt av fjordland. Særlig biffsnadder med bløtt "ferdigtygd" kjøtt. - Pepsi Twist - Vanilla Coke - Tacokrydder fra first price - Ketsjup til 100(!) kroner fra Oliviers & Co.
Gjest crazycatlady Skrevet 4. september 2013 #91 Skrevet 4. september 2013 Sure hockeypucker. De var overhode ikke sure. Ikke sure nei, men gode lell.
sauen87 Skrevet 4. september 2013 #92 Skrevet 4. september 2013 Et billig pinnekjøtt fra Rema. Kokte det i 6 timer, var fremdeles knallhardt. Må ha vært fra sau og ikke lam... Ble poteter og kålrotstappe den dagen
fruBeist Skrevet 4. september 2013 #93 Skrevet 4. september 2013 Ikke sure nei, men gode lell. Jeg synes ikke de var gode. Det kan jo være fordi jeg ble lurt av villedende markedsføring. Jeg kommer ikke til å kjøpe de igjen.
isbjørnungen Skrevet 4. september 2013 #94 Skrevet 4. september 2013 Risengrynsgrøt (vondt i magen), lakrispastiller (vondt i magen), Fun-saft (smaker kunstig, dårlig ettersmak) og nesten alle frossengrønnsaker fra Rema, spesielt wokgrønnsaker (besk smak). Kjøper det likevel gang på gang.. Dumma
Gjest BettyBoop Skrevet 4. september 2013 #95 Skrevet 4. september 2013 Jeg kjøpte saus til pasta carbonara fra toro. Sånn pakke med tre poser i. Prøvde å lage pasta med denne sausen og hadde bacon til. Ikke godt!. Vet ikke hva jeg skal gjøre med resten av sausposene. Føler jeg ikke kan kaste de. Det er jo mat. Mangoskjærer kjøpte jeg engang. Totalt ubrukelig
Gjest Keikolina Skrevet 4. september 2013 #96 Skrevet 4. september 2013 Avokado, ble kvalm av den ekle konsistensen, var som å spise smakløst smør.
Gjest Inggolf Skrevet 4. september 2013 #97 Skrevet 4. september 2013 Uff ja, safarikjeksen smaker ikke like godt lenger Den har blitt så porøs og smaker litt kunstig, liksom. Men på den lyse siden så klarer jeg nå å kjøpe en pakke og ha den liggende i skapet lenge og bare spise et par av og til - før spiste jeg opp hele med en gang, så det er jo bra men da blir du vel kanskje glad om jeg forteller deg at den gamle safarikjeksen er tilbake da?
noisy Skrevet 4. september 2013 #98 Skrevet 4. september 2013 men da blir du vel kanskje glad om jeg forteller deg at den gamle safarikjeksen er tilbake da? Å neeeei! Der røyk sommerkroppen 2014... 2
Djungelvrål Skrevet 4. september 2013 #99 Skrevet 4. september 2013 såkalt pasta carbonara fra sånn frysepose.. hoffameg.. smakte ikke mye carbonara og ikke mye annet heller.. sjokolade fra first price kyllingvinger fra et sånt billigmerke på rema.. Tacolefser fra first price Anonymous poster hash: 70309...cf2 Tacolefsene syns jeg smaker helt likt f.eks santa maria sine. Hadde ikke greid å skille de tror jeg....
Djungelvrål Skrevet 4. september 2013 #100 Skrevet 4. september 2013 Øh... Bankekjøtt og mørbrad er jo fra to forskjellige deler av dyret. Kan ikke slippe over at flatbiffen ikke er like mør som indrefileten liksom!Anonymous poster hash: 01fef...bac Ja vet veldig godt at mørbrad og bankekjøtt er to forskjellige ting. Men trodde likevel grytekjøttet var noe annet enn bankekjøtt. Poenget er at mørbrad fra FP er så mør at det holder å koke i kanskje 1 time og at den koster under 199 kr kg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå