AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #61 Skrevet 11. august 2013 Jeg trodde også at det var det samme som vanlig rømme, men nei! Det har en ekkel og geleaktig konsistens, og jo mer jeg innså det, desto kvalmere ble jeg. Prøv den så får du se.Anonymous poster hash: 1da39...d0b
Gjest Inggolf Skrevet 11. august 2013 #62 Skrevet 11. august 2013 Jeg trodde også at det var det samme som vanlig rømme, men nei! Det har en ekkel og geleaktig konsistens, og jo mer jeg innså det, desto kvalmere ble jeg. Prøv den så får du se.Anonymous poster hash: 1da39...d0b næmmen i alle dager det var veldig merkelig synes jeg... Nå måtte jeg sammenlikne ingrediensene på begret vs flasken og det viser seg at de har de samme ingrediensene, men alikevell så er det 1 kalori mer pr 100 gram i flasken enn i begret Enten så er dette merkelig eller så var kanskje du bare uheldig med din rømmeflaske som ikke var helt som den skulle
Zzyzx Skrevet 11. august 2013 #63 Skrevet 11. august 2013 Jeg bruker den rømmen hele tiden, er ikke noe i veien med den. Er akkurat som vanlig lettrømme i beger. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #64 Skrevet 11. august 2013 Melkesjokoladekjeksen fra Freia syns jeg er kjempegod. Smaker smør, ja,men ordentlig smør, ikke margarinsmak. Anonymous poster hash: 81be6...f74 1
Havtorn Skrevet 11. august 2013 #65 Skrevet 11. august 2013 Solo Sunset! Likte at den var mindre søt, men den smakte bare polsk blandevann 1
Gjest Ciegus Skrevet 11. august 2013 #67 Skrevet 11. august 2013 Jeg bruker den rømmen hele tiden, er ikke noe i veien med den. Er akkurat som vanlig lettrømme i beger. Enig.
Lemuren Skrevet 11. august 2013 #68 Skrevet 11. august 2013 Philadelphia med sjokoladesmak Ja den gikk i søpla her, ikke min smak!
Gjest Elseby13 Skrevet 11. august 2013 #69 Skrevet 11. august 2013 Når jeg studerer innholdsfortegnelsen så ser det ut som den stående versjonen inneholder gelatin.. Men jeg har ikke prøvd den, så jeg kan ikke uttale meg om smaken, jeg kjøper bare den i beger.
Gjest Riskjeks Skrevet 11. august 2013 #70 Skrevet 11. august 2013 Sånne slags sjokolader som ligger i kjøla sammen med melken og sånn. Tror de er fra Kinder eller noe? Uansett - grusomt. Og jeg elsker vanligvis alt som har sjokolade i seg... 1
Gjest Vinglepetra Skrevet 11. august 2013 #71 Skrevet 11. august 2013 Zero saft, den lemonaden fra Tine(limo? ) , diverse posesauser fra Knorr, Grandiosa Biff og løk(den som er "sunn". Samt en del andre ting som jeg ikke kommer på nå.
Mipputa Skrevet 27. august 2013 #72 Skrevet 27. august 2013 Fyttirakkern. Den kebabpizzaen, æsj øsj og usj. Tror jeg sjeldent har smakt noe værre. Og skulle det greiene på toppen forestille kebabkjøtt? Grøsser enda. Kebabpizzaen fra Grandiosa. Fy, den var ekkel! Pakistansk mango(helt gul) smaker jævlig. Ikke å anbefale.Anonymous poster hash: ee781...eac
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #73 Skrevet 27. august 2013 Mat og mat. Jeg kjøpte en sånn Freia "Salt Lakris" dessertsaus til å ha på is, fordi jeg liker lakrisis og lakristrekk på softis o.l. Ikke god. Jeg klarer ikke å sette ord på hvorfor, men jeg likte den bare ikke. Anonymous poster hash: c13f2...343 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #74 Skrevet 27. august 2013 Synnøve finden gresk youghurt med skogsbærsmak - æsj.....! Konsistensen var som youghurt blanda med gele og smakte kvalmt og uggent. Leste innholdsfortegnelsen, og ganske riktig var det gelatin i den - ska'kke være det i gresk youghurt! Anonymous poster hash: 0c878...cb3 1
Schadenfreude Skrevet 28. august 2013 #75 Skrevet 28. august 2013 Tines zero-iskaffe. Blaargh, den smaker virkelig guffent, akkurat som andre ting med stevia gjør. Fjordland biffsnadder er ikke spesielt snadder, og heller ikke den grusomme byggrøten. Hipps torskegryte. Det lukter sur sneip av den, jeg turde ikke la ungen smake på engang. Peanøtter med sour cream and onion-skall (tenk chillinøtter). Ugh.
fruBeist Skrevet 28. august 2013 #76 Skrevet 28. august 2013 Peanøtter med sour cream and onion-skall (tenk chillinøtter). Ugh. Denne hørtes interessant ut. Hvor har du kjøpt det? 1
Schadenfreude Skrevet 28. august 2013 #77 Skrevet 28. august 2013 Denne hørtes interessant ut. Hvor har du kjøpt det? Det var i løsvekt fra den lille nøttefabrikken.
-hild Skrevet 28. august 2013 #78 Skrevet 28. august 2013 Jippi grillpølse ble kjøpt, grillet, smakt og kastet i dag. Ungene likte de ikke, og ikke vi voksne heller. Mye kryddersmak (muskat, tror jeg) - og i tillegg syntes jeg de smakte mel. Ingen suksess
Britt Banditt Skrevet 28. august 2013 #79 Skrevet 28. august 2013 Peanøtter med sour cream and onion-skall (tenk chillinøtter). Ugh. Hehe, jeg har også smakt disse. Er veldig glad i sourcream and onion-potetgull, og tenkte at disse også var gode. Smakte og tenkte: Mmm, det var jo godt. Etter å ha spist et par til var det bare kvalmende og fælt, så jeg kasta resten. Fikk forresten et lite beger som smaksprøve på festival, så jeg vet ikke hvor man får kjøpt.
Djungelvrål Skrevet 28. august 2013 #80 Skrevet 28. august 2013 En boks suppe de hadde på Rema. Den var thailandsk tror jeg. Gråhvit suppe med gr saker. Det var hele biter ingerfær i den og hele suppa var superhot. Jeg er ikke så kresen men den gikk rett i søpla. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå