Gå til innhold

Bomkjøp mat!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte bare lete fram denne gamle tråden. Mandag kjøpte jeg Knorr ferdig hollandaisesaus. Den var på tilbud og jeg tenkte latskapen skulle få råde til gårdagens fiskemiddag. Heldigvis smakte jeg på sausen før jeg helte den over fisken. For fytti for en kvalmende ekkel saus. :spy:

Det ble smeltet smør til fisken i går...

Den kjøpte jeg engang også, helt forferdelig smak! Gikk rett i bosset..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

laks på hermetikk. æsj noe så ekkelt!

• Liker 1
Gjest Riskjeks
Skrevet

Økologisk jordbærsyltetøy :spy:

Rett og slett vondt...

AnonymBruker
Skrevet

Gårdagens innkjøp av Remas egen pizza med salami falt definitivt ikke i smak. Måtte til slutt fjerne salamien og nøye meg med tomatsaus, ost og oliven for å orke å spise meg mett.

Et annet bomkjøp var den gangen jeg skulle prøve med med Fjordlands biffsnadder. Tror salt må være hovedingrediensen der, og så er det tilsatt litt kjøtt og poteter for syns skyld.

Sier meg forøvrig enig i det med Schweppes grapesoda også. Hva i allverden skjedde med den? Den var jo favoritt før i tiden og nå er den helt udrikkelig.

jeg tror du bare må ha vært skikkelig uheldig med den fjordland biffsnadder. Jeg spiser den ofte, og synes den er kjempegod, ikke smaker den salt heller :)

Anonymous poster hash: e81df...2ad

AnonymBruker
Skrevet

kjøpte noe sånn boil-in-bag fra coop. posen begynte å flasse så risen var full av plastikk. spiste ikke den for å si det sånn.

Anonymous poster hash: b9bd4...4d5
Skrevet

Fjordland biffsnadder smaker bare salt og jævlig, og Fanta Zero smaker dårlig sprit.

• Liker 7
Skrevet

Hermetisert rambutan. Å fytte rakkern så stygt den smakte. For ikke å snakke om konsistensen. :rasende:

Skrevet

Må si meg enig med at den refried beans er skikkelig guffen. Den kjøper jeg helt klart ikke igjen!

Blitt skuffa over mye jeg har kjøpt i butikken. Det mest irriterende er Schweppes grape .Den var supergod før da jeg var liten, men byttet plutselig smak og ble bitter og besk. Innimellom må jeg kjøpe den bare for å teste om de har fått vett i skallen og gått tilbake til den gode smaken, men neida. Mange liter brus ned i vasken der ja... :(

Guacamole på boks. Smaker ikke guacamole, og iallefall ikke godt.

Har du lest på boksen på Guacamolen? Den er lagd på erter! Ikke noe rart den ikke smaker riktig...

• Liker 6
Skrevet

Hahaha fantastisk.. Guacamole på erter! Off, nei da var det ikke rart! :fnise:

Kjøpte en gang en sånn billig-pakke med corn-flakes, for jeg tenkte jo at det spiller sikkert ingne rolle.. Vel, det gjør det. Den var ikke god! Husker ikke hvilket merke det var

• Liker 3
Gjest C4r1n3
Skrevet

Erter og gulrot på boks, æsj.

Bernaise saus i ferdigpose som bare trengte å varmes opp - æsj.

Billigtyper av slike små bokser med pasta, potetmos, etc, som bare trenger å bli tilsatt kokende vann.

Husker ikke navnet, men det billigste merket de har med pasta på Rimi er boss - pastaen klistrer seg sammen i svære klumper og er seigt.

AnonymBruker
Skrevet

Lettsyltetøy, altså de fortsetter jo å produsere det så noen må jo tydeligvis like det, så kanskje det bare er jeg som har sære smaksløker. Men jeg synes det smaker høgg. Eller, i noen tilfeller ingenting. Og hvis jeg skal ha ingenting på skiva så trenger jeg ikke betale for det.

Noe annet jeg ikke trenger betale for, er å plukke bær og lage mitt eget lettsyltetøy :sikle:

Anonymous poster hash: bdde1...308
  • Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet

Melkesjokolade-kjeksene. Virker som at kjeksene var dynka i smør.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 9
Gjest Inggolf
Skrevet

Må si meg enig med at den refried beans er skikkelig guffen. Den kjøper jeg helt klart ikke igjen!

Blitt skuffa over mye jeg har kjøpt i butikken. Det mest irriterende er Schweppes grape .Den var supergod før da jeg var liten, men byttet plutselig smak og ble bitter og besk. Innimellom må jeg kjøpe den bare for å teste om de har fått vett i skallen og gått tilbake til den gode smaken, men neida. Mange liter brus ned i vasken der ja... :(

Guacamole på boks. Smaker ikke guacamole, og iallefall ikke godt.

hahaha :ler: det er helt utrolig.. det er så mange som sier nettopp dette "stupedama var så god da jeg var liten..men nå har den bytta smak" ... osv!

når skal folk forstå at smaksløkene endrer seg i tritt med alderen? ting bytter ikke smak....smaksløkene dine endrer seg! Jeg kunne virkelig ikke forstå hvordan mamma kunne si at hun ikke likte godteriet mitt da jeg var liten, at det smakte så syntetisk av det.. Og nå synes jeg det selv. Men det er jo ikke sånn at godteriet plutselig ble syntetisk nå i år 2013 :ler:

--

Bomkjøp: norvegia edel!

• Liker 4
Skrevet

First price melkeskjokolade

• Liker 2
Skrevet

Grapesoda brusen var god før, ikke nå. Og det er ikke smaken min som har endret seg, det er smaken på brusen. Den var søtere før.

Bomkjøp- Freia kjeksene. De med firkløver,melkesjokolade osv. Smaker billig og tørt.

Tine zero iskaffe. Smaker bare melk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ihvertfall av et produkt fra Santa Maria som jeg aldri kommer til å smake igjen. Refried Beans var, etter min mening, helt motbydelig.

Jeg elsker bønner jeg også. Men akkurat Refried Beans fra Santa Maria var rett og slett motbydelig. Takke meg til å koke bønnene og smaksette dem selv...

Jeg ble såå glad da jeg så disse i hyllene i butikken! Endelig!

I USA er det nemlig vanlig å blande en slik boks i (tacokrydret) kjøttdeig (til taco altså). Det blir nok litt intenst alene, men prøv det på denne måten! naaam!!

AnonymBruker
Skrevet

Fun light vannmelon

Anonymous poster hash: 90fb3...7ae
  • Liker 17
Skrevet

Jeg ble såå glad da jeg så disse i hyllene i butikken! Endelig!

I USA er det nemlig vanlig å blande en slik boks i (tacokrydret) kjøttdeig (til taco altså). Det blir nok litt intenst alene, men prøv det på denne måten! naaam!!

Mulig det kan fungere blandet i kjøttdeigen, men det er ikke noe alternativ for meg som ikke spiser kjøtt. Jeg pleier å bruke bønner eller linser i stedet for kjøtt i tacoen. Og jeg syntes refried beans var en ekkel guffe. Så ut som kattemat på boks. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...