missdior Skrevet 14. desember 2012 #201 Del Skrevet 14. desember 2012 stor klem til deg, cindi! håper det klaffer snart. har lest gjennom alle sidene i tråden din, og jeg må si at jeg er trist på dine vegne. et barn som er så ønsket, også kommer det ikke. håper alt ordner seg for dere, og vit at jeg heier på dere!!!!! stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #202 Del Skrevet 14. desember 2012 stor klem til deg, cindi! håper det klaffer snart. har lest gjennom alle sidene i tråden din, og jeg må si at jeg er trist på dine vegne. et barn som er så ønsket, også kommer det ikke. håper alt ordner seg for dere, og vit at jeg heier på dere!!!!! stor klem Tusen takk missdior! Barnet er VELDIG ønsket. Jeg jobber med barn, har utdannet meg til å jobbe med barn og passer andres barn hele tiden. Så jeg kan ikke vente på å få min egen lille skatt. Da blir man litt ekstra utålmodig og sår når det klaffer så fort for alle andre. Det kommer jo her også en dag, bare tar så aaaaalt for lang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #203 Del Skrevet 14. desember 2012 Beste er å ha et sted som dette å dele alle disse tankene.. for det er få av de med mage som forstår det.. for de har jo ikke slitt med å komme dit..! Bruk oss for alt vi er verdt <3 Takk for det Veronica. Her om dagen vurderte jeg å slette hele dagboka, i frustrasjon. Fordi jeg hater alt som minner meg på at jeg er "prøver" og ikke "gravid". Men... Uten denne så er jeg jo helt alene om frustrasjonen. Mannen min bekymrer seg liksom ikke så mye. Han er helt "det kommer... bare slapp av". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. desember 2012 #204 Del Skrevet 14. desember 2012 Tusen takk missdior! Barnet er VELDIG ønsket. Jeg jobber med barn, har utdannet meg til å jobbe med barn og passer andres barn hele tiden. Så jeg kan ikke vente på å få min egen lille skatt. Da blir man litt ekstra utålmodig og sår når det klaffer så fort for alle andre. Det kommer jo her også en dag, bare tar så aaaaalt for lang tid. ventetiden er vel verst vil jeg tro. jeg er også helt enig med at det irriterende hvor fort det klaffer for andre! her har vi par slik som dere som virkelig ønsker et barn, og ville gjort alt i verden for å bli gravide... også har du de som har ubeskyttet sex med en kompis og bare "OOI". skjønner GODT hvordan du føler det. du har sikkert hørt det tusen ganger før, men jeg sier det igjen; snart spirer det hos deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #205 Del Skrevet 14. desember 2012 ventetiden er vel verst vil jeg tro. jeg er også helt enig med at det irriterende hvor fort det klaffer for andre! her har vi par slik som dere som virkelig ønsker et barn, og ville gjort alt i verden for å bli gravide... også har du de som har ubeskyttet sex med en kompis og bare "OOI". skjønner GODT hvordan du føler det. du har sikkert hørt det tusen ganger før, men jeg sier det igjen; snart spirer det hos deg også Jeg håper det. Takk! Can't wait! Jeg kommer til å bli en aaaawesome gravid! Gravide damer er faktisk noe av det heiteste som finnes, spør du meg. ^^,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 16. desember 2012 #206 Del Skrevet 16. desember 2012 Jeg håper det. Takk! Can't wait! Jeg kommer til å bli en aaaawesome gravid! Gravide damer er faktisk noe av det heiteste som finnes, spør du meg. ^^,) Skriver under på denne gitt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 18. desember 2012 #207 Del Skrevet 18. desember 2012 Helt enig! Meeeeen.... ikke her http://awkwardfamilyphotos.com/category/photos/pregnancy/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #208 Del Skrevet 18. desember 2012 Helt enig! Meeeeen.... ikke her http://awkwardfamilyphotos.com/category/photos/pregnancy/ . Hahaha!!! *ler en uke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #209 Del Skrevet 21. desember 2012 Såh. Vi er på dag, ett eller annet, i syklusen. Smartphonen min er på verksted, og det er appen min også. Så jeg er jammen ikke sikker på hvilken dag jeg er på, og jeg har ikke giddi å telle. Jeg er vel ca på dag 19 vil jeg tro. Har ikke tatt eggløsningstester denne mnd, og både jeg og gubben har vært sengeliggende med omgangssyke, så det har ikke vært den mest romantiske mnd. For å si det såååånn, hvis jeg blir gravid denne mnd, så må det være jesubarnet. For vi har hatt ett ekteskapelig samvær siste uka, og jeg aner ikke om jeg har hatt eggløsning engang. Kan hende den enda ikke har kommet heller. Well well. Kven gjer vel fanden? *overbevise seg selv om at hun er nonchalant* Jeg skal faktisk på jentekveld 2 ganger i løpet av jula, så jeg kjenner at graviditeten kan godt få vente en mnd nå, når den først har driti i å komme de siste 7 månedene. Først skal jeg ølle med bestis i hjembyen på lørdag, og så kommer ei venninne som har flytta til London hjem, og vi skal (h)vine på 2. juledag. Det blir nok bra. (du hadde ledd du også, hvis du skjønte hvor realistisk den h'en er.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. desember 2012 #210 Del Skrevet 21. desember 2012 Hehe, det er jo litt typisk om spiren velger å komme nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #211 Del Skrevet 21. desember 2012 Ja, det ligger vel i kortene at jeg venter jesusbarnet. Det er tross alt jul, og jeg heter Maria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 21. desember 2012 #212 Del Skrevet 21. desember 2012 Meant to be!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 21. desember 2012 #213 Del Skrevet 21. desember 2012 krysser fingrene mine cindy! NÅ syns jeg fanden meg du fortjener ett mirakel snart altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. desember 2012 #214 Del Skrevet 21. desember 2012 krysser fingrene for deg ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 22. desember 2012 #215 Del Skrevet 22. desember 2012 Helt enig med de to over meg her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #216 Del Skrevet 24. desember 2012 Takk herlige dere :-D Og Gooood Jul fra Cindi og jesusbarnet. *humre* Nå er det godis og barnetv på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. desember 2012 #217 Del Skrevet 24. desember 2012 god jul til deg også! :D julen er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #218 Del Skrevet 28. desember 2012 Da er julen over for min del, og jeg er tilbake på jobb. Takk og lov for det. Kan ikke vente på at hverdagen kan komme tilbake fort nok. Når det gjelder prøvingen så er dette en måned i uvisshet. Jeg aner ikke når jeg har IKM, fordi syklusene mine har vært så ustabile, og jeg har ikke tatt eggløsningstest denne mnd. Jeg har vondt i eggstokken akkurat nå i skrivende stund, og det kan være hva som helst. Det kan være mensen, eggløsning eller whatever. Jeg aner ikke. Og jeg vet ikke helt hva jeg synes om å ikke ane. En ting er å ikke ta eggløsningstester, det er behagelig nok i seg selv, men det å ikke vite når du egentlig skal ha mensen, det er jeg ikke helt fan av. Tror egentlig det er best for meg å bruke eggløsningstester til syklusen min blir stabil. Hittil har den jo variert veldig. Vet ikke hvor nøyaktig man kan forvente at den blir... I mellomtiden får jeg bare vente. Jeg kan få mensen på mandag, i følge en syklus, og jeg kan få mensen på fredag eller lørdag, i følge en annen syklus. Får se når mensen kommer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #219 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Nå er jeg på dag 29 i syklusen. IKM kunne vært i går, også kan det hende den ikke er før fredag. Mobilen min måtte til reparasjon, og da slettet de alt på den, så jeg er faktisk litt usikker på hvordan de siste syklusene var, siden alt var på womanlog. I går, på vei hjem etter nyttårsfeiring, så spurte jeg mannen min hva han mente om at jeg dro på julebordet til KG-folket. Jeg har tenkt mye på det, og vært veeeeldig til og fra. Tenkte det kunne bli jævlig flaut og klamt, og at det kanskje bare kom rare folk og at jeg ville føle meg utilpass. Meeeen så tenkte jeg at kanskje jeg treffer noen jeg kommer skikkelig godt overens med. Siden jeg har flyttet fra alle mine nærmeste så skader det jo ikke å få noen nye kafè-buddies. Min elskede ektemanns reaksjon var: "Cindi... Altså... Du er jo kul. Og relativt normal. Og du sitter jo på det forumet. Så du har ikke tenkt at det bare er masse Cindi'er som sitter akkurat sånn som deg?" Mannen min har nemlig også vært på julebord med folk han har møtt gjennom forum og gaming, TO ganger. Og han sa det var kjempekoselig. Det var selvsagt de klassiske stereoptypiene som han forventet, også fikk han seg MANGE overraskelser. Blant annet en 65 år gammel mann han aldri hadde sett for seg at satt og spilte på nett. Og i dag snakker han fremdeles med noen av de på facebook, selv om han ikke spiller mer. Så... Jeg overbeviste meg selv nesten om å la min "bli-kjent-med-nye-mennesker-skepsis" ligge litt, og hoppe i det. Og som mannen min så fint sa: det er faktisk RETT ved Oslo s, så fluktruten er kort. Jeg vedder på at jeg kommer til å angre, ombestemme meg og ombestemme meg igjen tusen ganger før fredagen... MEN, dette betyr i alle fall at dersom jeg IKKE har fått mensen til fredag, så må jeg ta en graviditetstest da. Kan jo ikke gå på julebord og helle nedpå dersom jeg er (skjønner at jeg hørtes fordomsfull ut her, men jeg er ikke fordomsfull, bare jævlig nervøs for å møte nye mennesker og bli satt i en ukomfortabel situasjon. hehe!) Endret 1. januar 2013 av Cindi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 1. januar 2013 #220 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg er ikke rar Velger å tro det selv iallefall Koselig at du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå