Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

tviler på at jeg noen gang kommer til å se noen gå sånt i den virkelige verden..

You wish! Det kommer snikende når du minst aner det, og før du vet ordet av det ser du sånt overalt. Tights og bukser med "grafiske mønstre" ser jeg mye av nå. Grøssegrøssegrøss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Never Denim-genseren er helt uten konkurranse i motegrenen Stygg Med Tilløp.

Haha, minte meg om blånissegenserne.

blafjell550a.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

204913851765436721_LtNdDsEn_b.jpg

Kan eg spørre korleis du klarar å legge bilder rett inn i svaret??

Anonym poster: f0cedbe1d1d018aad7dc972d7d456f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken sko er den øverste?

Anonym poster: ddfb3800d0659bafcabf6cc1a5079b42

Nike Air Max. Tror skoen har vært rundt i snart 20 år.. Skjønner forsåvidt ikke hva som får folk til å kjøpe dem. New Balance er et langt bedre valg dersom en skal ha retro joggesko.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag overhørte jeg en gjeng 10-klassinger på bussen. (De snakket om hvordan de skulle begynne på media og kommunikasjon til neste år.) Sååå går samtalen over i masse tilfeldig, hvor den ene jenten da bryter ut at "de derre skoene som er joggesko og hæler er så sykt fine, så flott kombo, hallo, er jo BÅDE joggesko og hæler!!". Ikke nøyaktig gjenfortalt, men samme innhold.

Yesss. De kommer... you have been warned.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man ser et bilde. høyreklikker og tar på VIS BILDE, så klipper du/kopierer adresselinjen.

Halve jobben gjort.

Så inne på kg klipper du på SVAR, og klikker i svarfeltet...før så mustasten over verktøylinjen her ved svarfeltet, der ligger BILDE. Legg inn adressen inni URL linken , --og OK. Så poster du det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collegegenser og t-skjorte med teksten "Fuck you, I drive a Volvo" med store bokstaver på ryggen.

Har i løpet av den siste uka sett to studenter (jenter) med sånne t-skjorter og en voksen mann og en fjortisjente med collegegensere.

Ny trend jeg ikke har fått med meg?

fuck-you-i-drive-a-volvo_195695850.jpg

Endret av Kvist
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike Air Max. Tror skoen har vært rundt i snart 20 år.. Skjønner forsåvidt ikke hva som får folk til å kjøpe dem. New Balance er et langt bedre valg dersom en skal ha retro joggesko.

Nike Air Max. Tror skoen har vært rundt i snart 20 år.. Skjønner forsåvidt ikke hva som får folk til å kjøpe dem. New Balance er et langt bedre valg dersom en skal ha retro joggesko.

Ja de var stygge som faen, men deg såg gode ut. Og jeg trenger noen gode sko til trening.

Har et par svarte Nike Shox som er helt utslitt. Syns de er dritstygge også. Så utrolig harry med de synlige demperene bak i hælen. Hadde vært så mye finere om de hadde kledd inn demperene. Men det er vel for at skoen skal reklamere for seg selv.

Anonym poster: ddfb3800d0659bafcabf6cc1a5079b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så faktisk noen med Buffalosko her om dagen, trodde ikke det var mulig å oppdrive lenger jeg :) Og syrevasket jeans, hvis det er det det heter...

stonewash.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag overhørte jeg en gjeng 10-klassinger på bussen. (De snakket om hvordan de skulle begynne på media og kommunikasjon til neste år.) Sååå går samtalen over i masse tilfeldig, hvor den ene jenten da bryter ut at "de derre skoene som er joggesko og hæler er så sykt fine, så flott kombo, hallo, er jo BÅDE joggesko og hæler!!". Ikke nøyaktig gjenfortalt, men samme innhold.

Yesss. De kommer... you have been warned.

Ser en del med slike, faktisk.. Synes ikke det er det verste jeg har sett, men kommer aldri til å kjøpe meg det selv.

im+sneakers.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse her blir nok den nye trenden. Hva synes dere?

De lange:

351xw60.jpg

Og de korte:

105smso.jpg

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De skoene har jeg sett strippere har :gjeiper:

Anonym poster: f8ffc0a816dfff9059ea24761d720ec1

Det er da allmennligg kunnskap at alle stripper shopper på superkul!

Bevis A:

http://www.superkul.no/megasalg-438/salg-undertoy-jente-1062/pasties-med-gullfargete-paljetter-og-sorte-dusker-pasties-9082259.html

Nei,uff,er sikkert noe fint der og,men syns de fleste tingen er trashy/slutty...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det støggeste jeg ser på damer under 50 år er LV-vesker.

Anonym poster: f0cedbe1d1d018aad7dc972d7d456f03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...