Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jo nevne at jeg liker ikke den nye millitærklær trenden.. Ser jo millitærjakker over alt fortiden, og jeg synes ikke det ser særlig bra ut!

I løpet av de få timene jeg var på jobb i går hadde jeg innom sikert 6-7 med millitørjakke, ingen kledde det. Kombinasjonene blir feil, formen feil og fargene feil. Hvem vil gjøre seg selv styggere og mer uformelig enn man er? Kult på fjellet og i skogen, men til høye heler? Nei, nope, nix!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite damebukser. Har enda til gode å se noen som faktisk passer med det. Kanskje hvis man er 180cm, 50kg og gjennomført stilig, men ellers gir det meg som regel bare assosiasjoner til kjerringstil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller værre: Hvit tights, gjerne kombinert med å ikke dekke baken. For all del, jeg elsker tightsen min og går mer eller mindre kun i dette plagget, men den er sort, jeg dekker rumpen til med en kledelig topp/lang genser/kjole/o.l og jeg vet hvordan det ser ut om jeg skulle slurve en dag.... Jeg ser fortsatt skremmende mange som misbruker denne stakkars hvite tightsen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun skal ha for at hun i alle fall ikke har rumpa hengende ut UNDER shortsen da :)

Da måtte hun i såfall *teknisk sett* ha klart og fått rumpa oppe i shorten til og begynnne med. Før den kan henge under, måtte den være i shorten i første omgang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Kan jo nevne at jeg liker ikke den nye millitærklær trenden.. Ser jo millitærjakker over alt fortiden, og jeg synes ikke det ser særlig bra ut!

jeg husker godt at militærklær var inn i sånn 2004-2005 (?) ,

men jeg har ikke sett det i det siste? :klo:

har du noen bilder av det du mener? ble nyskjerrig jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei en dag i svart og hvit fengselsstripet buksedress,,med dyyyyp utrigning. Og under hadde hun *tam tam tam* en signalgul t-skjorte. Det var et ganske oppsiktsvekkende antrekk. Kunne dessverre ikke ta bilde av henne..(selv om jeg hadde fryktelig lyst.....tenkte på denne tråden)

Ellers kommer mannen som hadde noe som så ut som en hvit heklet babylue i stor størrelse på seg ganske høyt på lista.

Endret av Crow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i sentrum igår og da ble jeg møtt av x antall militær jakker på unge jenter. Hun ene hadde kombinert med blomstrete bukse... og en annen hadde kombinert med gjemmomsiktige blonde bukser. For å toppe det hadde hun kattetiss parfyme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På vgs var det ei jente som bestandig sprada rundt i slike fryktelige røde joggebukser (i et stoff jeg ikke husker navnet på. Du vet, slik stoff som du ofte finner i eldre sofaer, den hvor du stryker "hårene" en vei, og stoffet får en mørkere farge, og hvis du stryker den andre veien får du en lysere farge.. Plysj?) - kombinert med eksepsjonelt rosa høyhlte sko og strikkejakke i en ubestemmelig farge. LEKKERT!

Og disse kosedressene. Herregud. De er sikkert kjempegode å gå i.. HJEMME. Men å gå ut på byen i kosedress? nei. FY! Spesielt hvis dette også kombineres med 1. Høye hæler. 2. Uggs (fysj) 3. crocs. (guud)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

f01aib.png

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Synes den ser stilig ut jeg! Umulig å si om den er pen på eller ikke uten å ha prøvd den, men på bildet ser den tøff ut. Så lenge den er i god kvalitet og ikke ser billig ut i skinnet, så klart.

Endret av Tonje!
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ser stilig ut jeg! Umulig å si om den er pen på eller ikke uten å ha prøvd den, men på bildet ser den tøff ut. Så lenge den er i god kvalitet og ikke ser billig ut i skinnet, så klart.

Jeg synes også den så kul ut (på bildet). Om kvaliteten er god og skinnet ikke er "billig" ville jeg gjerne hatt denne jakka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...