Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Så ei jente i dag, i tettsittende dusrosa topp. Som en slags lang og trang T-skjorte i tilnærmet hudfarge. Pyntet med to rysjer i olastoff i buer midt på hver pupp.

All samtale stoppet da hun gikk forbi og alle ble sittende litt sånn :blink:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filleproletiet

Jeg ler godt av sånne bukser som enkelte hippe grunerløkka-jenter bruker. Er denim, tror de skal liksom være 50-talls. De gir i hvert fall verdens styggeste romper. Flate og dritlange rumper. Ser ut som maur der de går rundt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ei jente i dag, i tettsittende dusrosa topp. Som en slags lang og trang T-skjorte i tilnærmet hudfarge. Pyntet med to rysjer i olastoff i buer midt på hver pupp.

All samtale stoppet da hun gikk forbi og alle ble sittende litt sånn :blink:

Haha kanskje hun har tapt et veddemål!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppeluppsen

De fleste antrekkene til Marthe Borge. Hater sånne klumpete bloggersko med snøring foran og shorts som går så langt oppi rumpa at hun sikkert får heftige gnagsår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes..

Anonym poster: 8e3e219bedab276d11bf5b0c44bc7ebe

Jeg synes både cardiganen, genseren kunne vært stilig hver for seg, og til et annet antrekk. Dette ble bare litt for mye etter min mening. Det ser dessuten ut som at genseren er litt for liten. Sånne gensere skal jo gjerne henge bittelitt løst?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, huff. Det går til nød med hårbånd uten nagler, men da må de definitivt ha riktig side "opp". Den delen som samler båndet og skjuler skjøten skal være bak, under håret, skjult!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg gjerne ved bilde også!

Er mange ganger jeg tenker at ting ikke ser så fint ut..

For eksempel denne buksa:

http://cubus.com/no/...s/GTL_71250031/

Og alle plagg som har disse fargene:

http://cubus.com/no/...Bluser/7124645/

Og slike olaskjorter:

http://cubus.com/no/...Bluser/7126397/

(Kan hende det ser penere ut når det ikke er kneppet igjen, men jeg får litt sånn harry følelse når jeg ser det der).

Hater ikke cubus elns, men fant bare en nettbutikk å ta eksempler fra! :)

Haha, jeg elsker de to første plaggene! Men hver sin smak :-)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

disse skoene var veldig lite lekre- og de er ihvertfall ikke verdt litt mer enn 6000 kr som de koster!!

Jeg så nylig en jente i noen liknene sko (bare at de sikkert ikke var fra en slik kjent designer)...man ser jo i blant at enkelte går med heler som de ikke klarer å gå i- men denne jenta her.... jeg har ALDRI sett noen i hele verden gått såå pinlig grusomt stygt!! :overrasket: Jeg angrer på at jeg ikke filma det!

giusz4008412867_p2_1-0_201x396.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke sånne gjennomsiktige bluser/skjorter er så ille jeg, men med singlett under da. Bare bh blir for dumt.

:)

Anonym poster: bc405613217579225a3330095c30a5a6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går så jeg en jente med high waist shorts og sorte knestrømper! Hun så litt ut som om hun hørte med i Raske Menn :legrine:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...