Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.thefashionpolice.net/2010/02/ugliest-dress-of-the-week-award-pearl-dot-priss-dress-by-ktz.html/ugly-dress-2

Lurer på om denne tar kaka allikevel jeg da.

Og når dere er inne på dette med sko;

http://ilovesin.com/blog/wp-content/uploads/2008/03/11shoes_6.jpg

Mønsteret i seg selv var ikke så ufattelig ille, men det ser ut som om hun har satt bena ned i et par hundevalper og malt dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nieve-scandinavian-dunjakke-92728-56x84.jpgfreya-scandinavian-black-dunjakke-92684-190x286.jpgbritney-scandinavian-black-dunjakke-92792-190x286.jpg

Disse herlighetene kan du få for ca 4000 kr! Synes generelt at de fleste boblejakker ikke er særlig fine, men disse tar kaken- særlig med prisen tatt i betraktning!

Anonym poster: 70cb1c7dbe97b3afc4d6a9b358544231

sånne går russere med.. kansje ikke alle, men fleste parten av russerne jeg så i russland hadde sån.. huff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bloggfiler.no...32766421323.jpg

Some kind of plastic i could wrap around you... :plystre:

Haha, jeg syns den buksa var dritkul!

En ting jeg ikke liker som jeg ser mye i disse dagene er sånne tynne,lyse ,gjennomsiktige bluser fra bik bok hvor man kan se bhen under...Liker heller ikke de med blomstreformer som man kan se bhen under...Liker heller ikke de slappe som man kan se bhen under..

Å se bh = liker ikke

Elsker disse skjortene. Hvite, gjennomsiktige.

146507794098799918_iLCANmWS_b.jpg

Og synes dette var et søtt antrekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...superkul.no... bare å velge og vrake - stort sett hele sortimentet er ''trashy''.

Anonym poster: 3a3d4bf0869931aeef8b3557e5f17a8c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

...superkul.no... bare å velge og vrake - stort sett hele sortimentet er ''trashy''.

Anonym poster: 3a3d4bf0869931aeef8b3557e5f17a8c

mmmhm, og så til de grader også!

det er det tydeligvis mange her i tråden som er enige i, med tanke på hvor mange ganger dette har blitt skrevet her, og jeg har heller aldri hørt noe positivt om superkul.......

så da blir jeg veldig nyskjerrig på hvem som faktisk handler der og hvordan i alle dager de seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...superkul er jeg litt uenig med dere i. Ikke alle plagg der inne er stygge og trashy da.. Faktisk har jeg bestillt meg topp derfra, og venter spent i posten.:)

2ur036b.jpg

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...superkul er jeg litt uenig med dere i. Ikke alle plagg der inne er stygge og trashy da.. Faktisk har jeg bestillt meg topp derfra, og venter spent i posten. :)

2ur036b.jpg

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Syns den toppen der var sydenbod møter Ed Hardy som en bruker skrev tidligere i tråden.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...superkul er jeg litt uenig med dere i. Ikke alle plagg der inne er stygge og trashy da.. Faktisk har jeg bestillt meg topp derfra, og venter spent i posten. :)

2ur036b.jpg

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Det er nok ikke bare klærne i seg selv, men også de oversminka bimbo-aktige modellene som får det til å virke litt trashy.. synes jeg da.

Anonym poster: 3a3d4bf0869931aeef8b3557e5f17a8c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...superkul er jeg litt uenig med dere i. Ikke alle plagg der inne er stygge og trashy da.. Faktisk har jeg bestillt meg topp derfra, og venter spent i posten. :)

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Jeg syns den var ganske fæl.. :/ Men hver sin smak.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

216125_436611873058348_1553071678_n.jpg

øøh..

Å kjære non! Er det mulig ? Må jo ha krykker til den der. Kan umulig klare å gå særlig pent. Stakkars kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære non! Er det mulig ? Må jo ha krykker til den der. Kan umulig klare å gå særlig pent. Stakkars kropp!

Det tok meg noen sekunder å finne ut hva som var bak og fram på de der :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest babyfirefly91

mmmhm, og så til de grader også!

det er det tydeligvis mange her i tråden som er enige i, med tanke på hvor mange ganger dette har blitt skrevet her, og jeg har heller aldri hørt noe positivt om superkul.......

så da blir jeg veldig nyskjerrig på hvem som faktisk handler der og hvordan i alle dager de seg!

handlet der når jeg var 16/17 :fnise: (elr rundt den alderen) Endret av babyfirefly91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

weird_shoes_021.jpg

Dette måtte da være noe for alle miljøvernere i disse resirkuleringstider!

really-really-weird-shoe.jpg

Uhm....

weird-shoes15.jpg

fashion-show.jpg

Endret av Hoppsideisann
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Loverdose

Er fortsatt overrasket over jentene jeg har havnet i klasse med.. Utslitte joggebukser kombinert med flotte bluser og smykker. Greit med bluser, smykker, flotte topper og lignende, men hvorfor ikke slenge på seg ei skikkelig bukse i samme slengen i stedet for utslitte, skitne joggebukser!?!?!??! Jeg bryr meg lite om hvordan folk kler seg, men dette irriterer meg noe grenseløst. :gjeiper:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...