Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De gode gamle nike air max skoene kan jo være ordentlig kule på rette person med rette stilen :) Har alltid likt de. Nike shox derimot må jo være noe av det verste (utseendemessig) nike har hosta opp. Syns de ser veldig harry ut.

De nye nike free-modellene er myyye bedre.

Anonym poster: cda47f5ce46efdf996dc3038197779c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte også på de som kom etter nike shox, de nike free. Fy faen hadde aldri tatt på meg noe så stygt. De lilla er mye finere og ellers nike shox, skjønner ikke hva de har tenkt på når dem tok inn nike free. :vetikke:

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På vgs var det ei jente som bestandig sprada rundt i slike fryktelige røde joggebukser (i et stoff jeg ikke husker navnet på. Du vet, slik stoff som du ofte finner i eldre sofaer, den hvor du stryker "hårene" en vei, og stoffet får en mørkere farge, og hvis du stryker den andre veien får du en lysere farge.. Plysj?) - kombinert med eksepsjonelt rosa høyhlte sko og strikkejakke i en ubestemmelig farge. LEKKERT!

Hahaha, det der gjorde jeg! På ungdomsskolen da, og det var en joggebukse. Hadde en vinrød og en knallrød. Strikk nederst. Fant den igjen for et par uker siden, havnet i bosset for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektige mennesker i hvit tights og tubekjole.

Eller nei vent.

Det plagget er grusomt

(uansett hvor mange valker du måtte ha rundt knærne og strekkmerker på armene / halsen - eller ikke )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes i grunnen at moten de siste par årene har vært ganske så fæl.

Finner nesten ingenting jeg liker i butikkene, alt virker tantete og formløst og grelt...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Dreamdrops

jeg kan ikke fatte hva som er galt med de lilla nike skoene? :klo:

hadde nok bytta ut lissene, men ellers liker jeg dem jeg..

Kan hende at jeg misforsto, men tror ikke h*n som skrev innlegget mente at det var de lilla som var ille, men nettopp de røde. Hun skrev jo over at de lilla var så mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende at jeg misforsto, men tror ikke h*n som skrev innlegget mente at det var de lilla som var ille, men nettopp de røde. Hun skrev jo over at de lilla var så mye bedre :)

Ja jeg oppfattet det og sånn.

Selv om jeg personlig liker den røde modellen mye bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Ja jeg oppfattet det og sånn.

Selv om jeg personlig liker den røde modellen mye bedre.

Satser på at det er riktig da :fnise:

For meg er joggesko joggesko, egentlig. Kjøper ikke supersexye treningsklær heller så.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satser på at det er riktig da :fnise:

For meg er joggesko joggesko, egentlig. Kjøper ikke supersexye treningsklær heller så.

Ikke jeg heller, men jeg syns de hvite og lilla er mye mer joggeskoete, de røde er mer hverdagslige syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Never Denim-genseren er helt uten konkurranse i motegrenen Stygg Med Tilløp.

Syns alt var forferdelig.

Blusen, buksa, genseren med lomme på armene, fargene,den "hårete" genseren lengre ned, KÅPEN,usj!

tviler på at jeg noen gang kommer til å se noen gå sånt i den virkelige verden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De her:

oggzuf.jpg

Nike shox var så mye bedre:

2cxsz9g.jpg

Anonym poster: 5f0973bd744d8a9b802e9e212c521b89

Hvilken sko er den øverste?

Anonym poster: ddfb3800d0659bafcabf6cc1a5079b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...