Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte på denne tråden da jeg møtte en jente i går, som tydeligvis ikke har lest denne tråden?

Kombinasjon av mange ting som er nevnt her:

- Tights med USA-flagg (som viste rumpa)

- Kamuflasjejakke (MED nagler på skuldrene)

- Sko med snøring (med stor og flat hæl)

Tok meg litt tid i PS og lagde dere et bilde av henne ^^

2ue38lu.jpg

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger sjelden merke til hva folk har på seg, men forige uke var det et par jeg ikke kunne la være å legge merke til.

Den ene var en dame som sansynligvis hadde tatt feil av en tights og en strømpebukse. De som synes tights som bukse er ille, hadde sansynligvis fått slag. For her var det kort genser, og en glinsende strømpebukse, som ikke var tettere enn at både omrisset på og litt av mønsteret på trusa, syntes på lang avstand. Hun kunne like godt ha gått i trusa. Alt, inkludert hver eneste lille bulk på stumpen, var mulig å se.

Den andre var en heller pussig sammensetning. Svarte strømpebukser, kort, glinsende sølvshorts og ei tjukk, diger saueskinnsjakke. Gjeter meets spaceman. Flott!

Å nesten samme dama jeg har sett :P Hun hadde Hvit tights til leggen. Gjennomsiktig, check, uheldigvis for henne syntes trusa inkludert hver cellulitt for hun brukte for kort (rosa) hettegenser..

Endret av Jazne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trang kort shorts over stilongs, med stor slaskete genser over.

Hjelper ikke at man i tillegg ser ut som man aldri har puttet en grønnsak i munnen. >.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Å nesten samme dama jeg har sett :P Hun hadde Hvit tights til leggen. Gjennomsiktig, check, uheldigvis for henne syntes trusa inkludert hver cellulitt for hun brukte for kort (rosa) hettegenser..

Noen burde informere dem om at det kan være lurt å ta en titt i speilet, før man går ut. ;) Mulig de liker å blotte røv, truse og cellulitter?:klo:

Jeg lærte noe på trening i dag også. En bitteliten, tight, hvit shorts, med string under, gjør at alle kan se 5 cm opp i rumpesprekken din når du trener.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:Mote_SiriM.jpg

Frukttre anyone?

Den til høyre fikk jeg Hunger Games-vibber av. Hvis de ikke drar det lenger i den retningen enn det, så er det greit. Men har en stygg mistanke om at det er miljøer i amerika som tar Capitol-couturen helt ut, dessverre (selv om jeg ikke har sett noe enda).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ok ok ok ok jeg vet mange er fan av plagget jeg legger ut, jeg må bare si noe

Fargen komplimenterer ingen, fasongen er som en sekk og man ser ut som om man har gitt opp livet og gata er neste sted man ser etter klær...

Parkas

392169-8-1323097748482.jpg

ines-parka-coat-39292.jpg324204855-8070aaee-18a6-4e60-a3eb-01cd64ae2c9e.jpgS0000006522915_F_W40_20110221162835.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ok ok ok jeg vet mange er fan av plagget jeg legger ut, jeg må bare si noe

Fargen komplimenterer ingen, fasongen er som en sekk og man ser ut som om man har gitt opp livet og gata er neste sted man ser etter klær...

Parkas

Jeg elsker Luna-parkasen min! Det får ingen ta i fra meg...

Anonym poster: 1c6f39ec887e9d60492ae57028e6dcab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns frukttre damen var veldig pen!

Ja, det var hun :) Men personlig hadde jeg ikke gått i det hun hadde på seg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...