Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta meg på mitt ord når jeg sier at det var en voksen dame ved Jotunheimen som viste frem sko som denne med stor stolthet noen år tilbake. Det er uten tvil de mest forbausene skoene jeg noengang har sett, og var i følge frøkna selv veldig sjeldne og ikke minst ekstremt dyr(i begge ordets betydninger, vel og merke).

Og nei, hovene var utrolig nok ikke av syntetisk materiell.

310671-10-1294323643360.jpg

Må man sko disse skoene så høvene ikke blir slitt?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så en fyr i dag som gikk med haremsbukse, men det så ut som den var i vadmelsstoff og det hang ting rundt omkring i samme stoffet, det kan ha vært belte eller seler eller bare noe tull. Det så kort sagt ikke fint ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det Picasso sa: God smak er kreativitetens fiende..

Anonym poster: 069be3dd15ea72bf921b7323c882ada4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig rart ut at noen faktisk har sett ei dame i Norge gå med de dyhrehove-skoene.

De er laget av en tysk kunstner, og selv om hun har laget flere versjoner rundt den samme ideen, så er ikke dette noe som masseproduseres akkurat. Vet at kunstneren selv sier at det er mulig å gå i dem, men de er likevel hovedsaklig fremstilt som kunst.

Hadde jeg sett dem i en butikk ville jeg lurt på hva som foregikk, men i et galleri? Hell yeah, synes denne damen lager spennende kunst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har registrert opptil flere tuppelurer med armyjakke den siste tiden. Synes virkelig ikke det er fint. Når det er sagt hadde jeg selv en armyskjorte når jeg var fjortiss, the horror.. Glad fb ikke fantes den gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de aller fleste "kjolene" fra Nelly.com er utrolig tacky og stygge, og jeg syns de fleste Jeffrey Cambell-skoene jeg har sett har vært usmakelige og stygge.

Peplumtopper er lite fint på de fleste http://www.google.no/search?q=peplum+top&hl=en&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=bXRdUKr5JPPN4QSukIGYCw&ved=0CDwQsAQ&biw=1440&bih=722

Også får jeg fnatt av sånne velourkjoler, eller tovede kjoler, med lange hjerter som pynt, gjerne kombinert med Hunterstøvler med blondestrømper over kanten. http://www.google.no/search?q=kjole+med+hjerter&hl=en&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=F3VdULugEJD44QTBiIGYDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1440&bih=725

Endret av Kosemose
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok ok ok ok jeg vet mange er fan av plagget jeg legger ut, jeg må bare si noe

Fargen komplimenterer ingen, fasongen er som en sekk og man ser ut som om man har gitt opp livet og gata er neste sted man ser etter klær...

Parkas

392169-8-1323097748482.jpg

Parkas er kanskje ikke flatterende mtp å vise fram kroppen sin, men parkas er et veldig fonruftig plagg i fht vær og vind, det er forseggjorte plagg, de er verken vulgære eller tacky, kanskje litt kjedelige og fornuftige, men hvis det er skikkelig kaldt og surt syns jeg det er mer kledelig å være ordentlig kledd i en varm parkas kontra det meste annet ;) Og jeg skjønner ikke at du mener en parkas ser ut som noe man plukker opp på gaten. Parkas ser ut som kvalitet selv om det ikke er kroppsflatterende.

Endret av Kosemose
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg liker ikke sånn Hytteklær-stil .

Det handler ikke om å vise kroppen.

-det er rett og slett for comfortzone og egner seg best på tur med hunden når mørket faller.

Ikke blandt folk i dagslys.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor man alltid må se ut som man er klar for tur i skæven?

Hvorfor ikke finne noe som er pent, komfi og lekkert?

Fortjener du ikke å føle deg vakker? Klær skaper folk. Et intrykk av personlighet...

Dette er kun min mening, og jeg kan ikke snakke for noen andre.

Det er rett og slett ett plagg/stil som sier" jeg har gitt opp...", i mine øyne.

Endret av Wonders
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett ett plagg/stil som sier" jeg har gitt opp...", i mine øyne.

OK, jeg syns bare parkasene mine er så fiiiine og får trang til å forsvare dem med nebb og klør :ler: Men skjønner poenget ditt med å alltid se ut som man er klar for tur i skogen ;)

Men - jeg føler meg både fin og velkledd i mine parkaser/anorakker, og jeg tenker at jeg ikke ser ut som om jeg skal på tur i skogen selv med disse jakkene. Jeg ville heller aldri drømt om å bruke parkas med kjole/skjørt, hvis jeg skal i selskap eller begravelse. Men i en travel hverdag, som består av en del turer til butikk, ut med hunden, osv er parkas veldig anvendelig. Og jeg syns de er fine og forseggjorte også. Ser ikke billig og "rasket sammen" ut på noen måte. Ok, begynner vel å gjenta meg her, så... :)

Endret av Kosemose
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjener du ikke å føle deg vakker? Klær skaper folk. Et intrykk av personlighet...

Jeg kan føle meg vakker i en fin parkas.

Bare for å illustrere poenget mitt; noen av plaggene du har lagt ut bilde av i outfit-trådene synes ikke jeg at har vært noe fine. Hadde ikke følt meg vakker i dem.

Mener ikke å være fæl, jeg vil bare understreke et poeng. Det du føler deg fin og vel i er ikke automatisk det jeg føler meg fin og vel i, og omvendt. En parkas er gjerne ikke noe party-plagg nei, men jeg kjenner ikke på behovet for å gå veldig pyntet i hverdagen. Det betyr ikke at jeg går kledd som en boms - jeg har bare tydeligvis en litt annen stil enn deg.

Det er en klisjé, men likevel - smaken er som baken :-) Helt greit at du ikke liker parkaser, men akkurat dette innlegget ditt ble litt tullete.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne stygge tights på H&M! Med utrolig sterke farger og rare mønstre...

Anonym poster: fdafb517f05d57dbbb6134b6a4022e22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...