Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #121 Skrevet 9. august 2012 Og jeg hadde ikke klart å vært i et forhold med en som er slem. Som sagt, det handler om prioriteringer. Og blindhet
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. august 2012 #122 Skrevet 9. august 2012 Og blindhet Heller blind enn overfladisk. Jeg har forøvrig møtt mange menn jeg ikke i utgangspunktet syns var pen, men etter hvert som jeg ble kjent med de og skjønte hvor gode mennesker de var, så ble de plutselig mer attraktiv. Hvor "pen" man syns en person er har ikke utelukkend emed utseende å gjøre. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #123 Skrevet 9. august 2012 Heller blind enn overfladisk. Jeg har forøvrig møtt mange menn jeg ikke i utgangspunktet syns var pen, men etter hvert som jeg ble kjent med de og skjønte hvor gode mennesker de var, så ble de plutselig mer attraktiv. Hvor "pen" man syns en person er har ikke utelukkend emed utseende å gjøre. Når jeg sier stygg så mener jeg ikke bare litt mindre pen. jeg kan fint date en som ikke er superpen, men en som er så stygg at folk snur seg vekk i avsky. det er sånn stygg jeg sikter til.
Steinar40 Skrevet 9. august 2012 #124 Skrevet 9. august 2012 Når jeg sier stygg så mener jeg ikke bare litt mindre pen. jeg kan fint date en som ikke er superpen, men en som er så stygg at folk snur seg vekk i avsky. det er sånn stygg jeg sikter til. Er det ikke viktig at venninnene er imponerte altså? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #125 Skrevet 9. august 2012 Er det ikke viktig at venninnene er imponerte altså? hæ? Hva snakker du om?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. august 2012 #126 Skrevet 9. august 2012 Når jeg sier stygg så mener jeg ikke bare litt mindre pen. jeg kan fint date en som ikke er superpen, men en som er så stygg at folk snur seg vekk i avsky. det er sånn stygg jeg sikter til. Vel hvis det er prinsippet, så kan man jo da si at han som er slem er så slem at han slår deg, mishandler ungene dine, bruker dop og er profesjonell leiemorder. Jeg hadde fortsatt valgt den stygge. 1
Steinar40 Skrevet 9. august 2012 #127 Skrevet 9. august 2012 hæ? Hva snakker du om? Er det ikke viktig for deg at venninnene er imponerte av typen din? Mange mener nemlig det. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #128 Skrevet 9. august 2012 Er det ikke viktig for deg at venninnene er imponerte av typen din? Mange mener nemlig det. det er ikke viktig at de er imponerte men at de liker han og ikke syns han er rar eller teit eller dust
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #129 Skrevet 9. august 2012 Vel hvis det er prinsippet, så kan man jo da si at han som er slem er så slem at han slår deg, mishandler ungene dine, bruker dop og er profesjonell leiemorder. Jeg hadde fortsatt valgt den stygge. En player eller badboy er ikke det samme som psykopat.
Steinar40 Skrevet 9. august 2012 #130 Skrevet 9. august 2012 det er ikke viktig at de er imponerte men at de liker han og ikke syns han er rar eller teit eller dust hehe Ja, kvinner er ikke akkurat veldig selvstendige. Det er sant. Og uheldig. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #131 Skrevet 9. august 2012 hehe Ja, kvinner er ikke akkurat veldig selvstendige. Det er sant. Og uheldig. Har ingenting med selvstendighet å gjøre. Er man forelska så er det ikke sikkert en ser kjærestens dårlige sider, det er det lettere for utenforstående å se
Gjest Vampen Skrevet 9. august 2012 #132 Skrevet 9. august 2012 En player eller badboy er ikke det samme som psykopat. Og få mennesker er så stygge at folk snur seg vekk i avsky. Så å sette to slike ytterligheter opp mot hverandre, slik Maria gjør, synes jeg er helt på sin plass. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #133 Skrevet 9. august 2012 Og få mennesker er så stygge at folk snur seg vekk i avsky. Så å sette to slike ytterligheter opp mot hverandre, slik Maria gjør, synes jeg er helt på sin plass. Jeg vet det. Jeg var HYPOTETISK.
Steinar40 Skrevet 9. august 2012 #134 Skrevet 9. august 2012 Har ingenting med selvstendighet å gjøre. Er man forelska så er det ikke sikkert en ser kjærestens dårlige sider, det er det lettere for utenforstående å se hehe Okay, er det det som er prinsippet bak altså. Jaja, det er kanskje ikke det dummeste, selv om det forutsetter at du har venninner som er til å stole på. Men tror nok heller at du bør rådføre deg med mora di 1
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #135 Skrevet 9. august 2012 hehe Okay, er det det som er prinsippet bak altså. Jaja, det er kanskje ikke det dummeste, selv om det forutsetter at du har venninner som er til å stole på. Men tror nok heller at du bør rådføre deg med mora di jeg har venninner jeg kan stole på. Jeg har av erfaring lært meg å skille mellom gode og dårlige venner
AnonymBruker Skrevet 9. august 2012 #136 Skrevet 9. august 2012 Du virker som et regelrett sjarmtroll. Man høster som man sår. Da tillater en seg å spørre, hvor søt er denne piken da? Som om jeg skulle sagt det selv!! :D Anonym poster: 70c90f55d85c3025289ce40d24ef4b1a 2
Gjest BettyBoop Skrevet 9. august 2012 #137 Skrevet 9. august 2012 Du virker som et regelrett sjarmtroll. Man høster som man sår. Herregud katten. Skjerp deg.
Gjest Katten. Skrevet 10. august 2012 #138 Skrevet 10. august 2012 Herregud katten. Skjerp deg. Det er ikke jeg som klandrer alle menn som ikke viser meg interesse som enten sjenert eller stygge. 2
sol87 Skrevet 10. august 2012 #139 Skrevet 10. august 2012 hehe Ja, kvinner er ikke akkurat veldig selvstendige. Det er sant. Og uheldig. Ja, du kjenner vel til de fleste typer kvinner, så du vet vel alt om oss. Det er så tåpeliig med sånne uttalelser som det der: menn er sånn, kvinner er sånn. Vi er da forskjellige individer, alle sammen.
Gjest BettyBoop Skrevet 10. august 2012 #140 Skrevet 10. august 2012 (endret) Det er ikke jeg som klandrer alle menn som ikke viser meg interesse som enten sjenert eller stygge. HÆ jeg klandrer ikke menn som ikke er interessert i meg for sjenerte eller stygge, jeg sier at JEG ikke vil ha de som er sjenerte og stygge. Det er JEG som avviser dem. Herregud legg ikke til meg meninger jeg ikke har. Endret 10. august 2012 av BettyBoop
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå