Gå til innhold

Aldri stol på en mann!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men nå visste jeg jo på forhånd at det var menn der ute som så på sex som det eneste ene :)

Og sex er jo ikke alt i et forhold.

Jeg var mer interessert i å bli kjent med mannen min som person, uten at sengen måtte kobles inn :)

Tanken på å skulle bli dumpet etter sex, var ikke noe jeg orket å forestille meg en gang. Siden jeg ble så glad i han.

Et samleie fører jo gjærne begge parter sterkere sammen følelsesmessig, og et nederlag vil derfor føles hardere.

En mann stikker aldri KUN fordi han fikk sex for tidlig, er det en sånn type mann hadde han vært borte for lenge siden om han ikke hadde fått seg noe ;)

Men for all del, du får leve i troen på at din kostbarhet har ført deg et hakk frem her i verden om det helper deg ;)

Anonym poster: e9cebbe801f9bce20b2949851cbd03b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var nok utrolig heldig der, da ganske mange ikke er det.

Når en mann veldig tidlig i datingfasen begynner å ymte om sex, reagerer vertfall varsellampene hos meg :)

Har veninner som var altfor kjapt ute, og risikerte å gi mennene nøyaktig det de var ute etter.

Og vips, der mistet mennene interessen!

Jo, jeg tror det har noe for seg å pirre spenningen lenge nok :)

Og for de av mannfolkene som ikke er tålmodige nok, kan det nok være til det beste at de ramlet helt av lasset så tidlig som mulig ;)

Jeg tror det kommer veldig an på mannen jeg, men hvis en i forholdet ønsker å vente med sex, og den andre ikke respekterer det, da ville mine varsellamper blinket i alle fall, for klarer man ikke å respektere den andre personens ønsker, da er man ikke spesielt forelska.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kommer veldig an på mannen jeg, men hvis en i forholdet ønsker å vente med sex, og den andre ikke respekterer det, da ville mine varsellamper blinket i alle fall, for klarer man ikke å respektere den andre personens ønsker, da er man ikke spesielt forelska.

Den der går jo begge veier. Da er man ikke forelska hvis man ikke respektere at den andre er kåt og trenger sex da? ;)

Gjest Starlit
Skrevet

Helt sant :)

Men menn kan også være veldig flinke i spill, og går gjærne langt for å oppnå målet sitt.

Ei tidligere studieveninne av meg var sammen med en fyr en gang, som hun ikke hadde gått til sengs med i starten av det ferske forholdet. (Tror ikke de var blitt kjærester ofisielt)

Så kom det for en dag at han foreslo at hun skulle få møte foreldrene hans den kommende lørdag.

Og så lå de med hverandre før helgen, da han overnattet hjemme hos henne.

Og dagen etter, ble hun faen meg dumpet!

Han brukte foreldrene sine for å gi henne en følelse av at hun var på trygg vei i forholdet.

Skrevet

Den der går jo begge veier. Da er man ikke forelska hvis man ikke respektere at den andre er kåt og trenger sex da? ;)

Nei, det går ikke begge veier, for ingen "trenger" eller kan "kreve" sex. Det alle mennesker kan kreve, derimot, er å bestemme over egen kropp. Det blir jo sannsynligvis sex til slutt. Hvis jeg liker en fyr, men han ønsker å vente med sex til vi blir bedre kjent, så respekterer jeg det, hvis ikke kan jeg jo ikke like ham SÅ godt. ;)

Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Etter å ha blitt vraket tre ganger uten grunn, og på en lite fin måte, har mitt nye livsmotto blitt formet og det er slik: Aldri stol på en mann. Noensinne.

Og jeg ser for meg mange lykkelige år, alene, uten en mann. Gleder meg.

Anonym poster: 68ada44e29b4e0dc83e7e2dedcec969c

Ikke stol på deg selv, du har tydeligvis en elendig dømmekraft. Du virker heller ikke spesielt reflektert, kanskje det er derfor det ble slutt? Du var kanskje pen i deres øyne, men etter at du åpnet kjeften skjønte de at dette ikke var noe å satse på... Endret av Snoken-
Skrevet

Helt sant :)

Men menn kan også være veldig flinke i spill, og går gjærne langt for å oppnå målet sitt.

Ei tidligere studieveninne av meg var sammen med en fyr en gang, som hun ikke hadde gått til sengs med i starten av det ferske forholdet. (Tror ikke de var blitt kjærester ofisielt)

Så kom det for en dag at han foreslo at hun skulle få møte foreldrene hans den kommende lørdag.

Og så lå de med hverandre før helgen, da han overnattet hjemme hos henne.

Og dagen etter, ble hun faen meg dumpet!

Han brukte foreldrene sine for å gi henne en følelse av at hun var på trygg vei i forholdet.

Men det vil jo alltid finnes sånne patetiske tullinger som liker å såre andre, og sikkert blir kåt av det også. For meg er ikke sex en forhandlingsgreie, ikke noe jeg gir og gutten får, det er noe vi deler sammen. Sårer han meg, så gjør han jo det, da spiller om vi har hatt sex eller ei en mindre rolle for meg. Sex er ikke en vare som man bytter mot forhold.

• Liker 1
Skrevet

Ikke stol på deg selv, du har tydeligvis en elendig dømmekraft. Du virker heller ikke spesielt reflektert, kanskje det er derfor det ble slutt? Du var kanskje pen i deres øyne, men etter at du åpnet kjeften skjønte de at dette ikke var noe å spare på...

Hva slags måte er dette å svare på?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det skal være mitt nye motto også. Jeg blir flau av å tenke på min åpenbart dårlige dømmekraft når det kommer til menn.

Det er vel der problemet ligger.

Men for all del, hat oss mannfolk så mye dere vil.

Edit:

For å gjøre det litt klarer, så støtter jeg selvføgelig ikke de mannfolk som behandler kvinnfolk så dårlig som TS og andre har opplevd.

Endret av -Leon-
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben! Det er en god stund siden jeg kom frem til at menn ikke er til å stole på. Hva er det med dagens menn egentlig? Hvorfor har det blitt slik, at vi kvinner har blitt noe menn bare kan bruke og kaste? Jeg hører jo at omtrent annenhver kvinne har blitt behandlet som dritt av menn en eller flere ganger.

En ting er sikkert, og det er at det er et eller annet galt med holdningene deres. Slike ting som ærlighet, nærhet og samhold, har dessverre blitt byttet ut med selvdyrking, sexfokus og umoral. :(

Og ts: Lykke til med alenetilværelsen. Jeg har vært alene i flere år nå. Det fungerer utmerket, og det har spart meg for mange problemer.

Anonym poster: b11c0356c1472228ef8bd78b50ca6500

Det er sant, det er fint med kjærlighet, men samtidig ganske krevende og slitsomt, så alt i alt mye bedre å være alene. Så jeg satser på å bli gammel alene, og fri :)

Hei.

Du stoler aller best på deg selv.

Men jeg ville ikke dømt andre menn så hardt som du gjør. Det finnes sikkert mange menn man kan stole på der ute.

Selvom jeg også har blitt sviktet - riktignok av gode venninner av meg - dømmer jeg ikke andre utifra det. Selvfølgelig blir man mer påpasselig/mistenkelig. Sånn er det bare.

Tenk om drømmemannen plutselig dukket opp, og dere falt pladask for hverandre? Hva hadde du gjort da? Du har ikke noe annet valg enn å stole på han, hvis dere ønsker å leve et fullverdig liv sammen.

Da hadde jeg kuttet ut kontakten øyeblikkelig idet jeg merker at noe er på gang, tvert og kjapt. Det er det beste. Av den grunn foretrekker jeg venninner enn venner. Liten sjanse for at jeg faller for ei venninne :gjeiper:

Ingen er 100% til å stole på. Men jeg prøver så langt det går å stole på alle jeg for det er hyggeligst :)

Det er en meget naiv innstilling. :overrasket:

Skal du virkelig la 3 dårlige erfaringer ødelegge for alle de andre skikkelige mennene som kanskje er interessert i deg? Altså, jeg skjønner godt skuffelsen. Men mener du virkelig dette?

Jeppers, seff mener jeg det :jolie:

En tommelregel er at man ikke hopper til køys med en mann, i løpet av datingperioden :)

Tror jeg datet min forlovede i 3 mnd får vi gjorde alvor ut av det.

Jeg fikk fyren til å se på meg som unik..osv. Og da ville han ha meg for en hver pris!

Man må bruke litt taktikk, damer ;)

Jeg hoppet ikke til køys raskt, men hjalp det? Nei :(

Dumper ikke mannen dama om de ikke hopper i høyet da?

Anonym poster: 97e5fc37ca345cdebe8b3202be13caec

Hopper man ikke til køys nesten umiddelbart, så dumpes en fordi en er for kostbart. Hopper man til køys umiddelbart, så dumpes en fordi en er for billig. Ingenting er bra nok uansett hva kvinner gjør :(

Ikke stol på deg selv, du har tydeligvis en elendig dømmekraft. Du virker heller ikke spesielt reflektert, kanskje det er derfor det ble slutt? Du var kanskje pen i deres øyne, men etter at du åpnet kjeften skjønte de at dette ikke var noe å satse på...

Følte du deg truffet? :filer:

Anonym poster: 740599b2e8f429addab54a3bb17ade7b

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Hvorfor er det en naiv innstilling?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det går ikke begge veier, for ingen "trenger" eller kan "kreve" sex. Det alle mennesker kan kreve, derimot, er å bestemme over egen kropp. Det blir jo sannsynligvis sex til slutt. Hvis jeg liker en fyr, men han ønsker å vente med sex til vi blir bedre kjent, så respekterer jeg det, hvis ikke kan jeg jo ikke like ham SÅ godt. ;)

Nei ingen kan kreve sex, men trenge det derimot kan man. Er man er seksuell-person son setter sex høyt så trenger man sex.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det en naiv innstilling?

Fordi du aldri skal stole på alle. Det er alltid en og annen i nær omgangskrets som ikke er pålitelig. Det gjelder å holde øyne og ører åpne, og luke ut de upålitelige etterhvert.

• Liker 2
Gjest Starlit
Skrevet

Men det vil jo alltid finnes sånne patetiske tullinger som liker å såre andre, og sikkert blir kåt av det også. For meg er ikke sex en forhandlingsgreie, ikke noe jeg gir og gutten får, det er noe vi deler sammen. Sårer han meg, så gjør han jo det, da spiller om vi har hatt sex eller ei en mindre rolle for meg. Sex er ikke en vare som man bytter mot forhold.

Har aldri sagt at sex er noe man bytter mot er forhold..

Poenget mitt var at jeg ville være sikker på at jeg ikke ble utnyttet ;)

Selv om jeg vurderte min mann som kjærestemateriale, innstilte jeg meg på at vi var venner i første omgang. (Selv om jeg egentlig var stormende forelsket i han) ;)

Jeg greide værtfall å kapre hele mannen for livet , forde jeg var så tålmodig.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg håper at usikre irriterende kvinner holder seg til seg selv helt til de faktisk har opparbeidet evnen til tillit, selvtillit og faktisk litt mot.

Meget irriterende med alle disse vrakene som drar alle menn under én kam.

• Liker 4
Skrevet

Hei.

Det er synd at du dømmer alle andre basert på dine tidligere opplevelser. For ALLE er ikke slik som de 3 mennene som sviktet deg.

Ja-ja. Jeg tror du kan gå glipp av mange fantastiske menn(esker) med den innstillingen.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri sagt at sex er noe man bytter mot er forhold..

Poenget mitt var at jeg ville være sikker på at jeg ikke ble utnyttet ;)

Selv om jeg vurderte min mann som kjærestemateriale, innstilte jeg meg på at vi var venner i første omgang. (Selv om jeg egentlig var stormende forelsket i han) ;)

Jeg greide værtfall å kapre hele mannen for livet , forde jeg var så tålmodig.

Ja, det kan godt hende, meg jeg tror ikke det var bare derfor du kapret ham, sannsynligvis synes han du er ei veldig flott dame. :) Men det å vente med sex kan i alle fall være en fin beskyttelse mot å bli såret, fordi ekstra følelser ofte dukker opp etter sex, så jeg tror jeg forstår hva du tenker. Min kjæreste hadde jeg sex med første kvelden jeg møtte ham, men ikke fordi jeg tenkte vi skulle bli sammen da. Men vi ble forelska etterpå og har det fint sammen den dag i dag. :) Tror ikke det finnes noen fasitsvar på hva som er oppskriften på å finne en bra fyr eller dame, tror enhver må føle magefølelse og egne verdier. :)

• Liker 1
Skrevet

Nei ingen kan kreve sex, men trenge det derimot kan man. Er man er seksuell-person son setter sex høyt så trenger man sex.

Trenger man det hver dag, med en gang? Eller klarer man å vente? Jeg har ser på meg selv som en seksuell person, men jeg TRENGER ikke sex på den måten at et forhold er ødelagt om vi må vente en stund før vi har sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger man det hver dag, med en gang? Eller klarer man å vente? Jeg har ser på meg selv som en seksuell person, men jeg TRENGER ikke sex på den måten at et forhold er ødelagt om vi må vente en stund før vi har sex.

Jeg personlig syns 3 mnd som ble nevnt før i tråden er altfor lenge å vente. Jeg trenger ikke sex hver dag, men det finnes nok de som gjør det også ;)

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Fordi du aldri skal stole på alle. Det er alltid en og annen i nær omgangskrets som ikke er pålitelig. Det gjelder å holde øyne og ører åpne, og luke ut de upålitelige etterhvert.

Jeg har ikke skrevet at jeg stoler på alle, jeg skriver til og med at ingen er til å stole 100% på. Jeg stoler på alle så langt det går, skriver jeg. Du kan ikke bare markere bittelitt av teksten i en setning vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...