AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #42 Skrevet 8. august 2012 Jeg håper at usikre irriterende kvinner holder seg til seg selv helt til de faktisk har opparbeidet evnen til tillit, selvtillit og faktisk litt mot. Meget irriterende med alle disse vrakene som drar alle menn under én kam. Hersketeknikk så det holder. Hei. Det er synd at du dømmer alle andre basert på dine tidligere opplevelser. For ALLE er ikke slik som de 3 mennene som sviktet deg. Ja-ja. Jeg tror du kan gå glipp av mange fantastiske menn(esker) med den innstillingen. Det eneste jeg går glipp av, er knuste følelser. Dessuten har jeg jente-vennene mine, og den lille hunden min, så jeg får mye glede i hverdagen ellers. Trenger intet mann for å fylle dagene mine. Jeg har ikke skrevet at jeg stoler på alle, jeg skriver til og med at ingen er til å stole 100% på. Jeg stoler på alle så langt det går, skriver jeg. Du kan ikke bare markere bittelitt av teksten i en setning vettu. Og som regel oppdager man upålitelighet før "så langt det går". Jeg er til å stole på 100% Anonym poster: 740599b2e8f429addab54a3bb17ade7b 1
Gjest Katten. Skrevet 8. august 2012 #43 Skrevet 8. august 2012 Hersketeknikk så det holder. Er det ikke slik alle menn holder på med, da?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #44 Skrevet 8. august 2012 En viktig ting å innse er at de som ikke er til å stole på er mye mer synlige, og lettere å komme i kontakt med, enn de andre. Jeg kjenner veldig mange mennesker som aldri ville gjort en flue fortred. Men de er enten (1) ikke spennende nok for damene, eller (2) ikke typene til å farte rundt og sjekke hvordan gresset gror alle andre steder. Men vi mennesker er jo sånn at vi skal ha noen som har all verdens erfaring, vite alt vi tenker og alt vi vil før vi nesten selv gjør det, og aldri trå "i salaten". Bare vær obs på at slike mennesker må ha vært bortpå et hav av folk før deg selv, og hvis ingen av de var gode nok, tror du du vil være det? Anonym poster: d71049d54057ebc6359d9e28b84447bc 1
Gjest Lurifix Skrevet 8. august 2012 #45 Skrevet 8. august 2012 Anonym poster: 740599b2e8f429addab54a3bb17ade7b Som en AB over her sa om de som er å stole på. Jeg er ikke spennende nok for damene. Kan ikke ha alt.
Gjest Starlit Skrevet 8. august 2012 #46 Skrevet 8. august 2012 En mann stikker aldri KUN fordi han fikk sex for tidlig, er det en sånn type mann hadde han vært borte for lenge siden om han ikke hadde fått seg noe Men for all del, du får leve i troen på at din kostbarhet har ført deg et hakk frem her i verden om det helper deg Anonym poster: e9cebbe801f9bce20b2949851cbd03b3 Vel, mannen min sa at han ikke datet hvem som helst Har møtt på nye venner som kjenner mannen min, som sier at jeg er heldig. For han er en veldig bra mann.
Gjest Starlit Skrevet 8. august 2012 #47 Skrevet 8. august 2012 Hvis du tror mannen ser på deg som noe annet enn noe å stikke pikken sin i så har du lurt deg selv. Anonym poster: 6fc73af237b59b4ab89277dae0402ad4 Hey, lot mannen min lese dette kunststykket ditt nå Og han svarte med å riste på hodet, etterfulgt av en latter. Min kjære sier det er mye syke folk ute i verden. 1
sol87 Skrevet 8. august 2012 #48 Skrevet 8. august 2012 Jeg personlig syns 3 mnd som ble nevnt før i tråden er altfor lenge å vente. Jeg trenger ikke sex hver dag, men det finnes nok de som gjør det også Anonym poster: e9cebbe801f9bce20b2949851cbd03b3 Da mener jeg at de har et alvorlig problem. Sex hver dag er jo ikke fysisk mulig i enkelte tilfeller. Hvis du "trenger sex" hver dag (merk forskjellen på å trenge og ønske) så må du jo til slutt ty til prositiuerte eller være eeeeekstremt flink til å sjekke på byen (med mindre du er i et fast forhold hvor begge har tid, lyst og mulighet til å ha sex hver dag). Evnen til å utsette behov er jo tydeligvis nesten ikke-eksisterende hos noen.
Flixa Skrevet 8. august 2012 #49 Skrevet 8. august 2012 Blir det ikke slitsomt å gå rundt og dømme et helt kjønn på bakgrunn av noen enkeltindivider? Jeg har møtt utrivelige typer jeg også, men jeg gir ikke opp håpet om å treffe en trivelig fyr lell, jeg vet det finnes mange der ute
Gwen Skrevet 8. august 2012 #50 Skrevet 8. august 2012 Hvorfor ikke en eneste mann? Du kan vel heller være skeptisk til nye menn? Jeg stoler på pappa, storebror og kjæresten(til nå iallfall, har ikke vært sammen så lenge), og var alltid skeptiske til nye menn, da unngår man å bli så fort såra.
Gjest Starlit Skrevet 8. august 2012 #51 Skrevet 8. august 2012 Ja, det kan godt hende, meg jeg tror ikke det var bare derfor du kapret ham, sannsynligvis synes han du er ei veldig flott dame. Men det å vente med sex kan i alle fall være en fin beskyttelse mot å bli såret, fordi ekstra følelser ofte dukker opp etter sex, så jeg tror jeg forstår hva du tenker. Min kjæreste hadde jeg sex med første kvelden jeg møtte ham, men ikke fordi jeg tenkte vi skulle bli sammen da. Men vi ble forelska etterpå og har det fint sammen den dag i dag. Tror ikke det finnes noen fasitsvar på hva som er oppskriften på å finne en bra fyr eller dame, tror enhver må føle magefølelse og egne verdier. Godt svart, og så sant så sant Jeg hadde en feeling om at dette skulle gå bra, men trengte likevel denne sikkerheten. Jeg har nok blitt skremt av alle mennen til venninnene mine, og trengte derfor å ta kontroll over situasjonen rundt meg selv. Da jeg ikke helt visste hvem daten min egentlig var.. I strøket hvor jeg nå bor, er det nesten vanlig at unge menn i 20+ årene ikke tør å binde seg. De leket seg heller og slo seg til ro i 30 årene. Så slik var nå det Ikke ville de være ærlige rundt dette heller. Er ikke mange som har vært like heldige som deg å lyktes på første date.. Det må ha vært spennende og romantisk Desverre er det en del andre som ser sitt snitt i å utnytte dette...
Gjest Vampen Skrevet 8. august 2012 #52 Skrevet 8. august 2012 (endret) Så kriteriet for å avgjøre om man kan stole på et menneske eller ikke, er om tissen deres går innover eller utover? Det er med all respekt å melde, ganske tullete. Menn er som kvinner, forskjellige. Du har folk, uavhengig av kjønn, som det ikke er lurt å snu ryggen til, med mindre du har livsforsikringen i orden, og du har folk som man kan stole på. Trikset er å se hvem som er hvem. Problemet ditt TS, er ikke at menn som gruppe ikke er til å stole på. Det er at du ikke klarer å se hvem som er verdig tilliten din. Jeg kjenner menn som jeg stoler på cirka like langt som jeg kan kaste dem. Disse ville jeg aldri noensinne ha vurdert å gå inn i et forhold med. Men jeg kjenner også menn som jeg ikke har noen problemer med å stole på. I forhold til en kjæreste, så gir jeg ham tilliten min. Den beholder han til han eventuelt gjør noe som beviser at han ikke fortjener den. Naivt sier du? Nei. Det er heller en kalkulert risiko. Det finnes alltid en liten sjanse for at den jeg gir tilliten til, misbruker den. Men da får jeg isåfall takle det. Jeg orker ikke å sløse tid og energi på å gå rundt og bekymre meg for det, eller sjekke alt han gjør. Det handler om prinsipper. Kjæresten min er kjæresten min, han er en voksen fyr som jeg synes har gode kvaliteter. Han har aldri gjort noe som tilsier at han ikke fortjener tillit. Så hvorfor skal jeg behandle han som en dum unge, eller en person jeg ikke kan stole på? Da hadde isåfall jeg vært den dumme, som ble sammen med hem i utgangspunktet. Kan jeg komme til å få hjertet knust en dag? Det er en mulighet, men ikke noe jeg bekymrer meg for. Og om alternativet er å leve livet med venninner og ei bikkje som nettverk, så er det en sjanse jeg er villig til å ta. Endret 8. august 2012 av Vampen 5
Gjest "gjest" Skrevet 8. august 2012 #53 Skrevet 8. august 2012 Mange fine fyrer som man kan stole på. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #54 Skrevet 8. august 2012 Mange som har svart, og jeg ser enkelte skriver at det er jeg som er problemet At jeg blir dumpet så fort jeg åpner kjeften, at jeg ikke er en god menneskekjenner og "velger" feil menn, og så videre. Jeg synes det er en gal vinkel, for jeg har en ganske høy terskel før jeg stoler på noen og de jeg var sammen med var intet unntak. Men ting gikk galt likevel. Sånn er det med den saken. Og det er ufattelig slitsomt med så mye sorg og knuste følelser, og det påvirker mange, så derfor mottoet. Takk for uforståelsen. Anonym poster: 740599b2e8f429addab54a3bb17ade7b
Gjest Vampen Skrevet 8. august 2012 #55 Skrevet 8. august 2012 Mange som har svart, og jeg ser enkelte skriver at det er jeg som er problemet At jeg blir dumpet så fort jeg åpner kjeften, at jeg ikke er en god menneskekjenner og "velger" feil menn, og så videre. Jeg synes det er en gal vinkel, for jeg har en ganske høy terskel før jeg stoler på noen og de jeg var sammen med var intet unntak. Men ting gikk galt likevel. Sånn er det med den saken. Og det er ufattelig slitsomt med så mye sorg og knuste følelser, og det påvirker mange, så derfor mottoet. Takk for uforståelsen. Anonym poster: 740599b2e8f429addab54a3bb17ade7b Er det så rart? Utgangspunktet for debatten er at du mener at ingen menn er til å stole på. For det blir jo en naturlig følge av at man ALDRI skal stole på en mann. Da har du lagt opp for en svart-hvitt debatt, ikke forståelse. Og hvilken vinkling burde vi ha? At alle menn er dritt? Eller?
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #56 Skrevet 8. august 2012 Er det så rart? Utgangspunktet for debatten er at du mener at ingen menn er til å stole på. For det blir jo en naturlig følge av at man ALDRI skal stole på en mann. Da har du lagt opp for en svart-hvitt debatt, ikke forståelse. Og hvilken vinkling burde vi ha? At alle menn er dritt? Eller? Egentlig er det kun for å beskytte meg fra mer "dritt" at jeg har lagd meg det mottoet, og ikke fordi det nødvendigvis stemmer overens med virkeligheten. Jeg tror de fleste mennesker har en slik "beskyttelsesmur", og i mitt tilfelle så har mottoet sin funksjon for å minne meg på smellene jeg har gått på tidligere. Anonym poster: 740599b2e8f429addab54a3bb17ade7b
Gjest Vampen Skrevet 8. august 2012 #57 Skrevet 8. august 2012 Egentlig er det kun for å beskytte meg fra mer "dritt" at jeg har lagd meg det mottoet, og ikke fordi det nødvendigvis stemmer overens med virkeligheten. Jeg tror de fleste mennesker har en slik "beskyttelsesmur", og i mitt tilfelle så har mottoet sin funksjon for å minne meg på smellene jeg har gått på tidligere. Anonym poster: 740599b2e8f429addab54a3bb17ade7b Selvfølgelig. Det er både menneskelig og naturlig å ville beskytte seg selv mot smerte. Men i dette tilfellet tror jeg muren kommer til å føre til at du går glipp av mye. Om du ikke tør å senke den noen ganger.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #58 Skrevet 8. august 2012 Selvfølgelig. Det er både menneskelig og naturlig å ville beskytte seg selv mot smerte. Men i dette tilfellet tror jeg muren kommer til å føre til at du går glipp av mye. Om du ikke tør å senke den noen ganger. Muren er dessverre blitt altfor høy Ellers er det litt vanskelig å følge med i debatten, det er mye diskusjon mellom tre-fire brukere, så jeg takker for meg Anonym poster: 740599b2e8f429addab54a3bb17ade7b
Gjest Katten. Skrevet 8. august 2012 #59 Skrevet 8. august 2012 Altså man er ikke bitter for noe som helst selvom man missliker ting ved deg... Slapp av.. Anonym poster: e9cebbe801f9bce20b2949851cbd03b3 Bitterheten går heller på hvordan alle menn er ondskapens verktøy.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2012 #60 Skrevet 8. august 2012 Bitterheten går heller på hvordan alle menn er ondskapens verktøy. Det er vel ingen som kan mene det innerst inne, når alt kommer til alt er mannen og kvinnen ganske avhengig av hverandre Anonym poster: e9cebbe801f9bce20b2949851cbd03b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå