Gå til innhold

Aldri stol på en mann!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha blitt vraket tre ganger uten grunn, og på en lite fin måte, har mitt nye livsmotto blitt formet og det er slik: Aldri stol på en mann. Noensinne.

Og jeg ser for meg mange lykkelige år, alene, uten en mann. Gleder meg.

Anonym poster: 68ada44e29b4e0dc83e7e2dedcec969c

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være mitt nye motto også. Jeg blir flau av å tenke på min åpenbart dårlige dømmekraft når det kommer til menn.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben! Det er en god stund siden jeg kom frem til at menn ikke er til å stole på. Hva er det med dagens menn egentlig? Hvorfor har det blitt slik, at vi kvinner har blitt noe menn bare kan bruke og kaste? Jeg hører jo at omtrent annenhver kvinne har blitt behandlet som dritt av menn en eller flere ganger.

En ting er sikkert, og det er at det er et eller annet galt med holdningene deres. Slike ting som ærlighet, nærhet og samhold, har dessverre blitt byttet ut med selvdyrking, sexfokus og umoral. :(

Og ts: Lykke til med alenetilværelsen. Jeg har vært alene i flere år nå. Det fungerer utmerket, og det har spart meg for mange problemer.

Anonym poster: b11c0356c1472228ef8bd78b50ca6500

• Liker 4
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Uff ja jenter. Dersom "he's not that into you" så er menn ikke til å stole på - selvsagt.

I tillegg er menn noen dyr som bare tenker på én ting (av gangen).

Livet er hardt.

:sarkasme:

• Liker 5
Skrevet

Etter å ha blitt vraket tre ganger uten grunn, og på en lite fin måte, har mitt nye livsmotto blitt formet og det er slik: Aldri stol på en mann. Noensinne.

Det kan jo være at du har vært uheldig. Kan det være et fellestrekk med de mennene du har kommet borti som du har oversett? Jeg sier ikke at det er din feil, men når det gjelder forhold, er det mange som "velger feil person" om og om igjen. Men hvis du trives mye bedre som singel, er jo det okei, men synes ikke du bør dømme alle menn på grunnlag av de tre du har vært sammen med.

Skrevet

Livets viktigste regel er at man ikke kan stole blindt på noen.

Er man heldig så kan stole på sin mor og far. Men etter det er det ingen annen enn seg selv å stole på.

Hvorfor stole på noen man ikke kjenner?

Først skal denne personen bevise at h*n er til å stole på.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hei.

Du stoler aller best på deg selv.

Men jeg ville ikke dømt andre menn så hardt som du gjør. Det finnes sikkert mange menn man kan stole på der ute.

Selvom jeg også har blitt sviktet - riktignok av gode venninner av meg - dømmer jeg ikke andre utifra det. Selvfølgelig blir man mer påpasselig/mistenkelig. Sånn er det bare.

Tenk om drømmemannen plutselig dukket opp, og dere falt pladask for hverandre? Hva hadde du gjort da? Du har ikke noe annet valg enn å stole på han, hvis dere ønsker å leve et fullverdig liv sammen.

Endret av Magnifique
  • Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Ingen er 100% til å stole på. Men jeg prøver så langt det går å stole på alle jeg for det er hyggeligst :)

• Liker 1
Skrevet

Skal du virkelig la 3 dårlige erfaringer ødelegge for alle de andre skikkelige mennene som kanskje er interessert i deg? Altså, jeg skjønner godt skuffelsen. Men mener du virkelig dette?

• Liker 3
Gjest Starlit
Skrevet

En tommelregel er at man ikke hopper til køys med en mann, i løpet av datingperioden :)

Tror jeg datet min forlovede i 3 mnd får vi gjorde alvor ut av det.

Jeg fikk fyren til å se på meg som unik..osv. Og da ville han ha meg for en hver pris!

Man må bruke litt taktikk, damer ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En tommelregel er at man ikke hopper til køys med en mann, i løpet av datingperioden :)

Tror jeg datet min forlovede i 3 mnd får vi gjorde alvor ut av det.

Jeg fikk fyren til å se på meg som unik..osv. Og da ville han ha meg for en hver pris!

Man må bruke litt taktikk, damer ;)

Og jeg hadde sex med mannen min på 4. daten eller noe. Fortsatt lykkelig gift 8 år etterpå. Tviler på at det å gjøre seg kostbar har alt å si ;)

Anonym poster: e9cebbe801f9bce20b2949851cbd03b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dumper ikke mannen dama om de ikke hopper i høyet da?

Anonym poster: 97e5fc37ca345cdebe8b3202be13caec

Gjest Starlit
Skrevet

Og jeg hadde sex med mannen min på 4. daten eller noe. Fortsatt lykkelig gift 8 år etterpå. Tviler på at det å gjøre seg kostbar har alt å si ;)

Du var nok utrolig heldig der, da ganske mange ikke er det.

Når en mann veldig tidlig i datingfasen begynner å ymte om sex, reagerer vertfall varsellampene hos meg :)

Har veninner som var altfor kjapt ute, og risikerte å gi mennene nøyaktig det de var ute etter.

Og vips, der mistet mennene interessen!

Jo, jeg tror det har noe for seg å pirre spenningen lenge nok :)

Og for de av mannfolkene som ikke er tålmodige nok, kan det nok være til det beste at de ramlet helt av lasset så tidlig som mulig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror mannen ser på deg som noe annet enn noe å stikke pikken sin i så har du lurt deg selv.

Anonym poster: 6fc73af237b59b4ab89277dae0402ad4

• Liker 1
Skrevet

Når en mann veldig tidlig i datingfasen begynner å ymte om sex, reagerer vertfall varsellampene hos meg :)

Har veninner som var altfor kjapt ute, og risikerte å gi mennene nøyaktig det de var ute etter.

Og for de av mannfolkene som ikke er tålmodige nok, kan det nok være til det beste at de ramlet helt av lasset så tidlig som mulig ;)

Det eneste en jente signaliserer til en mann ved å holde tilbake, er at hun er en skikkelig jente. Dvs ingen tøs som mange sier. Men, det stemmer jo ikke alltid med virkeligheten?

Nå må dere slutte med alle de rollespillene og taktikkene og heller være ærlige mot hverandre og først og fremst dere selv!

• Liker 1
Gjest Starlit
Skrevet

Hvis du tror mannen ser på deg som noe annet enn noe å stikke pikken sin i så har du lurt deg selv.

Anonym poster: 6fc73af237b59b4ab89277dae0402ad4

Han ser på meg som sin framtidige kone, har han sakt :) Og tatt seg bryet med å kjøpe en ring til mange tusen..

Ellers hadde han nok brukt og kastet meg for lenge siden :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det der er helt individuelt, og det spørs helt på hva man liker. Jeg syns ikke det er nødvendig å vente vinter og vår med å ha sex, da dette faktisk er en viktig del av et forhold. Kjedelig å vente i 3mnd også viser det seg at man ikke klaffer i senga i det hele tatt...

• Liker 2
Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Det der er helt individuelt, og det spørs helt på hva man liker. Jeg syns ikke det er nødvendig å vente vinter og vår med å ha sex, da dette faktisk er en viktig del av et forhold. Kjedelig å vente i 3mnd også viser det seg at man ikke klaffer i senga i det hele tatt...

Jeg ville ha han, så forbeholdt meg den sikkerheten :)

Så er det jo viktig bli skikkelig kjent med hverandre først, før man vurderer hverandre som kjærestemateriale. Jeg opptrådte vertfall som en dame som ikke var desperat ;)

Vi hadde oss ikke med hverandre, før vi offisielt var blitt kjærester. Noe jeg er innmari glad for ^^

Endret av Starlit
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha han, så forbeholdt meg den sikkerheten :)

Så er det jo viktig bli skikkelig kjent med hverandre først, før man vurderer hverandre som kjærestemateriale. Jeg opptrådte vertfall som en dame som ikke var desperat ;)

Vi hadde oss ikke med hverandre, før vi offisielt var blitt kjærester. Noe jeg er innmari glad for ^^

Jeg ser på sex som en del av det å bli kjent og finne ut om man passer sammen som kjærester. Man er ikke desperat selvom man har sex, det er faktisk et helt normalt behov som alle mennesker har.

For meg er det absolutt ikke noe å skryte av at man gjør seg kostbar...

• Liker 2
Gjest Starlit
Skrevet

Jeg ser på sex som en del av det å bli kjent og finne ut om man passer sammen som kjærester. Man er ikke desperat selvom man har sex, det er faktisk et helt normalt behov som alle mennesker har.

For meg er det absolutt ikke noe å skryte av at man gjør seg kostbar...

Ja, men nå visste jeg jo på forhånd at det var menn der ute som så på sex som det eneste ene :)

Og sex er jo ikke alt i et forhold.

Jeg var mer interessert i å bli kjent med mannen min som person, uten at sengen måtte kobles inn :)

Tanken på å skulle bli dumpet etter sex, var ikke noe jeg orket å forestille meg en gang. Siden jeg ble så glad i han.

Et samleie fører jo gjærne begge parter sterkere sammen følelsesmessig, og et nederlag vil derfor føles hardere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...