Gå til innhold

Aldri stol på en mann!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Selv ikke da jeg hatet min eks-kjæreste, klarte jeg å mislike og hate eller å ikke stole på andre menn..

Endret av Urr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dumper ikke mannen dama om de ikke hopper i høyet da?

Anonym poster: 97e5fc37ca345cdebe8b3202be13caec

Og så?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Uff ja jenter. Dersom "he's not that into you" så er menn ikke til å stole på - selvsagt.

I tillegg er menn noen dyr som bare tenker på én ting (av gangen).

Livet er hardt.

:sarkasme:

Det handler om å bli dumpa på en ufin måte. Greit at han ikke er into me men da må han si det og ikke gi meg the silent treatment

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha blitt vraket tre ganger uten grunn, og på en lite fin måte, har mitt nye livsmotto blitt formet og det er slik: Aldri stol på en mann. Noensinne.

Og jeg ser for meg mange lykkelige år, alene, uten en mann. Gleder meg.

Anonym poster: 68ada44e29b4e0dc83e7e2dedcec969c

Støtter deg i din avgjørelse! Jeg tror menn og kvinner er såpass forskjellige at vi ikke kan leve sammen over lenger tid. Joda, du finner enhåndfull unntak, en nesten alle forhold går åt skogen fordi den ene eller andre ikke gadd mer. Jeg tror vi alle må innse at kioskromanene sine patetiske fremstillinger av riddere og prinsesser er det reneste sludder og har ingenting med virkeligheten å gjøre på noe som helst nivå. Jeg tror dt vil være til det beste for alle å aldri forvente noe som helst fra det motsatte kjønn.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Skal du virkelig la 3 dårlige erfaringer ødelegge for alle de andre skikkelige mennene som kanskje er interessert i deg? Altså, jeg skjønner godt skuffelsen. Men mener du virkelig dette?

Hva med typ 12?
Skrevet

Hva med typ 12?

Da er min sympati og forståelse enda dypere.

Gjest Katten.
Skrevet

Det handler om å bli dumpa på en ufin måte. Greit at han ikke er into me men da må han si det og ikke gi meg the silent treatment

Kanskje han var redd deg?

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Kanskje han var redd deg?

Jeg syns ikke jeg er så skummel akkurat.
Skrevet

Gjør det samme som meg hver morgen når du ser deg selv i speilet. Gjenta "Stol kun på deg selv *navn*".

Gjest Katten.
Skrevet

Selvfølgelig. En kan ikke akkurat vurdere ens egen skummel-effekt på andre, når man ikke er den andre.

Og for alt vi vet, så kan du se ut som et troll.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Selvfølgelig. En kan ikke akkurat vurdere ens egen skummel-effekt på andre, når man ikke er den andre.

Og for alt vi vet, så kan du se ut som et troll.

men forklar meg på hvilke måter jeg kunne vært skummel slik at jeg skjønner hva du snakker om
Skrevet

Kjære TS, håper du ikke lar denne sidediskusjonen som har oppstått i tråden din gå inn på deg. Når det kommer til menn har du nok vært uheldig. Det finnes mange menn som ikke er til å stole på, men det finnes også mange kvinner som ikke er til å stole på. Den riktige mannen kan du møte når som helst, men som en del sier så er det viktig å være åpne for den riktige typen mann. Mannen som er til å stole på, som er snill og hengiven er kanskje ikke han du vanligvis treffer, så prøv og være åpen for å treffe andre typer menn. Kanskje kan det være løsningen, kanskje ikke :)

Gjest Katten.
Skrevet

men forklar meg på hvilke måter jeg kunne vært skummel slik at jeg skjønner hva du snakker om

Det er verken meg eller resten av KG som har gitt deg the silent treatment.

Gjest Vampen
Skrevet

Hva med typ 12?

Har du blitt dumpa på en ufin måte 12 ganger?

Jeeze Louise, hvordan får du til det?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kjære TS, håper du ikke lar denne sidediskusjonen som har oppstått i tråden din gå inn på deg. Når det kommer til menn har du nok vært uheldig. Det finnes mange menn som ikke er til å stole på, men det finnes også mange kvinner som ikke er til å stole på. Den riktige mannen kan du møte når som helst, men som en del sier så er det viktig å være åpne for den riktige typen mann. Mannen som er til å stole på, som er snill og hengiven er kanskje ikke han du vanligvis treffer, så prøv og være åpen for å treffe andre typer menn. Kanskje kan det være løsningen, kanskje ikke :)

men hvor er han?
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er verken meg eller resten av KG som har gitt deg the silent treatment.

hæ? nei jeg mener jeg ville ha eksempler på hva som kunne få en mann til å bli skremt bort av en dame han har deita jeg. Altså på hvilken måte kunne jeg vært skummel? Jeg spør så jeg kan vite hva jeg evt har gjort feil.
Skrevet

Har du blitt dumpa på en ufin måte 12 ganger?

Jeeze Louise, hvordan får du til det?

Come back to my place and I'll show you :nigo:

Skrevet

Jeg har bare vært sammen med helt supre menn :| Snille, omtenksomme, morsomme og trygge menn. Ingen har såret meg, bortsett fra EN idiot, men det var min egen feil at jeg ikke skjønte det liiiitt tidligere. Med alle de andre har jeg vært den som avsluttet forholdet - ikke for at noe var galt med de - men følelsene er vanskelige å styre.

Det er absolutt mange menn du kan stole på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...